اطلاعات صنعت

بازاریابی اینترنتی در صنعت

اگر شماهم در فکر افزایش فروش محصولات و خدمات صنعت خود هستید خواندن این مطلب به شما پیشنهاد میشود.

افزایش فروش امروزه تبدیل به علم بسیار گسترده ای شده است که شاخه های فراوانی نیز دارد و از جمله ی آن بازاریابی اینترنتی است. صنعتگران، تولیدکنندگان و صاحبین مشاغل که قصد گسترش کار خود را دارن اگر اندکی در این وادی پا گذاشته باشند، به خوبی این مفهموم را درک میکنند که تبلیغات، بازاریابی و رقابت چه ورطه حساسی است که در آن بازاریابی اینترنتی قرار دارد.

روش های بسیاری وجود دارد که به منظور تبلبغات و بازاریابی موثر بیان شده اند اما باید گفت که سرمایه گذاری در بحث تبلیغات نیاز به دانش و تحلیل دارد چرا تبلیغات میدانی مانند بنر، بیلبورد، تراکت و امثال این موارد از نظر مخاطب ارزش خود را از دست داده است و با هزینه گزافی که از کارفرما گرفته میشود بازدهی مطلوب را ندارد.

شاید بتوان گفت با فراگیر شدن صنعت اینترنت و فروش آنلاین عاقلانه ترین سرمایه گذاری در تبلیغات و فروش و ثبت آگهی رایگان اینترنتی می باشد. در ادامه به بهترین روش های موفقیت در بازار آنلاین تجارت و صنعت که به آن بازاریابی اینترنتی گویند می پردازیم.

1_ بازاریابی محتوا

هر سایت و مرجع بزرگی را که می بینید جزو برترین های ایران در جستجو و مورد اعتماد گوگل هستند بر اساس تولید محتوای مناسب در این موقعیت قرار گرفته اند. تولید محتوا بسیار مهم و حائز اهمیت است. اصلی ترین محور فروش و بازاریابی اینترنتی تولید محتوای مناسب و سئو شده بر اساس محصول و خدمات است. اگر به گوگل محتوای مناسب تحویل دهید با هجوم بازدید کننده ها که در نتیجه بخش قابل توجهی از آنان به مشتریان تبدیل می شوند برایتان معجزه می کند.

برای تولید محتوای مناسب، جامع و با کیفیت می توانید با تیم کاری راکت شو که دارای تجربه و سابقه ی درخشان در خدمات و انجام سفارشات مشتریان است تماس برقرار کرده و محتوای مدنظر خود را با قیمت مناسب و در کمترین زمان دریافت نمایید و همچنین این تیم متخصص خدمات کاربردیه دیگری همچون انیمیشن سازی، موشن گرافیک، سئوی سایت(افزایش رتبه ی سایت که در جستجو های گوگل در صفحات اول یا حتی نخست امده که موجب افزایش بازدید کننده و در نتیجه مشتری برای محصول یا خدماتتان می شود) را ارایه می دهند.

2_ ثبت آگهی صنعتی رایگان

با ثبت آگهی رایگان در اوکی صنعت و انتشار آن در محیط وبسایت روزانه صدها مشتری و تاجر محصول و خدمات شما را مشاهده می کنند و همچنین با استفاده از خدمات غیر رایگان این ثبت آگهی مانند ویژه کردن که باعث حرفه تر شدن آگهی می شود و نردبان که پس از مدتی دوباره شمارا به صدر آگهی ها می آورد و ثبت وبسایت آگهی که یک بک لینک موثر بشمار می رود و تاثیر بسزایی در ورود مخاطبان به وبسایت شما دارد. ثبت آگهی به عنوان ارزان ترین و موثر ترین و ش تیلیغات در عصر نوین شناخته می شود.

3_ طراحی تبلیغات گرافیکی

طراحی گرافیک در بازاریابی اینترنتی

جلوه های بصری کمک شایانی به جلب توجه مخاطب به شما می کند. شاید داشتن یک لوگوی جذاب و یا چند بنر زیبا در وبسایت برای شما زیاد با اهمیت نباشد، اما مشتریان به سایت های بی روح واکنش منفی نشان می دهند و به سرعت آن را ترک می کنند. اگر شما هم احساس کردید که در تبلیغات و بازاریابی نیاز به جلوه های ویژه ی بصری مانند لوگو، عکس، فیلم، تیزر تبلیغاتی، موشن گرافیک و غیره داشتید با ما در ارتباط باشید. سایت در تخصصی راکت شو ارایه دهنده ی خدمات تخصصی تبلیغاتی.

4_رپورتاژ ثبت آگهی

ثبت رپورتاژ آگهی و یا ثبت آگهی در سایت های صنعتی و تبلیغاتی بسیار مهم است ما برای استفاده بهینه از این کار توصیه میکنیم برای موفقیت در این امر به بنر های وبسایت اوکی صنعت نگاهی بیندازید. در دید مشتری و زیبا هستند. شما میتوانید با کرایه کردن این بنر ها برای مدت محدود ورودی زیادی به سایت خود بیاورید و قطعا فروش خود را چندین برابر کنید.

5-سئو سایت

سئو به معنی افزایش رتبه ی سابت در نظر گوگل است. اگر دقت کرده باشید هر زمانی که در گوگل کلمه ای سرچ می کنید هزاران یا شاید گاها میلیون ها مطلب برایتان سرچ کرده و ارایه می دهد. تا به حال خود شما چند بار به صفحات بعدی دوم یا سوم نتایج یافت شده ی گوگل رفته اید؟

طبق تحقیقات نود درصد کاربران به صفحه ی دوم گوگل نمی روند و از این تعداد هفتاد درصد آنان فقط سه مورد اول یافت شده را کلیک می کنند. با کمی تفکر در می یابید که رتبه ی اول یا ده رتبه ی اول و حفظ آن چقدر مهم است زیرا اگر به غیر ازین باشد سایتتان به نوعی گم نام می شود. سئو کردن سایت یک مهارت تخصصی است که مو جب افزایش بازدید سایت شما می شود و در نتیجه ی آن موجب افزایش مشتری برای کالا یا خدماتتان می شود پس می توان آن را جز مهم و انکار نا پذیر بخش بازاریابی اینترنتی دانست.

 برای مشاوره و راهنمایی به سایت راکت شو مراجعه فرمایید.


اوکی صنعت

محسن احسانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا