دسته‌بندی نشده

7 اصل در انتخاب هدیه تبلیغاتی

برای انتخاب هدیه تبلیغاتی باید 7 اصل را بدانید

هدایای تبلیغاتی از اهمیت ویژه ای برای رویدادهای تبلیغاتی برخوردارند. هدایای تبلیغاتی انتخاب شده در تبلیغ با توجه به مخاطبان و عوامل مختلف متفاوت خواهد بود.
از نظر هدایای تبلیغاتی، محصولات تبلیغاتی مختلفی در بازار وجود دارد. به نظر شما در این تعداد هدایا ، چه نوع هدایای تبلیغاتی باید به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خوب انتخاب شود؟ گاهی اوقات چیز وحشتناک این است که میزان ترافیک کمتری وجود دارد و نکته وحشتناک این است که شما در یک سری هدایای تبلیغاتی رنگارنگ گم می شوید. گاهی اوقات خریدار با به اصطلاح هدیه زیبا گیج می شد ، یک هدیه فانتزی بی فایده می خرید ، اگرچه در نگاه اول احساس خوبی داشت ، اما چرخید ، جعبه هدیه به گوشه ای پرتاب شد ، هیچ کس اهمیتی نمی دهد. انتخاب هدایای تبلیغاتی ، اگرچه باید قیمت آن را نیز در نظر بگیریم ، اما به طور کلی ، هنوز هم باید از اصول زیر پیروی کنیم.

1_ اصل عملی بودن

عملی بودن یا نبودن هدیه تبلیغاتی به رضایت مصرف کنندگان بستگی دارد. به طور کلی ، هدایای ارزش عملی برای مصرف کنندگان عملی است. به عنوان مثال ، مصرف کنندگان تمایل به خرید تلفن همراه دارند ، بنابراین هدایای تبلیغاتی می توانند انتخاب گوشی، باتری، فلش تبلیغاتی و سایر وسایل را انتخاب کنند. مصرف کنندگانی که مایل به خرید لوازم خانگی هستند می توانند لوازم آشپزخانه و غیره را بدهند. به این ترتیب ، مصرف کنندگان بهتر می توانند عملی بودن هدایای تبلیغاتی را درک کنند.

2_ اصل ادراک ارزش

اصل حس ارزش باید به درستی درک شود. حس ارزشمندی هدیه برای جذب مشتری و رسیدن به نقش واقعی تبلیغات بسیار کم است. احساس ارزش بالا ، هزینه مصرف را افزایش می دهد ، اما همچنین باعث می شود مصرف کنندگان سوال کنند.

3_ احساسات خوب

هدیه های احساسی خوب معمولاً هدیه های مفید هستند. حجم هدیه های عمومی ایجاد بار غیرضروری آسان نیست. این محصولات تبلیغاتی احساسی را انتخاب کنید ، به طوری که مصرف کنندگان احساس کنند این شرکت مشتریان را در همه جا در نظر گرفته و تأثیر خوبی بر مصرف کنندگان می گذارد. از این رو انتخاب خودکار تبلیغاتی یک انتخاب هوشمندانه است

4_ اصل اصالت و تازگی

هدایای تبلیغاتی خلاقانه و بدیع همیشه می توانند توجه مشتری را به خود جلب کنند. هنگام انتخاب این هدایای تبلیغاتی ، باید خلاقیت محصولات را درک کنیم و تمایل مصرف کنندگان را برای خرید بسیج کنیم.

5_اصل کیفیت

اصل کیفیت به طور کلی باعث می شود اکثر مصرف کنندگان موافق و مورد علاقه آنها باشند. اینگونه محصولات تبلیغاتی باید از انتخاب محصولات جعلی و حقیر پرهیز کنند ، زیرا این محصولات تبلیغاتی مستقیماً به تصویر شرکتها در قلب مصرف کنندگان لطمه می زند و در نهایت منجر به کاهش ارزش نام تجاری شرکتها می شود. به عنوان مثال ، محصولات Amway معمولاً محصولی با کیفیت نام تجاری را انتخاب می کنند که بتواند بیشترین مشتری را به خود جلب کند ، بنابراین رضایت خاصی را برای مصرف کنندگان ایجاد می کند و می تواند مفهوم نام تجاری را به طور کامل و دقیق نشان دهد.

6_ اصل فصلی

اصل فصلی توجه به تغییرات فصلی هنگام انتخاب محصولات تبلیغاتی است. محصولات تبلیغاتی متناسب با فصلی می توانند جذابیت حسی را برای مصرف کنندگان ایجاد کنند. در غیر این صورت ، مصرف کنندگان از محصولات تبلیغاتی خسته خواهند شد و این هدایا را به عنوان محصولات زائد در نظر می گیرند.

7_ اصل تکرار

فقط وقتی مصرف کنندگان اغلب شاهد محصولات تبلیغاتی و کلمات تبلیغاتی باشند ، می توانند دائماً برداشت خود را تعمیق کنند. بنابراین ، هنگام انتخاب محصولات تبلیغاتی ، باید به نحوه استفاده مصرف کنندگان از آنها توجه شود. هرچه دفعات استفاده یا تماس بیشتر باشد ، اثر تکرار بیشتر خواهد بود.

جهت آشنایی بیشتر با هدایای تبلیغاتی و روش های آن به آفر گیفت مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا