گوناگون

معرفی محصولات کابین پوست

محصولات مختلفی برای کابین پوست یا فیشیال وجود دارد که برای برطرف کردن مشکلات پوستی و جوانسازی می‌توان از این روش‌ها و محصولات کمک گرفت. هر محصولی با هدف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد، برخی برای پاکسازی عمیق پوست کاربرد داشته و برخی در از بین بردن آکنه و جوش موثرند. محصولات کابین پوست برای روشن سازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌ها استفاده شده و باعث آبرسانی بهتر پوست خواهند شد.

مراحل کابین یا فیشیال پوست چیست؟

پوست انسان در طول روز در معرض آلودگی‌های مختلف و نور مستقیم خورشید قرار می‌گیرد که هر کدام می‌توانند به صورت آسیب رسانند. برای اینکه پوست شادابی خود را حفظ کند، لازم است هر چند وقت یکبار فیشیال پوست را انجام دهید.

کابین پوست را می‌توان در مراحل زیر خلاصه کرد:

  • پاکسازی عمیق پوست

در اولین مرحله از فیشیال، پوست صورت با کمک روغن مخصوص یا محلول ماساژ داده شده تا مواد آرایشی روی پوست به طور کامل از بین برود. پس از اتمام ماساژ، روغن از روی پوست تمیز شده و پوست را خشک می‌کنند.

  • در صورت نیاز استفاده از بخور

مرحله بخور برای همه افراد استفاده نمی‌شود. معمولا اشخاصی که پوستی حساس‌تر دارند، با تشخیص پزشک از این مرحله گذر کرده و لایه برداری را انجام می‌دهند. با استفاده از بخور می‌توان پوست را مرطوب کرده و اثر بخشی درمان فیشیال را افزایش داد.

  • لایه برداری

در سومین مرحله از اسکراب یا کرم لایه بردار استفاده می‌شود تا سلول‌های مرده از پوست جدا شوند. نوع محصول کاربردی در این مرحله به نوع پوست شخص و مشکل پوستی بستگی خواهد داشت.

  • باز کردن منافذ

در این مرحله منافذ بسته پوست باز شده و سلول‌های مرده یا آلودگی‌ها از سطح پوست جدا می‌شوند.

  • ماساژ

برای افزایش خونرسانی به پوست صورت، سم زدایی، تقویت عضلات صورت و … از ماساژ درمانی در کابین یا فیشیال پوست استفاده می‌شود.

  • تغذیه پوست

در آخرین مرحله از یک ماسک یا مرطوب کننده و پس از آن در صورت نیاز از یک ضد آفتاب بر روی پوست استفاده می‌شود تا پوست ویتامین‌های لازم برای ترمیم را دریافت کند. علاوه بر آن با استفاده از ضد آفتاب مقاومت پوست در برابر نور خورشید هم افزایش می‌یابد.

خانم و محصولات کابین پوست

بهترین محصولات کابین پوست کدامند؟

محصولات کابین پوست دارای تنوع زیادی بوده و شما بسته به نظر پزشک خود می‌توانید بهترین مدل را خریداری کنید. ما در این بخش به معرفی چند محصول پر فروش خواهیم پرداخت.

  • ژل سرم ویتامین سی برند سام کازماتیک

کرم‌ها و ژل‌های حاوی ویتامین سی یکی از بهترین محصولات برای جوانسازی و صاف کردن پوست به شمار می‌روند که باعث آبرسانی بهتر پوست و روشن شدن آن خواهند شد. برندهای زیادی محصولاتی را با تمرکز بر ویتامین سی تولید کرده‌اند که یکی از بهترین آن‌ها، برند سام کازماتیک است. این محصول با حفظ رطوبت پوست و کاهش تیرگی‌های صورت می‌تواند نقش مهمی در جوانسازی پوست ایفا کند.

https://shirindehghani.ir/product/%da%98%d9%84-%d8%b3%d8%b1%d9%85-%d9%88%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%86/

  • ماسک پیل اف درمانی ویتامین سی برند سام کازماتیک

برای جلوگیری از پیری پوست و شفافیت بیشتر آن، ماسک پیل اف درمانی ویتامین سی برند سام کازماتیک مفید خواهد بود. این ماسک حاوی ویتامین سی بوده و چین و چروک‌های پوست را کاهش می‌دهد. علاوه بر آن باعث شفافیت و روشنایی بیشتر صورت خواهد شد و یکی از بهترین محصولات کابین پوست به شمار می‌رود.

https://shirindehghani.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d9%be%db%8c%d9%84-%d8%a7%d9%81-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%88%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%86-%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d9%85-%da%a9/

  • سرم پیلینگ برند هربال درم

سرم پیلینگ برند هربال درم از جمله بهترین محصولات برای لایه برداری پوست صورت است. این سرم حاوی اسیدهای لایه بردار بوده و به شفافیت بیشتر پوست کمک می‌کند. علاوه بر آن با حذف جوش‌ها و لک‌های روی پوست، ظاهری شاداب به شما هدیه خواهد داد. سرم پیلینگ سرعت پیری پوست را کاهش داده و باعث محو شدن چین و چروک‌های صورت می‌گردد.

https://shirindehghani.ir/product/%d8%b3%d8%b1%d9%85-%d9%be%d9%84%db%8c%d9%86%da%af/

  • سرم رتینول و ویتامین E

سرم رتینول و ویتامین E محصولی چند کاره است که موجب جوانسازی، شادابی، شفافیت و روشن سازی پوست صورت می‌شود. این سرم با کلاژن سازی بیشتر به ترمیم پوست کمک کرده و می‌تواند تاثیر بسیار خوبی از خود نشان دهد.

https://shirindehghani.ir/product/%d8%b3%d8%b1%d9%85-%d8%b1%d8%aa%db%8c%d9%86%d9%88%d9%84/

 

 

خرید محصولات کابین پوست

چنانچه برای خرید محصولات کابین پوست نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه شیرین دهقانی تماس بگیرید تا نکات لازم خدمت شما ارائه شود. محصولات ما با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا با استفاده از آن‌‌ها پوستی شاداب‌تر داشته باشید و از پیری پوست خود جلوگیری کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا