دسته‌بندی نشده

معرفی 10 هدیه تبلیغاتی پرطرفدار

دلایل زیادی برای اثبات عالی بودن هدایای تبلیغاتی وجود دارد. این هدایا جزئی از استراتژی بازاریابی یک شرکت تجاری می توانند باشند، در معرض دید قرار بگیرند، به صورت گسترده تبلیغات انجام دهند و روابط محکمی با مشتریان ایجاد کنند که کمک شایانی به وفاداری برند است.

در ادامه به ذکر چند دلیل برای مهم بودن محصولات تبلیغاتی برای بازاریابان می پردازیم.

1- ارتباط با مشتریان

با توزیع هدایای تبلیغاتی در عین حال که مشغول به معرفی و بازاریابی نام تجاری خود هستید، با مشتریان و مصرف کنندگان نیز ارتباط برقرار می کنید. هربار استفاده هدیه شما توسط مشتریان، باعث افزایش شناخت، یادآوری برند و ایجاد ارتباط بیشتر با مصرف کنندگان می شود. رابطه قوی تر منجر به افزایش وفاداری به برند خواهد شد.

2- قرار گرفتن بیشتر نام تجاری در معرض دید

هدیه دادن محصول تبلیغاتی که نام تجاری شما بر روی آن قرار گرفته است، یک روش برای بازاریابی نام برندتان می باشد. هنگامی که افراد از کالاهایی استفاده می کنند که آرم شما بر رویشان قرار دارد، کسب و کارتان را به نمایش می گذارند و برای شما تبلیغات انجام می دهند. همچنین هنگامی که مصرف کنندگان محصولات شما را به دوستان، همکاران و اطرافیانشان توصیه می کنند یا نشان میدهند نیز در حال تبلیغات برای شما هستند.

3- بهبود شناخت و یادآوری برند

وقتی نام تجاری شما دائما در معرض دید مخاطب باشد، طبیعی است که با گذشت زمان بیشتر آن را به خاطر می سپارد و با آن آشنا می شود. به عنوان مثال تقریبا هرکسی با مشاهده آرم تجاری آدیداس می تواند این مارک را تشخیص دهد و دلیل این امر این است که مارک تجاری قدرتمندی ایجاد کرده که در ذهن مخاطب باقی می ماند. هرچه مصرف کنندگان با یک نام تجاری بیشتر آشنا شوند، توانایی شناخت و فراخوانی آن را بیشتر خواهند داشت که این امر تمایل او را برای تجارت با شما افزایش می دهد.

10 هدیه تبلیغاتی پرطرفدار

هدیه دادن محصولات تبلیغاتی محبوب، روشی موثر برای افزایش مواجهه با برند، برقراری ارتباطی موثر با مشتریان و ایجاد وفاداری به برند می باشد. در ادامه مطلب با 10 مورد از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی آشنا خواهید شد.

1- ماگ تبلیغاتی

لیوان سرامیکی تبلیغاتی که این روزها با نام ماگ شناخته می شود، هدیه پرطرفدار و خوبی برای تبلیغ برند شما می باشد. افراد روزانه چندین بار برای نوشیدن آب و قهوه از آن ها استفاده می کنند و در نتیجه روزانه چندین بار نام تجاری شما دیده می شود. این هدایا فضای خوبی برای چاپ متون تبلیغاتی و لوگو دارند.

2- پاور بانک تبلیغاتی

این روزها افراد هرجا که می روند موبایلشان را همراهشان می برند و ساعت های زیادی در روز را با آن کار میکنند. وقتی بیرون از خانه هستید و دسترسی به برق برای شارژ موبایل خود ندارید، داشتن یک پاور بانک می تواند بسیار مفید باشد. مردم معمولا هنگامی که در مجامع عمومی حضور دارند نیز از آن ها استفاده می کنند. بنابراین عده زیادی در روز نام تجاری شما را مشاهده می کنند. در نتیجه پاور بانک تبلیغاتی می تواند یکی از موثرترین هدایای تبلیغاتی باشد.

3- خودکار تبلیغاتی

افراد هر شغل و زمینه کاری که داشته باشند، خواه کارمند، محصل و یا خانه دار، همیشه از قلم استفاده می کنند. خودکارهای تبلیغاتی کوچک، سبک، قابل حمل و از همه مهم تر مفید هستند. طبق تحقیقات، 89 درصد از مصرف کنندگان گفته اند که صاحب خودکار تبلیغاتی هستند و بارها در طول روز از آن ها استفاده می کنند. این ثابت می کند که خودکار تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی محبوب در میان مردم می باشد. وقتی می خواهید خودکار هدیه دهید مطمئن شوید که قوی هستند و بسیار خوب کار میکنند تا مشتریان از آن ها راضی باشند.

4- کلاه تبلیغاتی

با توجه به این که هنگام مکالمه با افراد به چهره آن ها نگاه می کنیم، کلاه می تواند یکی از موثرترین محصولات تبلیغاتی باشد. زیرا کاملا بالای صورت و در معرض دید است. با در نظرگرفتن جایگاه استراتژیک، مارک هایی که روی کلاه ها گلدوزی یا چاپ می شوند، بهترین برداشت ها را در مردم ایجاد می کنند. طبق تحقیقات انجام شده، 69 درصد مصرف کنندگان کلاه تبلیغاتی هدیه گرفته و یک سوم مردان به طور هفتگی از آن ها استفاده می کنند.

5- تیشرت تبلیغاتی

یکی از محبوب ترین کالاهای تبلیغاتی، لباس های بیرونی هستند. 85 درصد از مردم می توانند شرکتی که به آن ها تیشرت تبلیغاتی هدیه داده است را به یاد آورند. قبلا کیف ها بیشترین برداشت را داشتند اما اکنون به دلیل افزایش چشمگیر بازار، عمر آن ها کوتاه تر است.

6- سررسید تبلیغاتی

سررسید تبلیغاتی از هدایای پرکاربردی است که طرفداران زیادی دارد. از مزایای منحصر به فردی که این هدایا دارند این است که حتی اگر از سال چاپ آن ها هم بگذرد، باز هم به عنوان دفتر یادداشت قابل استفاده هستند. سررسید فضای مناسبی جهت چاپ تبلیغات دارد به صورتی که شما می توانید در هر صفحه جمله ای تبلیغاتی یا زیبا چاپ کنید. سررسید 1400 را می توانید در همین فصل سال سفارش دهید.

7- کیف نگهدارنده موبایل و پول

دلیل اینکه لوازم جانبی تلفن از محبوب ترین موارد تبلیغاتی هستند این است که مردم موبایلشان را همه جا با خود می برند. بنابراین اگر این لوازم جانبی به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب شوند، همه جا در معرض دید قرار خواهد گرفت. نگهدارنده تلفن و کیف پول راهی عالی برای مصرف کنندگان است تا بتوانند کارت، پول و تلفن خود را با هم در یک مکان قرار دهند. روشی راحت و ایمن برای بازاریابان است که برند شما را تبلیغ کنند. وقتی کسی از تلفن خود در مترو، خیابان یا هرجای دیگر استفاده کند، اطرافیانش نیز با برند شما آشنا می شوند.

8- توپ های کاهش استرس

این هدایای تبلیغاتی به دلیل معمول نبودن، برای مردم قابل توجه است. توپ های کاهش استرس سفارشی می توانند راهی عالی برای آزاد کردن حالت های عصبی و پریشانی باشند. طراحی یک توپ کاهش استرس زیبا می تواند تزئین خوبی برای محل کار نیز باشد. به علاوه آن ها همیشه در معرض دید دیگران هستند.

9- مجلات

مجلات سفارشی یکی از محبوب ترین محصولات تبلیغاتی هستند. مردم از مجلات برای همه چیز از جمله پیگیری وظایف، یادداشت برداری، مطالعه و یا حتی برای نوشتن شخصی استفاده می کنند. داشتن آنها همیشه مفید است. اگر می خواهید چندین مورد را هدیه دهید، مجلات با قلم های مارک دار نیز عالی خواهند بود.

10- ماوس پد مارک دار

با توجه به این که هرچه یک هدیه تبلیغاتی بیشتر در معرض دید قرار بگیرد، تاثیر بیشتری دارد، ماوس پد ها ایده ای عالی برای تبلیغات هستند. افراد زیادی از کامپیوتر و لپ تاپ استفاده می کنند که برای کار با آن ها به ماوس پد نیاز دارند. شما می توانید لوگو و یا نام تجاری خود را بر روی آن ها چاپ و عرضه کنید. به این صورت برندتان دائما در معرض دید قرار می گیرد.

چرا این موارد برای تبلیغات مناسب هستند

همه این موارد کوچک، مفید و قابل حمل هستند. اینها مواردی هستند که در معرض دید دیگران قرار می گیرند و افراد احتمالا به طور منظم از آنها استفاده می کنند. مهم است که بخاطر بسپارید نام و نشان تجاری را روی محصولات قرار دهید تا به هدف بازاریابی خودتان برسید.

هنگامی که محبوب ترین کالاهای تبلیغاتی را ارائه می دهید، قدرت ماندگاری بالایی خواهند داشت. طبق انستیتوی تخصصی تبلیغات، برخلاف تصور رایج، اکثر کالاهای تبلیغاتی دور انداخته نمی شوند. در عوض، مردم بسیاری از آنها را نگه می دارند. دو عامل مهم برای در قدرت ماندن، کیفیت و سودمندی است. وقتی از کیفیت بالایی برخوردار باشند، مدت زمان طولانی دوام بیاورند و استفاده عملی داشته باشند، باعث می شوند مردم بخواهند آنها را نگه دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا