گوناگون

روش تبلیغات قدیمی، اما تاثیرگذار

تبلیغات یکی از بهترین گزینه‌ها برای معرفی شرکت نزد افراد جدید است که با روش‌های مختلفی مانند تبلیغ تلویزیونی، تبلیغات آنلاین، تبلیغات چاپی و هدایای تبلیغاتی انجام می‌پذیرد. هدایای تبلیغاتی به هر شکلی که باشند بازدهی سرمایه بسیار خوبی خواهند داشت و باعث محبوب‌تر شدن برند شما می‌شوند. این هدایا سبب آشنایی افراد جدید با خدمات شما خواهد شد و از سمت دیگر لوگوی شرکت را در ذهن همگان ماندگار می‌سازد.

از چه وسایلی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم؟

انتخاب یک وسیله مناسب به عنوان هدیه تبلیغاتی به سلیقه شما و بودجه شرکت بستگی دارد. یک هدیه تبلیغاتی مناسب می‌تواند به شمار مشتریان اضافه کرده و مشتریان سابق را به مشتریان وفادار تبدیل کند. از لوازم تحریر مانند خودنویس و خودکار، کیف پول چرم و کیف اداری، لیوان و ماگ، فلش و پاوربانک، تقویم، جاکلیدی، کلاه و … می‌توان به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد. در کنار تمامی این گزینه‌ها، هدایای تبلیغاتی خاصی هم وجود دارند که با چاشنی خلاقیت می‌توانند متفاوت بودن سطح خدمات شما را نشان دهند.

هدایای تبلیغاتی جدید و خاص

هدایای تبلیغاتی خاص باعث می شود مخاطبان کسب و کار شما را برای مدت طولانی به خلطر بسپارند. در گونه های دیگر تبلیغات مانند چاپ تراکت و تبلیغات بنری در سطح شهر یا تبلیغات در فضای مجازی با اینکه آنها هم تاثیر گذارند، اما به سرعت از یاد مخاطبان می روند.. هدیه ی تبلیغاتی که لوگو و نام شرکت شما بر روی آن‌ها حک شده باشد، در تمام روز توسط مشتریان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و روش تبلیغاتی ایده‌‌آلی به شمار می‌روند.

یک هدیه تبلیغاتی خاص می‌تواند شامل موارد زیر باشد.

  • ست نفیس تبلیغاتی کتاب حافظ
  • آینه تبلیغاتی
  • ست چند تیکه تبلیغاتی
  • عطر و ادکلن تبلیغاتی
  • روبیکا تبلیغاتی
  • چتر تبلیغاتی
  • چراغ مطالعه تبلیغاتی

چه کسب و کار کوچکی داشته باشید و چه یک شرکت بزرگ، یک هدیه تبلیغاتی قادر خواهد بود به شمار مشتریان شما اضافه کند. اگر در راه انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب دچار تردید شدید، می‌توانید با کارشناسان فروش مدیر گیفت تماس گرفته و راهنمایی‌های مورد نیاز خود را دریافت کنید. مدیر گیفت ارائه‌دهنده انواع هدایای تبلیغاتی و هدایای خاص بوده که با بهترین قیمت ممکن در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا