اطلاعات صنعت

صنعت آمریکا، رشد یا رکود؟

در این جمع بندی با تعداد شغل همراه می شویم تا به بررسی رشد صنعت آمریکا و در ادامه به گزارش جنبه های مختلف نیروی کار می پردازیم. این شامل جمع بندی شامل چهار تجارت روبه رشد در گزارش سالانه خود و همچنین چگونگی آماده شدن مشاغل کوچک برای رکود اقتصادی احتمالی است.

خبر خوب این است که ایت بخش در ژانویه موفق شد 291000 شغل ایجاد کند که مشاغل کوچک 94،000 از این مشاغل را به خود اختصاص داده اند. از طرفی، فرانچایز با 45100 شغل بخش چشمگیری از آن خود کرده است.

با این حال ، 90٪ صاحبان مشاغل کوچک می گویند که در حال آماده سازی برای رکود اقتصادی هستند. با این وجود، آنها خوش بین هستند. و بیش از نیمی یا 57٪ اعتراف می کنند که نسبت به وضعیت اقتصاد آمریکا نسبت به سال گذشته احساس بهتری دارند.

دلیل خوش بینی آنها ناشی از توانایی آنها در جذب مشتریان جدید است. در یکی دیگر از مقالات اوکی صنعت به شما ایده هایی می دهیم که چگونه از ارائه تجربه بد مشتری جلوگیری کنید.

طبق گفته های Zendesk، تجربه های خوب مشتری باعث وفاداری او به تجارت شما می شود. بنابراین، به این مقاله نگاهی بیندازید تا ببینید چگونه می توانید این امر را عملی کنید.

اینها فقط برخی از مقاله های اوکی صنعت این هفته هستند. این که آیا مالیات ها، استخدام ها و موارد دیگر چه تاثیری در کسب و کار شما دارد، می توانید در اینجا بیابید.

• مشاهده ویدئو های صنعتی

برترین صنایع آمریکا

صنایع کوچک از دسامبر تا ژانویه 94،000 شغل اضافه می کنند

بیکاری تاریخی کم و رشد پایدار شغل در سال 2020 نظر بسیاری از کارشناسان را به خود معطوف کرده است. براساس گزارش تجارت کوچک ADP در ژانویه سال 2020، اشتغال بخش خصوصی 94000 شغل جدید افزایش یافته است. در ژانویه 2020 گزارش مشاغل کوچک ADP در کل ژانویه 291000 شغل گزارش می دهد. این مورد بسیار برای رشد تجارت بسیار مفید بوده است.

این 4 صنعت بیشترین رشد را در سال جاری داشته اند

هر سال نو فرصت های جدید و روندهای نوظهوری را در دنیای تجارت به ارمغان می آورد. صنایع نوظهور 2020 برای تماشای گزارش از 99designs دارای 4 بخش در چشم انداز سالانه خود هستند. برای دهه جدید، صنایعی با فعالیت در مورد کانابیدیول یا بیشتر به عنوان CBD، گیاهخواری، بیوشکینگ و اخترشناسی معروف هستند.

90٪ مشاغل کوچک برای رکود اقتصادی آماده می شوند – اما خوش بین باشید

بیشتر مشاغل صنایع کوچک (90%) به آماده سازی مشاغل خود برای رکود اقتصادی اقدام کرده اند. با وجود این ، بسیاری معتقدند شرایط عمدتا مطلوب است. و بیش از نیمی (57%) اعتراف می کنند که نسبت به وضعیت اقتصاد ایالات متحده نسبت به یک سال پیش احساس بهتری دارند. این آمار در چشم انداز ریسک پذیری صاحبین مشاغل کوچک Hiscox در سال 2020 آمده است.

چگونه از ارائه تجربه بد مشتری جلوگیری کنیم

آیا پس از شکایت در مورد خدمات بد، می توانید مشتری خود را پس بگیرید؟ ممکن است خیلی دیر شده باشد. براساس گزارش جدید Zendesk، تقریباً نیمی از مشتریان می گویند که پس از تنها یک تجربه بد، به یک رقیب تغییر می کنند. اگر تجربه مشتری بیش از یک تجربه بد داشته باشد، این مقدار به 80 درصد می رسد. پیام واضح است: وفاداری همیشه پیروز است، اما به راحتی از بین می رود.

استخدام در صنعت

از هر 3 داوطلب تنها 1 نفر صحبت در رابطه با زندگی شخصی را مناسب می دانند

مصاحبه با داوطلبان برای یک کار هرگز کار ساده ای نیست. مشاغل نه تنها باید به داوطلب ها احساس آرامش دهد، بلکه سؤالات و مکالمه را نیز مناسب نگه دارد. با این حال ، آنطور که باید اتفاق نمی افتد. طبق بررسی اخیر JDP، از هر سه پاسخ دهنده تنها یک نفر پذیرفته است که در مورد روابط شخصی خود سؤال شود و بقیه باعث ناراحتی آنها می شود.

64٪ از کارمندان ممکن است امسال شغل خود را ترک کنند

گزارش جدید Achievers نشان می دهد که تنها 19٪ از کارمندان احساس می کنند در محل کار خود مشغول کار هستند. همچنین ادامه می دهد که 64٪ از کارکنان این نظرسنجی ممکن است شغل خود را در سال 2020 ترک کنند. این تقریباً به دو سوم کارمندان می رسد که ممکن است با کارفرمای فعلی خود کار نکنند. سومین گزارش سالانه مشغول کار و نگهداشت کارمندان، اهمیت اشتغال کارمندان را برجسته می کند.

