اخبارآموزش صنعتی

کشتی سواری در دبی

کشتی سواری در دبی

دبی، شهری پر زرق و برق و مدرن در حاشیه خلیج فارس، سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. سفر به دبی تجربه‌ای منحصر به فرد از تفریحات هیجان‌انگیز، مراکز خرید لوکس، هتل‌های مجلل و جاذبه‌های گردشگری متنوع خواهد بود. اگر دوست دارید این بار از کشتی سواری در دبی لذت ببرید این مطلب برای شما نوشته شده است.

راه‌های سفر به دبی

به دلیل نزدیکی ایران به دبی راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید به راحتی خود را به این شهر زیبا در امارات متحده عربی برسانید. بهترین روش‌هایی که می‌توانید به دبی سفر کنید و از تفریحات جذاب آن لذت ببرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سفر هوایی: سریع‌ترین و آسان‌ترین راه برای سفر به دبی، استفاده از خطوط هوایی مختلف است. فرودگاه بین‌المللی دبی یکی از مجهزترین فرودگاه‌های جهان است که به‌طور مستقیم از بسیاری از شهرهای ایران پرواز دارد. شما می‌توانید از فرودگاه‌های بین‌المللی شهرهای مختلف ایران به راحتی بلیط دبی را رزرو کرده و راهی این شهر زیبا شوید. شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اصفهان از جمله شهرهای ایران هستند که امکان سفر هوایی به دبی از طریق آن‌ها امکان‌پذیر است.

سفر دریایی: اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت هستید، می‌توانید از طریق سفر دریایی با کشتی‌های کروز به دبی سفر کنید. این سفرها از مبادی مختلفی مانند بندرعباس و کیش انجام می‌شوند. تجربه سفر دریایی به دبی یکی از تجربیات جذاب خواهد بود. البته این روش کمی هزینه بر و البته طولانی خواهد بود. اگر در زمان بندی سفر خود مشکل ندارید، این روش را امتحان کنید.

کشتی سواری در دبی

سفر از شهرهای مختلف ایران به دبی

اگر قصد دارید از روش هوایی برای سفر به دبی استفاده کنید، این امکان وجود دارد که از شهرهای مختلف ایران بلیط پرواز خود را رزرو کرده و به دبی سفر کنید.

تهران: به‌طور روزانه پروازهای مستقیمی از تهران به دبی انجام می‌شود. شما می‌توانید با برنامه‌ریزی مناسبی بلیط رفت و برگشت خود را رزرو کرده و سفر خوبی را به دبی تجربه کنید.

مشهد: پروازهای مستقیم مشهد به دبی وجود دارد که می‌توانید با رزرو بلیط به این کشور سفر کنید. سفر به دبی از مشهد در طول هفته امکان‌پذیر است.

شیراز: اگر ساکن شیراز هستید می‌توانید از این شهر نیز با پرواز مستقیم به دبی سفر کنید.

اصفهان: این شهر نیز در فرودگاه بین‌المللی خود امکان سفر مستقیم به دبی را فراهم کرده است.

کشتی سواری در دبی، تفریحی خاطره‌انگیز

یکی از تفریحات محبوب در دبی، گشت و گذار در خلیج فارس با کشتی‌های تفریحی است. انواع مختلفی از کشتی‌ها برای تفریح در دبی وجود دارند که هر کدام تجربه‌ای منحصر به فرد را ارائه می‌کنند. کشتی کروز یکی از لوکس‌ترین و خاص‌ترین تجربه‌هایی است که در سفر به دبی خواهید داشت.

یکی از کشتی‌های بزرگ و جذابی که گردشگران برای داشتن تفریحی لوکس از آن استفاده می‌کنند، کشتی کروز است. این کشتی با ظرفیت بالایی گشت دریایی را در طول روز یا شب برای مسافران فراهم می‌کند. این کشتی دارای امکانات مختلفی مانند رستوران، کافه، استخر، جکوزی، زمین بازی کودکان و… است. اگر دوست دارید تفریحی لاکچری راتجربه کنید کشتی کروز می‌تواند شما را راض کند. بلیط این کشتی از حدود 3 تا 8 میلیون تومان است. در حال حاضر سه کشتی کروز لوتوس، رز صحرا و اوشن امپرس در دبی آماده ارائه خدمات تفریحی به مسافران است.

برای سوار شدن این کشتی‌های کروز می‌توانید پس از خرید بلیط از مبدا مرکز خرید مارینا در اسکله 7 به سمت چرخ و فلک عین دبی در جزیره نخل جمیرا و ختل آتلانتیس بروید و پس از گردش به منطقه مارینا برگردید. در نظر داشته باشید که بلیط این کشتی‌ها برای کودکان زیر 10 سال به صورت نیم بها و برای کودکان زیر 3 سال رایگان محاسبه می‌شود.

در حال حاضر برای اینکه کشتی سواری را در دبی تجربه کنید یکی از این کشتی‌ها را انتخاب کنید:

کشتی تفریحی کروز لوتوس: این کشتی از 200 تا 500 درهم است. شما می‌توانید با این کشتی روی آب‌های خلیج فارس ساعات بی‌نظیری را تجربه کنید. این کشتی در دو نوبت عصر و شب امکان رزرو دارد.

کشتی کروز اوشن امپرس دبی: به این کشتی امپراطور اقیانوس هم می‌گویند. این کشتی با داشتن امکانات مختلف مانند گشت دریایی شبانه، کافه و رستوران، سالن بدنسازی و استخر و… ساعات بی‌نظیری را برای شما رقم خواهد زد.

کشتی سواری در دبی

نکاتی برای انتخاب کشتی تفریحی

اگر می‌خواهید کشتی سواری را به عنوان یکی از تفریحات جذاب خود در دبی انتخاب کنید، حتما به نکات زیر توجه داشته باشید.

بودجه: قیمت بلیط کشتی‌های تفریحی با توجه به امکانات و نوع تفریح متفاوت است. اما درنظر داشته باشید که این تفریح کمی هزینه بر و گران خواهد بود.

تعداد نفرات: ظرفیت کشتی‌ها را در نظر بگیرید تا فضای کافی برای شما و همراهانتان وجود داشته باشد.

نوع تفریح: گشت دریایی در طول روز یا شب، شام و بوفه، برنامه‌های تفریحی و سرگرم‌کننده، حمام آفتاب، غواصی و … از جمله تفریحاتی هستند که می‌توانید انتخاب کنید.

 

رزرو بلیط دبی در فلای‌تودی

سفر به دبی و تجربه کشتی سواری در خلیج فارس، می‌تواند سفری خاطره‌انگیز و هیجان‌انگیز برای شما باشد. تنوع کشتی‌ها و تفریحات دریایی در دبی، این سفر را برای هر سلیقه‌ای جذاب می‌کند.

برای رزرو بلیط هواپیما و هتل دبی می‌توانید از وبسایت فلای تودی استفاده کنید. فلای‌تودی با ارائه خدمات متنوع و پشتیبانی 24 ساعته، سفری راحت و خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. علاوه بر رزرو بلیط بندرعباس دبی امکان رزرو همزمان هتل‌های دبی و تور دبی نیز برای شما فراهم است. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافی است با کارشناسان فلای‌تودی تماس بگیرید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا