اخباراستارتاپ

خرید دستگاه ابزار تیز کن به صورت تمام اقساط توسط شرکت تولید کننده بزرگ خاورمیانه

یکی از ابزار‌های پر کاربرد در صنایع، دستگاه ابزار تیز کن است که می‌توانید به کمک آن، تیغه تمامی دستگاه‌های مرتبط به شغل خود را تیز کنید. خرید دستگاه ابزار تیز کن، نیازمند دقت و رعایت نکات مهمی است. به گزارش سایت‌های چطور، زومیت و متمم، آمل برش ( www.amolboresh.com ) ، شرکت تولید کننده ابزار صنعتی، با ارائه خدمات ویژه برای خرید، می‌تواند انتخاب مناسبی برای خرید این دستگاه باشد. در ادامه به بررسی نکات مهم برای خرید دستگاه ابزار تیز کن خواهیم پرداخت.

چرا خرید دستگاه ابزار تیز کن نیاز است؟

تمامی دستگاه‌هایی که در صنعت نجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند، از تیغه‌های تیز و مختلفی تشکیل شده است. این تیغه‌ها، هر یک کاربرد متفاوتی دارند و در شکل‌های مختلف تولید می‌شوند. در اثر استفاده مداوم و گذر زمان،  تیغه‌های دستگاه کند شده و نیاز به تیز کردن آنها وجود دارد.

استمرار در استفاده از تیغه‌های کند، دو ضرر عمده دارد:

نخستین ضرر آن، کاهش دقت برش و تراشکاری است. هنگامی که تیغه دستگاه، به اندازه کافی تیز نباشد، دقت برش کاهش یافته و ظرافت تراشکاری را کاملا تحت تاثیر قرار خواهد داد. به این ترتیب کیفیت کار نهایی، بسیار پایین‌تر از زمانی است که با تیغه‌های تیز کار را انجام می‌دهید.

تاثیر بعدی که تیغه کند بر روی دستگاه خواهد داشت، اعمال فشار مضاعف به دستگاه است. تیغه‌های کند، نیازمند فشار بیشتر برای انجام برش و تراش بر روی محصولات هستند. این موضوع باعث بالا رفتن فشار وارد بر بخش‌های مختلف دستگاه، از جمله بازو‌ها و موتور دستگاه می‌شود. در نتیجه ممکن است دستگاه شما با سرعت بیشتر رو به خراب شدن برود و پس از مدتی، خرابی بخش‌های مختلف را نیز شاهد باشید.

دستگاه ابزار تیز کن

نشانه‌های نیاز به دستگاه ابزار تیز کن

با توجه به نکاتی که در قسمت قبل گفته شد، اهمیت تیز کردن تیغه‌ها و خرید دستگاه ابزار تیز کن، به طور کامل بیان شد. حال سوال اینجاست که چه زمانی نیاز به تیز کردن تیغه دستگاه وجود دارد؟ متخصصین و حرفه ای از روی عملکرد دستگاه، تشخیص می‌دهند که تیغه دستگاه کند شده و نیاز است تیغه را با استفاده از دستگاه‌های مخصوص، تیز کنند.

به طور کلی، هنگامی که دقت عملکرد دستگاه پایین است، عمق برش‌ها و تراش‌ها کمتر از میزان مورد نیاز است، برش‌ها بر روی چوب، با لبه‌های کنده شده و ریش شدن چوب همراه هستند، هنگام تراش و یا برش چوب، صدایی وجود دارد که نشان از عملکرد سخت دستگاه است (صدایی که در حالت روشن بدون محصول وجود ندارد) و رخدادهایی از این دست، همگی نشان می‌دهند که تیغه‌های دستگاه، نیازمند تیز شدن است.

اما بهتر است پیش از مشاهده این نشانه‌ها، تیغه دستگاه خود را تیز کنید. تیز کردن تیغه ماشین‌های صنعت چوب، باید به صورت دوره ای انجام شود. دوره تیز کردن تیغه، با توجه به نوع تیغه؛ میزان استفاده از دستگاه و فشار وارد بر تیغه متفاوت است. این کار باعث می‌شود تا از وارد شدن فشار اضافی به دستگاه جلوگیری شود و دستگاه در حالت عملکرد مطلوب باقی بماند.

محبوب‌ترین برند تولید کننده دستگاه ابزار تیز کن

این دستگاه نیز همانند بسیاری از دستگاه‌های مورد نیاز در صنعت چوب و نجاری، توسط برند‌های مختلفی تولید می‌شوند. برند‌های ایرانی و خارجی معتبری برای خرید دستگاه ابزار تیز کن وجود دارد. برند مولن، امروز با توجه به بازار این دستگاه، و نظرات خریداران، به عنوان محبوب‌ترین برند ایرانی تولید دستگاه ابزار تیز کن انتخاب شده است. این برند، که برند بزرگ خاورمیانه در تولید این محصول، و همچنین CNC‌های مختلف شناخته می‌شود، توانسته چندین مدل دستگاه ابزار تیز کن نیز تولید کند که پاسخگوی نیاز صنایع مختلف خواهد بود.

کیفیت عالی این دستگاه‌ها، باعث شده تا در این زمینه، در رقابت با برند‌های معتبر خارجی سربلند بیرون بیاید و اکنون تولیدات این برند، علاوه بر در دست داشتن بازار ماشین آلات صنعتی در داخل کشور، به کشور‌های دیگر خاورمیانه نیز ارسال می‌شود. به همین جهت با توجه به نظرات کاربران، در ایران و دیگر کشور‌ها، یکی از بزرگترین برند‌های تولید لوازم صنعتی در خاورمیانه شناخته می‌شود. ویژگی‌هایی همچون گارانتی یکساله، آموزش نصب، آموزش استفاده، پرداخت کاملا اقساطی و… همگی از ویژگی‌هایی هستند که باعث امل برش را در رسیدن به ابن جایگاه شده اند.

دستگاه ابزار تیز کن

موانع خرید دستگاه ابزار تیز کن

برای خرید دستگاه ابزار تیز کن، نکاتی وجود دارد که دستیابی یه آنها، ممکن است مشکل در راه خرید دستگاه به نظر برسد. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم

کیفیت در مقایسه با قیمت دستگاه ابزار تیز کن: به طور قطع، خریداران ماشین آلات صنعتی، نیاز به دستگاهی با بالاترین کیفیت، و در عین حال قیمتی مناسب دارند. برخی از صاحبین مشاغل، کیفیت را در برند‌های خارجی می‌بینند. از طرفی قیمت این دستگاه‌ها، بالطبع بالاتر از دستگاه‌های تولید داخل است. جالب است بدانید برند مولن، در داخل ایران، دستگاه‌هایی در سطح کلاس جهانی تولید کرده و کاملا آماده رقابت با محصولات پرطرفدار خارجی هستند. از طرفی استفاده از متریال داخلی و تولید در ایران، قیمت تمام شده این دستگاه‌ها، بسیار پایینتر از دستگاه‌های خارجی است. در نتیجه شما می‌توانید دستگاهی با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت ممکن را خریداری کنید.

خدمات فروش و پس از فروش: گارانتی، حمل و نقل، آموزش و… همگی خدمات پس از فروشی هستند که صرفا در دستگاه‌هایی می‌توان آن را پیدا کرد که نمایندگی فعال در داخل ایران دارند. از طرفی کمتر برند خارجی می‌توان یافت که دارای نمایندگی فعال با خدمات پس از فروش در داخل ایران باشند. بنابراین با خرید این دستگاه‌ها، باید قید گارانتی را بزنید. برند‌های ایرانی، از این نظر نیز نسبت به برند‌های خارجی مزیت دارند.

دستگاه‌های شرکت مولن، با گارانتی یکساله همراه با آموزش کامل استفاده و نصب، پس از فروش پس از خرید دستگاه ابزار تیز کن نیز همراه خریدار هستند.

خرید اقساطی، کاهش فشار اقتصادی

اگرچه که دستگاه‌های تولید شرکت آمل برش، قیمت مناسب‌تری نسبت به کیفیت بالای خود در مقایسه با سایر برند‌ها دارند، اما نمی توان قیمت بالای این دستگاه‌ها را انکار کرد. از طرفی دستگاه‌های صنعتی، مورد نیاز بسیاری از کسب و کار‌ها هستند و استفاده از آنها ضروری است. جالب است بدانید، برند مولن، برای این مشکل نیز راه حلی در نظر گرفته است

در نظر گرفتن شرایط پرداخت تمام اقساط، برای مشتریان باعث شده تا فشار اقتصادی برای خرید دستگاه ابزار تیز کن از دوش خریدار برداشته شود و بتوانند با خیال راحت، دستگاه مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خواهشمندم کاتالوگ دستگهای cnc خود را برام ایمیل کنید و قیمت را هم بفرمایید و شرایط اقساطی را هم بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا