آموزش صنعتیاطلاعات صنعت

راهنمای جامع انتخاب بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر

انتخاب کولر گازی مناسب با توجه به شرایط اقلیمی، قطعا به طول عمر، کارایی و جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی کمک شایانی خواهد کرد. البته تجهیزات سرمایشی امروزی بسیار متنوع هستند، ولی معایب کولر پلیمری، آبی و… بسیاری از افراد را مجاب می کند تا کولرگازی را برای مناطق گرمسیری برگزینند. این کولرها با خنک کردن فضا و محیط ساختمان، گرمای تابستان را برایتان قابل تحمل تر می کنند.

از بهترین مدل های کولر گازی می توان به انواع اینورتردار با توان بالا اشاره نمود، که بهترین برندها برای راهنمایی شما معرفی خواهند شد. فراموش نکنید، برای تهویه مطبوع هوای داخل خانه یا محیط کار، علاوه بر نصب سیستم های سرمایشی، اقدام به خرید دریچه بازدید یا هواکش مناسب نمایید. با این کار، گردش جریان هوا بسیار مطلوب خواهد شد.

معرفی 5 کولرگازی پرفروش در مناطق گرمسیری

در ادامه لیستی از بهترین کولرهای گازی را معرفی می کنیم که راندمان و کیفیت شان را در شهرهای گرمسیر کشورمان از دست نمی دهند و با خنک کردن هوا، گذراندن روزهای تابستانی را برایتان راحت تر می کنند:

کولر گازی گری اینورتر 24000

راهنمای جامع انتخاب بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر

گرمای شدید شهرهای جنوبی کشورمان با کولر گازی گری اینورتر 24000 از بین می رود. این دستگاه با کمپرسور قدرتمند خود می تواند تمام محیط ساختمان را خنک کند و اثرات گرما را از بین ببرد.

اگر در شهرهای گرمسیری زندگی می کنید، کولر گازی گری اینورتر 24000 به دلیل داشتن موتور T3 به خوبی می تواند نیازتان را برطرف کند. این کولر با موتور قدرتمند خود امکان خنک سازی هوا تا دمای 60 درجه را نیز دارد؛ بنابراین در گرمترین روزهای سال، هوایی خنک و دلپذیر را در محیط برایتان به وجود می آورد.

در این کولرگازی از تکنولوژی اینورتر استفاده شده است؛ این دستگاه ریموت کنترل نیز دارد، بنابراین از راه دور می توانید تنظیمات مختلفی روی آن عمل کنید. مصرف انرژیA+++  این دستگاه نیز موجب می شود حین استفاده از آن برق کمی مصرف شود.

کولر گازی اسپلیت جنرال مدل شکار لبخند 30000

یکی دیگر از بهترین دستگاه های خنک کننده هوا برای شهرهای گرم و خشک، کولر گازی اسپلیت جنرال مدل شکار لبخند 30000 است. این محصول با گاز مصرفی R410 و موتور سنگین T3 به خوبی می توانند نیاز محیط را به هوای خنک برطرف کند.

برند جنرال در تولید انواع کولرگازی‌های مدل شکار معمولا از موتور روتاری استفاده می کند؛ این موتور تاثیر ویژه ای در کاهش مصرف انرژی دارد و از هزینه های اضافه بابت پرداخت هزینه قبض برق جلوگیری خواهد کرد.

رطوبت در هوای گرم یکی از بدترین اتفاقاتی است که بسیاری از افراد به دلیل موقعیت اقلمیی منطقه ای که در آن زندگی می کنند، تجربه خواهند کرد. خوشبختانه این کولرگازی رطوبت هوا را از بین می برد و هوای تمیز و مناسب برایتان به ارمغان می آورد.

ویژگی ضد باکتری این محصول نیز در ایجاد هوایی تمیز و پاکیزه موثر است.

کولر گازی اسپلیت جنرال مدل شکار لبخند 30000 قدرت پرتاب باد تا 10 الی 15 متر را دارد و با ظرفیت 30000 برای محیط های کوچک تا مساحت 100 متر گزینه ای مناسب است.

کولر گازی یونیوا 24000

یونیوا یکی از برندهای معتبر است که توانسته بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر را تولید کند. این برند با تولید کولرهای 24000 تمام نیازتان به هوای خنک و دلپذیر را در شهرهای خشک و گرم کشورمان از بین می برد.

کولرهای 24000 هزار برند یونیوا با موتورهای T1 و T3 به بازار عرضه شده اند. برای کسانی که در مناطق گرمسیری زندگی می کنند، پیشنهاد می کنیم کولرهایی با موتور T3 بخرند که با بالاترین راندمان، هوایی خنک را در روزهای گرم بهاری و تابستانی برایشان به ارمغان بیاورد.

این کولرگازی برای محیط هایی با متراژ 70 متر مناسب است و باد را به صورت 4 جهته تولید می کند.

نوع موتور این محصول از نوع روتاری است، به همین دلیل در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی می کند. کولر گازی یونیوا 24000 با مصرف انرژی A به عنوان یکی از کم مصرف ترین کولرها برای مناطق گرمسیری شناخته می شود.

کولر گازی سامسونگ اینورتر 24000

راهنمای جامع انتخاب بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر

یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیری، سامسونگ است. این برند نیز با تولید کولرهای 24000 که مجهز به موتور سنگین T3 و گاز مصرفی R410 هستند، تمام نیازتان را به یک کولرگازی پرقدرت و باکیفیت برطرف می کند.

این کولرگازی تا مساحت 80 متر را به خوبی خنک می کند و با پرتاب باد 4 طرفه هوایی دلپذیر را در تمام محیط به وجود می آورد. صدای بسیار کم در حین کار نیز از ویژگی های مثبت این محصول به شمار می آید و می توانید حین خواب، استراحت و… آن روشن کنید و نگران سر و صدا نباشید.

کولر اسپلیت ال جی با موتور دوال اینورتر 26000

راهنمای جامع انتخاب بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر

ال جی یکی از برندهای پیشگام در زمینه تولید لوازم خانگی است، این محصول این بار توانسته با تولید کولر اسپلیت های باکیفیت در روزهای گرم بهاری و تابستانی نیاز مردم را به هوای خنک برطرف کند. کولر اسپلیت ال جی با موتور دوال اینورتر 26000 می تواند حتی تا دمای 60 درجه هوایی خنک و دلپذیر را با مصرف کمترین میزان انرژی برایتان به ارمغان بیاورد.

گرد و غبار یکی از مهمترین عوامل آلودگی هوا است؛ اما با استفاده از کولر اسپلیت ال جی با موتور دوال اینورتر 26000 خبری از گرد و غبار در محیط زندگی تان نیست. به لطف فیلتر مخصوص این محصول، گرد و غبارهای محیط از بین می روند و هوایی سالم خواهید داشت.

این کولر اسپیلت 6 موقعیت از پیش تعیین شده برای پرتاب باد نیز دارد. بنابراین می توانید با تنظیم کولرگازی در این موقعیت ها، سریعتر هوای محیط را خنک کنید.

حرف آخر؛ بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر کدام است؟

بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر، با موتورهای پرقدرت خود که معمولا از جنس T3 هستند، قابلیت خنک کردن هوا را به بهترین شیوه دارند. از دیگر فاکتورهای این سیستم های سرمایشی می توان به قابلیت خنک کردن هوا در سریعترین زمان و مصرف انرژی کم، اشاره نمود. از کولر گازی های پرفروش برای شهرهایی با آب و هوای گرم می توان به کولر اسپلیت ال جی با موتور دوال، سامسونگ اینورتر 24000 و جنرال مدل شکار لبخند اشاره نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا