دسته بندی ها

دستگاه بسته بندی سیل وکیوم

آدرس :

قزوين, قزوين استان قزوین – شهرک صنعتی کاسپین یک (روبروی نیروگاه شهید رجایی) – خیابان عارف قزوینی – خیابان خیام – جنب شرکت فراز – شرکت ماشین سازی استیل غرب آسیا.

استیل غرب آسیا با سابقه درخشان در صنعت ماشین آلات بسته بندی، حدود 22 سال است که فعالیت خود را شروع و 15 سال است که به صورت تخصصی در رابطه با طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی تری سیلر (سیل وکیوم) فعال می باشد.

 

اهمیت پاسخ به نیاز مشتریان و ارائه راه حل های مختلف در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های بسته بندی تری سیلر، توانسته این شرکت را در این زمینه به مقام اول از جهت ایده های خلاقانه، کیفیت و قابل اعتماد بودن در نزد مشتریان برساند. در حال حاضر این مجموعه تنها شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های بسته بندی تری سیلر می باشد که به جهت سطح کیفیت و اهمیت محصولات این شرکت، مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می باشیم تا از این طریق بتوانیم به سایر تولیدکنندگان بیشتر خدمت نماییم.

در حال حاضر این شرکت، با توجه به کیفیت و رعایت استانداردهای لازمه توانسته به عنوان یکی از مدعیان در بازارهای بین المللی شناخته شود و محصولات خود را بتواند به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر نماید.

درج آگهی های رایگان یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی در اینترنتی است که این روش به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به صورت گسترده تر تبلیغ کنید.

رسانه

پروفایل

جستجو

همه آگهی ها

خانه