دسته بندی ها

خرید آسان و به صرفه موتور برق در بازرگانی اعتصامی

آدرس :

مازندران, نور بین جهاد و صمدیه کوچه 77 و 75 بازرگانی اعتصامی

انواع موتور برق با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه در بازرگانی اعتصامی ارائه می شود. به راحتی یک تماس و یا از طریق مراجعه به سایت کیچک شاپ می توانید علاوه بر مقایسه ژنراتورها با یکدیگر، موتور برق مناسب خود را انتخاب کنید.

بازرگانی اعتصامی به عنوان نماینده رسمی فروش موتور برق در ایران، آماده است تا به شما در انتخاب بهترین گزینه‌ها کمک کند.

بهترین برندهای روز دنیا همچون زونگشن، نویگیتور، هواسدان، جیانگ دانگ، دنیز، کواکس و ویکنو و راکسیو، گرین پاور و هیرو پاور در توان های مختلف از یک کیلووات تا 10 کیلو وات در بازرگانی اعتصامی موجود هستند.

بهترین موتور برق های روز دنیا را به صورت تحویل فوری با امکان ارسال به سراسر کشور فقط با گارانتی و خدمات پس از فروش اعتصامی با پاسخگویی 24 ساعته کارشناسان فنی در یافت کنید.

این موتور برق های با کیفیت دارای تثبیت کننده AVR، گاورنر، بدنه و شاسی تقویت شده و زیبا و سنسور سطح روغن و بهره مندی از تکنولوژی اینورتر هستند.

به دلیل کاربری فراوان این مولدهای برقی در مصارف خانگی، باغ، ویلا، جوشکاری و مصارف اداری و صنعتی و بیمارستانی و قیمت بسیار مناسب و قطعات اورجینال آنها و لوازم یدکی همیشه در دسترس، بازار خوبی را به خود اختصاص داده اند.

برای استعلام قیمت و انتخاب موتور برق مناسب با واحد فروش موتور برق بازرگانی اعتصامی تماس بگیرید.

 

25 بازدید تجهیزات برق و الکترونیک

درج آگهی های رایگان یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی در اینترنتی است که این روش به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به صورت گسترده تر تبلیغ کنید.

رسانه

پروفایل

جستجو

همه آگهی ها

خانه