دسته‌بندی نشده

مقدمه ای بر مهندسی معدن

به دنیای معدن خوش آمدید! تقریباً 14000 معدن و 300،000 معدنچی فقط در ایالات متحده بیش از دو تریلیون دلار به اقتصاد کمک می کنند! تولید مواد غذایی مدرن، لوله های پلاستیکی و کاغذ بدون استخراج غیرممکن است، بدون ذکر محصولات دارویی، خاک گربه ها، مواد آرایشی و سلول های خورشیدی. با داشتن بیش از 75 ماده معدنی که در ایالات متحده استخراج می شود، می توانیم لیستی از صدها محصول وابسته به کالاهای استخراج شده را تهیه کنیم. همانطور که برچسب سپر با افتخار اعلام می کند، اگر نمی توان آن را پرورش داد، باید استخراج شود! جالب توجه است، یا شاید به دیدگاه شما بستگی داشته باشد، اکثر مردم به اینکه معدن باعث می شود جامعه مدرن شود امکان پذیر نیست.

آشنایی با مهندسی معدن

واقعیت این است که محصولات استخراج شده امروزه و برای همیشه در جامعه همه گیر هستند. مهندسان معدن این اتفاق را می اندازند. آنها با دانشمندان علوم زمین برای کشف ذخایر اقتصادی مواد معدنی، توسعه و بهره برداری از معادن برای استخراج و فرآوری مواد معدنی به روشی ایمن، مسئول زیست محیطی و پایدار همکاری می کنند. به احتمال زیاد، شما دوره های مختلف را می گذرانید زیرا یا می خواهید مهندس معدن شوید یا آن را به عنوان یک گزینه شغلی در نظر می گیرید. یا ممکن است در یکی از رشته های بسیاری باشید که از نزدیک با صنعت معدن کار می کنند، از جمله مهندسی محیط زیست، عمران، مکانیک و مهندسی برق، ژئو شیمی معدن، زئو فیزیک معدن، حقوق یا تجارت. صرف نظر از این، شما می توانید در ماگماماینر، مقدمه ای در مهندسی معدن را پیدا کنید، تا پایه ای عالی برای هر یک از این فعالیت ها فراهم کند.

استخراج معدن

در ماگماماینر، ما تلاش خواهیم کرد تا از طریق تمام مراحل چرخه حیات مهندسی معدن، یک نمای کلی از معدن و کار مهندسان معدن ارائه دهیم. ما کالاهای مختلف معدنی، مکان و نحوه استخراج آنها را بررسی خواهیم کرد. ما خواهیم آموخت که چگونه ذخایر معدنی بالقوه اقتصادی ارزیابی می شود. ما نگاهی خواهیم انداخت به عملیات واحدها و تجهیزات مورد استفاده در استخراج معادن، و مراحل اصلی استخراج سنگ معدن از جمله استفاده از مواد منفجره و طراحی گلوله های انفجاری را بررسی خواهیم کرد. انتخاب روش استخراج زیرزمینی یا سطحی تمرکز مهم مطالعات ما خواهد بود. سرانجام، ما در مورد موضوعات مرتبط مانند قانون معدن و چالش های بزرگی که این صنعت با آن روبرو است، استفاده از جامبوبگ و … را بررسی خواهیم کرد. من به شما قول می دهم که سفر از ابتدا تا انتهای این وبسایت جالب خواهد بود. و در پایان، اگر رشته مهندسی معدن را انتخاب کنید، پایه خوبی برای گذراندن دوره های اصلی مهندسی معدن خواهید داشت. در غیر این صورت، شما درک کاملی از معدن و صنعت مواد معدنی خواهید داشت، که ممکن است در هر شغلی که انتخاب می کنید به خوبی به شما کمک کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا