دسته‌بندی نشده

وسایلی که خانه را شیک می کند

وسایلی که خانه را شیک می کند، زیبا و متنوع هستند؛ از انواع شومینه زیبای برقی یا گازی گرفته تا مبلمان، پرده ها و … هر کدام به نحوی روی زیبایی دکوراسیون خانه تاثیرگذارند. شما می توانید این وسایل را متناسب با سبک دیزاین داخلی خانه تان بخرید و جذابیت ویژه ای به محیط آنجا ببخشید.

برای اینکه دکوراسیون خانه تان را با وسایل زیبا کنید، در مرحله اول باید نیازسنجی انجام دهید؛ این در مورد خانه های کوچک 60 متری تا خانه های بزرگ چند صد متری صدق می کند. اینکه به چه وسایلی نیاز دارید و جای خالی چه تجهیزاتی در خانه تان احساس می شود، اهمیت زیادی دارد.

در این زمینه امکان دریافت مشاوره از کارشناس های حرفه ای طراحی دکوراسیون و دکوراتورهای با تجربه را نیز دارید که سال ها عمرشان را پای طراحی خانه ها و محیط های کاری مختلف صرف کرده اند.

معرفی وسایلی که خانه را شیک می کند

در ادامه به معرفی وسایلی که خانه را شیک می کنند، به خصوص لوازمی که مناسب انواع دکوراسیون خانه های کوچک 60 متری و بزرگتر هستند، می پردازیم. همچنین درباره هر یک از این وسایل توضیحات مهم و کاربردی می دهیم:

شومینه، دکور داخلی خانه های لوکس

شومینه ها انواع مختلفی دارند و با شعله های فوق العاده زیبایشان به محیط خانه تان جان می بخشند. شاید فکر کنید که هیمه سوزها فقط برای دکوراسیون های کلاسیک مناسب هستند؛ اما تولیدکنندگان، موفق به تولید شومینه هایی شده اند که با نما و طراحی مدرن به کارتان می آیند و تصویری فوق العاده زیبا و خاص به محیط زندگی تان می بخشند.

اگر محیط خانه تان بزرگ است و نیاز به وسیله گرمایشی دارید، می توانید با شومینه ها جای این وسیله را پر کنید.

شما می توانید چندین میز و صندلی نیز به دور شومینه بچینید و بعد از ظهرها و به هنگام غروب یک چای داغ و لذت بخش را کنار آن نوش جان کنید. همچنین کتاب خواندن و خوابیدن کنار شومینه لذتی نیست که کسی بخواهد دست رد به سینه آن بزند؛ بنابراین اگر می خواهید از این لذت ها نیز محروم نمانید، حتما یک نوع شومینه مناسب برای خانه خود بخرید.

انواع شومینه گازی، برقی، معرق، اتانولی و تبخیری، ظاهری متفاوت نسبت به یکدیگر دارند. شما می توانید متناسب با نیازتان یکی از انواع این وسیله را بخرید و در خانه خود استفاده کنید.

شومینه
شومینه

تابلوهای هنری و زیبا، ایده های مدرن در دکوراسیون

تابلوهای هنری و زیبا به خانه تان جان می بخشند و این فضا را زیباتر از همیشه می کنند. تابلوها بخش بزرگی از دیوار را نیز می پوشانند و آن را خالی نشان نمی دهند. بنابراین اگر می خواهید بخش عظیمی از زیبایی خانه تان را تضمین کنید، پیشنهاد می دهیم یک یا چند تابلوی هنری زیبا روی دیوارهای آن بچسبانید.

تابلوها انواع مختلفی دارند؛ از تابلوهای انگیزشی گرفته تا معمولی و کلاسیک که هر کدام برای موقعیت و دکوراسیونی خاص مناسب هستند. ما پیشنهاد می کنیم که تابلوی محیط زندگی خود را متناسب با سبک دکوراسیونتان بخرید تا در آینده از خریدتان پشیمان نشوید. بهتر است تابلو هارمونی و هماهنگی جذابی با دکور داخلی خانه داشته باشد تا زیبایی فضا دو چندان شود.

تابلوها با طرح و رنگ خود تاثیر فوق العاده ای روی روحیه و انرژی تان می گذارند. مثلا اگر در تابلو از رنگ های شاد و انرژی بخش و طرح های انگیزشی استفاده شده باشد، قاعدتا شما با هر بار نگاه کردن به طرحشان انگیزه مضاعفی پیدا می کنید و حال خوبتان بیشتر می شود.

گل و گیاه، ایده هایی ارزان و کاربردی

گل و گیاه فضای خانه را زیباتر می کنند؛ بنابراین اگر به دنبال وسایلی که خانه را شیک می کند، هستید؟ ما انواع گل و گیاه را به شما پیشنهاد می دهیم؛ کافیست شرایط رشد پرورش هر گیاه را بیاموزید، سپس یک یا چند شاخه از آن را در خانه تان تهیه کنید و در نهایت به محیط خانه نمایی فوق العاده زیبا و خاص ببخشید.

گل و گیاه باعث افزایش انرژی انسان نیز می شوند و حال بد او را از بین می برند. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید گل حتما درباره ویژگی های ظاهری آن اطلاعاتی به دست بیاورید. چون ممکن است برخی گل ها به هیچ عنوان به دکوراسیون خانه شما نیایند.

پرده های مناسب و شیک

بخش های گوناگون خانه مثل ورودی ها، جلو پنجره ها و … نیاز به پرده های مناسب دارند. این پرده ها در رنگ بندی های مختلفی به فروش می رسند و هر کدام از طرح های متنوعی نیز برخوردارند. به همین دلیل با انتخاب یک پرده مناسب بدون شک می توانید محیط خانه تان را شیکتر کنید و باعث زیبایی بیشتر آنجا شوید.

پیشنهاد می دهیم به بازار یا فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده پرده بروید و نمونه های مختلف پرده ها را در این وب سایت ها یا فروشگاه ببینید. با دیدن نمونه پرده ها بدون شک می توانید پرده ای را برای خانه تان بخرید که هماهنگی بیشتری را با دکور داخلی شما دارد.

دکور داخلی

مبلمان لوکس و مجلل

مبلمان را می توان جزء وسایلی که خانه را شیک می کند، دانست. مبل ها در طرح ها و رنگ های متنوعی عرضه می شوند و چندین مدل مختلف دارند. از مبل های چستر و معمولی گرفته تا مبل های سلطنتی یا نیمه سلطنتی، هر کدام از ویژگی های خاص و متفاوتی برخوردارند.

شما باید در مرحله اول بیشتر از هر عاملی به راحتی مبل ها توجه داشته باشید. هر چه از جنس ابر و فوم مناسبی در این وسایل استفاده شده باشد و جنس چوب آنها را نیز قوی و مقاوم در نظر گرفته باشند، احتمال آسیب دیدگی این دکوریجات کاربردی بعد از خرید به حداقل می رسد.

این محصولات تنوع رنگی بالایی دارند که می تواند فضا و دکور داخلی خانه تان را جذابتر و لوکس نماید؛ اما این شما هستید که باید ابتدا با در نظر گرفتن هماهنگی بین رنگ های مختلف دکوراسیونتان تصمیم بگیرید که می خواهید چه سبک مبلی بخرید.

مجسمه دکوری جذاب

مجسمه ها بیشتر برای خانه های کلاسیک مناسب هستند، اما جلوه ای جذاب به دکوراسیون های مدرن و امروزی نیز می بخشند. انواع مجسمه ها در طرح های انسان، حیوان، انتزاعی و … می توانند بخشی از دکور خانه تان را زیباتر کنند و باعث افزایش جذابیت آنجا شوند.

انواع مجسمه ها از مواد و متریال مختلفی ساخته می شوند و هر کدام قیمت خاصی نیز دارند. شما می توانید به بازار رفته، مدل های مختلف مجسمه ها را ببینید و از بین آنها یکی را به دلخواه برای جذاب کردن خانه تان بخرید.

شومینه

وسایلی که خانه را شیک می کند، دکوریجاتی مهم و کاربردی

امروزه وسایلی که خانه را شیک می کند، طیف وسیعی از دکوریجات هستند که شما می توانید با انتخاب هر یک از آنها، فضای خانه خود را به طور کامل دچار تغییر کنید.

در این مقاله بخشی از دکوریجات ارزان و گران قیمت را معرفی کرده ایم، شما متناسب با فضای خانه خود می توانید این وسایل را تهیه کنید. از جمله لوازمی که به عنوان دکوری می توان استفاده کرد، انواع شومینه های مدرن، تابلوهای بزرگ دکوراتیو، مجسمه های جذاب، مبلمان های لوکس و … هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا