دسته بندی ها

پودر و مایع مکمل ماشین ظرفشوئی صنعتی

آدرس :

اصفهان, اصفهان اصفهان - ارسال کالا از اصفهان به تمام نقاط ایران

پودر دستگاه ظرفشوئی صنعتی
 پودر شوینده مکمل دستگاههای ظرفشوئی صنعتی مایع براقی ماشین ظرفشوئی (محلول مکمل براقی ) - نمک سختیگیر ماشین ظرفشوئی جهت استفاده در ماشین های ظرفشوئی بزرگ و کوچک -انواع ماشینهای ظرفشویی نیمه صنعتی و صنعتی اتوماتیک و خانگی – انواع سینک های شستشو و دستگاههای سیخ شوی ) جهت ارائه خدمات به صنایع ، دانشگاه ها- مراکز صنعتی و کترینگ ها و رستوران ها , هتلها , بیمارستانها و غیره با کیفیت بسیار عالی و قیمت بسیار مناسب ؛ پودر شوینده ماشین ظرفشویی ( صنعتی و نیمه صنعتی و اتوماتیک )به علت شرایط کاری آن دارای خواص مخصوصی می باشد تا حداکثر کارایی را داشته باشد ، دارای کف کنترل شده می باشد تا عمل شستشو به طور کامل انجام شود .
 همچنین دارای عوامل خیس کننده جهت کاهش کشش سطحی آب و درنتیجه نفوذ در ذرات سخت شده و موجب انحلال آنها می گردد. این محصول دارای بسته بندی ۲۵ کیلوئی میباشد. مایع مکمل ما پودر ماشین ظرفشوئی صنعتی,مایع مکمل ماشین ظرفشوئی,پودر دستگاه ظرفشوئی صنعتی,پودر شوینده ماشین ظرفشوئی
1486 بازدید شوینده ها

درج آگهی های رایگان یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی در اینترنتی است که این روش به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به صورت گسترده تر تبلیغ کنید.

رسانه

پروفایل

جستجو

همه آگهی ها

خانه