دسته بندی ها

خرید و فروش بهترین موتور برق سفارش ترکیه

آدرس :

زنجان, زنجان بین جهاد و صمدیه کوچه 77 و 75 بازرگانی اعتصامی

موتور برق دنیز یکی از مطرح ترین برند های روز دنیا است که به سفارش ترکیه با بهترین متریال و طراحی مدرن در چین اسمبل شده است.

این موتوربرق بنزینی دارای ساختار با کیفیت و کیفی بسیار بالا و قیمتی مناسب است به همین دلیل خریداران زیادی از سراسر جهان برای تهیه این ژنراتور روی خوش نشان داده اند.

دنیز ژنراتور بنزینی دارای ساختاری اصیل و کیفی و مجهز به سیم پیچ100% مسی با هشدار دهنده سطح روغن و گاورنر دار و سیستم حرفه ای هوا خنک راندمان این موتور برق بنزینی را به مراتب افزایش داده و سازگاری با محیط را نیز بیشتر کرده و مصرف سوخت در آن نیز بهینه سازی شده است. بدنه و شاسی مقاوم با طراحی مدرن در رنگ های متنوع به همراه قیمت های متفاوت آن برحسب توان خروجی این مولد برقی دست شما را برای موتور برق مناسب تان باز گذاشته است. 

برترین مدل های موتوربرق های دنیز :

موتور برق بنزینی دنیز 8.5 کیلو وات مدل zsp12000e- چرخ و دسته دار

موتور برق دنیز 7.5 کیلو وات بنزینی مدل ZSP9000E _ استارتی

موتور برق 10 کیلووات دنیز مدل ZSP19000E سه فاز

موتور برق 10 کیلووات دنیز بنزینی مدل ZSP18000E

از این موتور برق پر کاربرد می توان در روشنایی های مسکونی، مصارف صنعتی، اداری، خانه های ویلایی و باغ، کشاورزی، مراکز درمانی و جوشکاری بهره برد.

بازرگانی اعتصامی با یک سال گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی 24 اصالت این محصول با کیفیت را ضمانت می کند و تهیه لوازم یدکی اورجینال این محصول را هم برای شما تضمین می کند. برای آشنایی بیشتر و خرید موتور برق بنزینی دنیز تماس بگیرید.

10 بازدید تجهیزات برق و الکترونیک

درج آگهی های رایگان یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی در اینترنتی است که این روش به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به صورت گسترده تر تبلیغ کنید.

رسانه

پروفایل

جستجو

همه آگهی ها

خانه