اطلاعات صنعتگوناگون

کاربرد سنگ شکن هیدروکن

مواد معدنی کاربردهای زیادی در صنایع مختلف داشته و برای اینکه بتوان از آن‌ها در صنایع استفاده کرد، لازم است سنگ‌های استخراج شده از معادن به قطعات کوچک‌تر تبدیل شوند. در حین خرد شدن سنگ‌ها، ناخالصی‌های موجود در آن‌ها هم جدا شده و محصول نهایی مصرفی کارخانجات تولید می‌شود. پس از گذراندن مراحل فرآوری، مواد معدنی آماده استفاده در صنایع فولاد، شن و ماسه، راه سازی و … است.

عمل خرد کردن سنگ‌ها به قطعات کوچک توسط دستگاه‌های به نام سنگ شکن انجام می‌گیرد. سنگ شکن‌های اولیه سنگ را به قطعات کوچک تبدیل کرده و در صورتی که به اندازه کوچک‌تر سنگ نیاز باشد، از سنگ شکن‌های ثانویه استفاده می‌کنند. سنگ شکن هیدروکن (Гидрокон дробилка)  از جمله همین سنگ‌ها شکن‌های ثانویه است که برای کوچک‌تر‌کردن قطعات از آن بهره می‌برند. 

استفاده از سنگ شکن هیدروکن

کانی‌ها پس از ورود به داخل سنگ شکن هیدروکن، با بسته شدن فاصله بین منتل و کانکیو به قطعات ریزی تبدیل شده و از دهانه خروجی به بیرون هدایت می‌شوند. فاصله بین این قطعه توسط اکسنتریک باز و بسته شده و با تغییر دهانه بین آن‌ها، می‌توان اندازه باز خروجی را نیز مشخص کرد. سنگ شکن‌های هیدروکن دارای استهلاک پایین، ظرفیت بالا، توان و قدرت بالا، نگهداری آسان و … هستند که همین ویژگی‌، این سنگ شکن را تبدیل به یکی از پرکاربردترین انواع سنگ شکن می‌کند. هیدروکن دوره‌های سرویس طولانی‌تری نسبت به سایر دستگاه‌ها نیاز دارد و نتیجه آن، صرفه جویی در هزینه‌های شما خواهد بود.

هیدروکن دارای سیستم روغن کاری خودکار است که باعث افزایش طول عمر قطعات شده و مانع از تعویض‌ زودهنگام آن‌ها می‌گردد. قطعات این سنگ شکن را از جنس منگنز مولیبدن‌دار،آلیاژ برنج و فولاد کربنی می‌سازند تا در برابر عوامل بیرونی مقاومت کافی داشته و دچار فرسودگی نگردد.  سنگ شکن هیدروکن بسته به اندازه سایز محصولات به دسته‌بندی 36-4، 36-5، 36-6، 36-8، 36-16 تقسیم شده که هر کدام از آن‌ها با سایز خاصی از منتل و کانکیو ساخته می‌شوند.

تهیه سنگ شکن هیدروکن

هر کارخانه‌ای که نیاز به راه اندازی مرحله ثانویه فرآوری داشته باشد، استفاده از سنگ شکن هیدروکن را ترجیح می‌دهد زیرا این سنگ شکن ظرفیت و توان بالایی دارد و از سمت دیگر هزینه نگهداری آن پایین است. برخی از سنگ‌ها مانند سنگ آهن، از سختی بالایی برخوردار هستند که همین امر مانع از خرد کردن سریع سنگ توسط دستگاه‌های دیگر می‌شود اما هیدروکن بدون هیچ مشکلی قادر خواهد بود سنگ آهن را به اندازه دلخواه کارفرما تبدیل کند.

در هنگام خرید قطعات و خود سنگ شکن خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید تا خیال شما بابت کیفیت قطعه راحت باشد. یکی از فروشگاه‌هایی که می‌توانید برای خرید از آن استفاده کنید، نوین ماسه ساز است که بهترین قطعات را با مناسب‌ترین قیمت بازار در اختیار شما قرار داده و در صورت نیاز به تماس تلفنی، امکان مشاوره رایگان را برای شما فراهم می‌سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا