دسته‌بندی نشده

چگونه هدایای تبلیغاتی میتوانند به افزایش فروش و درآمد کمک کنند؟

هدایای تبلیغاتی به یکی از محبوب­ترین و مقرون به صرفه ترین استراتژی­ های تبلیغات و فروش محصولات تبدیل شده که می­توانند برای همه مشاغل بزرگ و کوچک استفاده شوند. در واقع کسب و کارها از هدایای تبلیغاتی برای به دست آوردن مشتریان بالقوه بیشتر استفاده می­کنند، این روش یک استراتژی کم هزینه برای هدایت مشتریان است. از شرکت­ هایی که فروش و بازاریابی را در مقیاس جهانی انجام می­دهند تا فروشگاه مواد غذایی کوچک در محل زندگی شما، هر کسب و کاری به آن نیاز دارد و فعالانه از آن استفاده می­کند. کسب‌وکارهای نوپا نیز برای جلوگیری از بودجه‌های کلان انتشار و تبلیغ و جذب مشتری، این مسیر را طی می‌کنند.

می­توان با نتایج آماری به بررسی اهمیت هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارها پرداخت:

  • طبق نتایج بدست آمده 89٪ از مردم به یاد می­آورند که هدیه تبلیغاتی را از کجا دریافت کرده­ اند.
  • 83 درصد از مصرف کنندگان دوست دارند هدایای تبلیغاتی را با پیام­های تبلیغاتی دریافت کنند.
  • بخش زیادی از خریداران از خدمات تبلیغ کننده استفاده می­کنند.
  • 41 درصد از مصرف کنندگان هدیه تبلیغاتی را 1 الی 4 سال نگه می­داند.

چرا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم؟

هدایا می­تواند محصولات الکتریکی، سالنامه تبلیغاتی، پد موس تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی، چتر تبلیغاتی و … باشد اما باید به کیفیت آن هم توجه زیادی داشته باشید. برای کسب نتایج بهتر، شرکت­ها از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند که خریداران می‌توانند ماه‌ها از آن‌ها استفاده کرده و در زندگی روزمره دائما نام برند را برای ان­ها یادآوری کند. چنین محصولات باکیفیتی به مصرف کنندگان کمک می­کند تا با یک برند ارتباط برقرار کرده و در صورت نیاز از خدمات یا محصولات آن برند استفاده کنند. وقتی هزینه تبلیغات در تلویزیون و هزینه توزیع هدایای تبلیغاتی مقایسه شود، مشاهده خواهید کرد که انتخاب هدایای تبلیغاتی انتخاب معقولانه­ تری خواهد بود.

هدایای تبلیغاتی کاربردی
هدایای تبلیغاتی کاربردی

در اینجا چند دلیل برای استفاده از هدایای تبلیغاتی وجود دارد:

  • تشخیص سریع برند: تشخیص برند به این معناست که مصرف کنندگان می­توانند بلافاصله بعد از دیدن لوگو، شرکت و محصولات یا خدمات شما را شناسایی کنند.
  • درخشیدن بین رقبا: کسب و کارهای زیادی هستند که سعی دارند محصولات و نام برند خود را به افراد بیشتری معرفی کنند. در این بازار پر رقابت، ارائه هدایای تبلیغاتی کاربردی به کسب و کار شما اجازه می­دهد بین رقبای دیگر درخشیده و در خاطر مشتریان باقی بمانید. فراموش نکنید که برای این امر باید از هدایای تبلیغاتی کاربردی، زیبا و با کیفیت استفاده کنید.
  • هزینه کم: در حالی که شکل­های دیگر تبلیغات هزینه­ های زیادی را می­طلبد، استفاده از هدایای تبلیغاتی به عنوان روش معرفی کسب و کار، می­تواند کاهش چشم گیری در بودجه تبلیغاتی شما ایجاد کند. شما با کمترین بودجه ممکن می­توانید هدایای کاربردی نظیر تقویم یا خودکار تبلیغاتی خریداری کنید.
  • تبلیغ در تلویزیون یا یک بیلبورد: در عرض چند ثانیه از جلوی چشم شما عبور می­کند اما هدیه تبلیغاتی برای طولانی مدت استفاده شده و جلوی چشم است.
  • وفاداری مشتری: مشتریان باید در صورت نیاز به یک محصول یا خدمات به یاد برند شما افتاده و خرید خود را انجام دهند تا کسب و کار شما اجازه رشد داشته باشد. برای رسیدن به این هدف می­توان از هدایای تبلیغاتی استفاده کرد. در واقع شما با ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریان نشان می­دهید قدردان همراهی آن­ها هستید.
  • بازدهی بالا: شما هزینه کمی صرف خرید هدایای تبلیغاتی و چاپ لوگو بر روی آن­ها می­کنید اما در مقابل تعداد زیادی مشتری از خدمات شما استفاده خواهند کرد. این موضوع بازدهی بالای هدایای تبلیغاتی نسبت به سایر روش­ها را نشان می­دهد.

نقش هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش

کسب و کارهای کوچک و بزرگ از اهمیت هدایای تبلیغاتی برای دستیابی به تعداد زیادی از مشتریان آگاه هستند. هدایای تبلیغاتی دارای لوگوی چاپ شده برند و پیام شرکت هستند که مشتریان بالقوه را جذب کرده و توجه آن­ها را به محصولات یک شرکت جلب می­کنند. هدف از توزیع هدایای تبلیغاتی افزایش شناخت مشتریان به برند، خدمات و محصولات آن کسب و کار است. زمانی که شما تعدادی هدایای تبلیغاتی به جامعه هدف خاصی تقدیم می­کنید، هر زمان که از آن محصول استفاده کنند نام برند شما را دیده و ناخوداگاه حس خوبی نسبت به خدمات شرکت شما پیدا می­کنند که نتیجه آن افزایش فروش کلی است. اگر هدیه تبلیغاتی خود را از بین وسایل پرکاربرد انتخاب کنید، تاثیر گذاری آن چندین برابر خواهد شد زیرا آن هدیه باید در طول روز استفاده شود تا نام برند شما در معرض دید قرار گیرد.

سخن آخر: استفاده از هدایای تبلیغاتی را از دست ندهید

هدایای تبلیغاتی سربازهای کوچکی هستند که با هیجان زده کردن قلب مشتریانتان میتوانند آنرا فتح کنند، و آنها را یک عمر در کنار شما نگه دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا