دسته بندی ها

خرید کلایمر جایگزین داربست 09145000071

آدرس :

البرز, كرج کرج بلوار پیام ملک آباد بلوار خلیج فارس نبش تالار مهر شمس پلاک 11 کارخانه تولید کلایمر

شرکت گروه صنعتی کلایمر از سال 1378 فعالیت خود را در زمینه تولید کلایمر آغاز کرد که با رعایت استاندارد های جهانی و اخذ مجوز های داخلی و خارجی تا امروز توانسته‌ایم بیش از 15 هزار نسخه کلایمر تولید کنیم. پس دیگر نگران کمیسیون های واسط نباشید، مستقیم از تولید کننده خرید کنید. برای سفارش کلایمر با ما تماس بگیرید: 09145000071

کلایمر چیست؟

کلایمر یک سیستم مکانیکی است که به ما این امکان را میدهد تا برای تعمیرات، نظافت، حمل مصالح و… به ارتفاعات در نمای ساختمان دسترسی داشته باشیم. دستگاه کلایمر از دو بخش پایه‌های نگهدارنده و سبد حمل نفرات تشکیل می‌شود، این سبد در اندازه های یک متر، دو متر و سه متر تعریف شده و با مونتاژ به طول دلخواه می‌رسد. در سازه گستر سهند ما انواع کلایمر رو بصورت کاملا سفارشی برای مشتری طراحی می کنیم.
ظرفیت دستگاه کلایمر

یکی از ملاک های مهم در انتخاب کلایمر قدرت دستگاه است، در حالت عادی یک کلایمر ضعیف می‌تواند 300 کیلوگرم وزن را تحمل کند، بسته به نیاز شما با تغییر دادن سیستم کلایمر مورد استفاده، این میزان تا 700 کیلوگرم قابل افزایش است.
نصب و راه اندازی کلایمر

ما برای نصب دستگاه نیرو های متخصص و خبره اعزام می‌کنیم.
کلایمر دستگاه بسیار حساسی است و حتما باید توسط افراد کارشناس نصب شود، پس از نصب و راه اندازی نصاب اطلاعلات لازم برای نگهداری و استفاده صحیح از دستگاه به شما آموزش داده می‌شود.
خرید کلایمر

مشتریانی که در حوزه ساختمان سازی فعالیت دارند می‌توانند با خرید کلایمر پروسه فعالیت های خود را بهبود ببخشند، این دستگاه امروز از واجبات ساختمان سازی است برای خرید کلایمر با کارشناس ما آقای نوری تماس بگیرید.09145000071

5 بازدید تجهیزات مرتبط

درج آگهی های رایگان یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی در اینترنتی است که این روش به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به صورت گسترده تر تبلیغ کنید.

رسانه

پروفایل

جستجو

همه آگهی ها

خانه