دسته بندی ها

معرفی چند موتور برق برای آسودگی خیال بستی فروش ها

آدرس :

خراسان شمالی, جاجرم بین جهاد و صمدیه کوچه 77 و 75 بازرگانی اعتصامی

در گرمای شدید هوا خوردن یک نوشیدنی خنک یا بستنی دلچسب ، جان تازه ای به آدم می دهد به همین دلیل مغازه آبمیوه و بستنی فروشی شلوغی خاص خود را دارند اما با اوج گرفتن مصرف انرژی و قطع ناگهانی برق ، صاحبان این کسب و کار هم نگران شده اند.

بازرگانی اعتصامی به عنوان نماینده رسمی موتور برق در اصفهان و ایران برای این چالش راه حلی اساسی ارائه داده است، موتور برق بنزینی کوچک در دو نوع اینورتر و سایلنت| بی صدا در طرح ها و رنگ بندی و برند های مختلف که با گارانتی و خدمات پس از فروش بازرگانی اعتصامی اصالت آن تضمین شده است.

قیمت موتور برق بی صدا و اینورتر به همراه دیگر موتوربرق های  کوچک را تنها با یک تماس می توانید به صورت 24 ساعته از کارشناسان ما استعلام بگیرید و بهترین قیمت موتور برقی را که به دنبالش هستید را انتخاب نمائید. 

انواع موتور برق بی صدا لانسین ، هواسدان ، دنیز ، سنسی ، راکسیو، استریم ، رونیکس ، ورما و گرین پاور و… را با تخفیف شگفت انگیز از بازرگانی اعتصامی بخواهید.

 

27 بازدید ماشین های صنعتی

درج آگهی های رایگان یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی در اینترنتی است که این روش به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به صورت گسترده تر تبلیغ کنید.

رسانه

پروفایل

جستجو

همه آگهی ها

خانه