7 راز شرکت های صنعتی

ابزارهای مشاغل در صنعت آمریکا

برنامه ی Prospector 2.0 به همراه آپدیت جدید نصب کنید

این برنامه افزودنی مرورگر، به مشاغل کوچک اجازه می دهد تا لیست ها را از رسانه های اجتماعی و وب سایت ها در عرض چند ثانیه ایجاد کنند. Nimble Prospector 2.0 همچنین به شما امکان می دهد تا مشاغل را با استفاده از پروفایل های شرکت، هدف گذاری کرده و روابط را مدیریت کنید. در نتیجه، می توانید دیدگاههای عملی را هنگام کار به دست آورید. یا در هر کجا موارد مد نظر را بررسی کنید.

ConstructReach به مشکل کمبود کارمندان در صنعت ساخت و ساز می پردازد

هشتاد درصد از مشاغل ساختمانی با کمبود نیروی کار موجه هستند. این صنعت همچنین با کمبود نوآوری در فناوری نیز سروکار دارد. یک شرکت توسعه نیروی ساخت و ساز به دنبال این است که هر دو موضوع را به روشی جدید حل کند. کسب و کار کوچک میتوانند برای یافتن اطلاعات بیشتر با پل رابینسون، مدیر عامل شرکت ConstructReach تماس بگیرند.

CuriousCheck انواع راه حل های فن آوری را برای کمک به صاحبان مشاغل کوچک به صورت ساده تر معرفی میکند.

CuriousCheck یک برنامه کلی است که با بررسی آنلاین نرم افزارهای تجاری متمرکز است. این وب را برای بررسی های مستقل و معتبر و محصولات طراحی شده برای کمک به مشاغل کوچک اسکن می کند. CuriousCheck طیف گسترده ای از مناطق مهم برای SMB ها را از بازاریابی دیجیتال گرفته تا پردازش و پرداخت، سیستم های تلفن مجازی و تعداد دیگری از خدمات را در بر دارد. SMB ها می توانند یک راه حل برای طیف عظیمی از خدمات را برای شما ارائه کند.

Joust برنامه بانکی را برای کارگزاران آزاد راه اندازی کرد

ژوست از برنامه جدید بانکی بهبود یافته خود برای آزادکاران و کارگران خود رونمایی کرده است. برنامه جدید توسط تنها پلت فرم بانکی برای فریلنسرها همراه با یک طراحی بصری و چندین ویژگی است که برنامه اصلی بتا آن را گرد هم آورده است. طبق گفته توسعه دهندگان ، این برنامه براساس بازخورد مشتری است.

چگونه صنعت خود را متمایز کنیم؟

رفتار مشتری

42٪ از ژنرال Zers و Millennials نمی توانند یک CFI Influencer را مشاهده کنند

طبق تحقیقات انجام شده توسط Fullscreen ، حدود 42٪ از تولیدات Z و Millennials که از تأثیر گذاران پیروی می کنند، نمی دانند این تأثیرگذارها در واقع تصاویر تولید شده توسط رایانه ( CGA) هستند. در دنیای امروز شرکت های جهانی بیشتر و بیشتر از مؤسسات تبلیغاتی به عنوان اهرم برای کالاها و خدمات خود استفاده می کنند.

استارت آپ

چگونه صنعت آمریکا در سال 4000 شغل جدید ایجاد کرد

اکثر صاحبان مشاغل کوچک هرگز یاد نمی گیرند که چگونه مدیر یا رهبر شوند. در نتیجه، آنها هرگز یاد نمی گیرند که یک تیم را هدایت کنند. و اگر آموزش اینکه چگونه می توانید تیم خود را هدایت کنید را ندیده باشید، هرگز نمی توانید اهرم مورد نیاز برای ساختن یک شرکت بزرگ و سودآور را بدست آورید.

مالیات در صنعت آمریکا

وب سایتهای مالیاتی ایالتی برای مشاغل کوچک شما

دانستن و تحقق تعهدات مالیاتی خود یکی از بزرگترین چالش های مربوط به اداره یک تجارت است. شما معمولاً اظهارات مالیاتی شخصی خود را سالی یک بار با چند فرم تکمیل می کنید. اما تهیه و تشکیل مالیاتهای تجاری شما می تواند به دلیل عدم وجود یک زمان مناسب تر، مالیات اطلاق شود. حتی اگر از مقررات مالیاتی خاص ایالت خود اطلاع نداشته باشید، باید به دنبال دانستن قوانین مالیاتی حیطه فعالیتتان باشید

هزینه های صنایع که نمی توانید از آن بکاهید

در صنعت آمریکا شما ممکن است هزینه های خاصی را برای خود متحمل شوید که باعث می شود تجارت خوب شود. متأسفانه ، قانون مالیات همه آنها را به مشمول قانون حذف نمیکند. این لیست از هزینه های مشاغل که این هزینه ها در اظهارنامه مالیاتی سال 2019 شما غیرقابل کسرشدن (به طور کامل یا جزئی از آن) باقی مانده است را بررسی کنید. توجه: این مقاله به ویژه برای فصل مالیات 2019/2020 به روز شده است.

روندهای فناوری در صنعت آمریکا

چگونه می توان از تجارت کوچک خود در برابر حمله سایبری محافظت کرد

این مقاله توسط جو گالوین ، مدیر ارشد تحقیقاتی در ویستاژه ، شریک Salesforce نوشته شده است. مانند حمله قلبی، حمله سایبری می تواند در هر لحظه به وجود بیاید و تقریباً فوری به بهره وری، اعتبار، امنیت مالی و موارد دیگر شما آسیب برساند. فراتر از مشکل، این تهدید گران است.

دیگر مقالات مرتبط با اقتصاد و کسب و کار را در اوکی صنعت دنبال کنید.


smallbiztrends

Small Business Editor ، مترجم: محسن احسانی نیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا