آموزش صنعتیگوناگون

معرفی انواع خودکار تبلیغاتی برای کمپین تبلیغاتی

آیا به دنبال خرید هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت با بازدهی بالا هستید؟ گاهی اوقات انتخاب اقلام مناسب برای شاد کردن افرادی که به آن‌ها اهمیت می‌دهیم کمی دشوار است. چه به فکر تهیه هدیه برای یک دوست قدیمی باشید و چه قصد داشته باشید برای یک همکار و یا جذب مشتریان جدید هدیه تهیه کنید، خودکار تبلیغاتی جز بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. خودکار تبلیغاتی دارای تنوع بسیار بالایی بوده و تقریبا با هر بودجه‌ای می‌توانید آن را سفارش دهید.

هدیه دادن یک خودکار تبلیغاتی همیشه ایده خوبی است. این وسیله یک هدیه بی نظیر است که در صورت وجود کیفیت بالا و نگهداری صحیح در تمام لحظات زندگی همراه افراد باقی خواهند ماند. این طول عمر بالا باعث می‌شود خودکار تبلیغاتی برای ماه‌ها وظیفه تبلیغ برند شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. در ادامه به معرفی انواع خودکار تبلیغاتی خواهیم پرداخت که می‌توانید در کمپین‌های تبلیغاتی خود از آن‌ها استفاده نمایید.

چرا خودکار تبلیغاتی هدیه‌ای عالی برای معرفی بیشتر برند است؟

برای برندهایی که به دنبال یک هدیه تبلیغاتی مقرون به صرفه و کاربردی هستند، خودکار تبلیغاتی بهترین انتخاب خواهد بود. کیف‌های تبلیغاتی، ماگ‌های تبلیغاتی و تقویم‌ها همه هدایای تبلیغاتی فوق العاده‌ای هستند اما یک خودکار به تنهایی می‌تواند اثری شگفت انگیز ایجاد کند. مهم نیست که یک فرد چند خودکار داشته باشد، در هر صورت از خودکارهای جدید استقبال خواهد بود. خودکار تبلیغاتی یک آیتم عالی برای تبلیغات برند است زیرا ابزار مورد نیاز روزانه برای هر قشر و در تمامی رده‌های سنی است.

خودکارهای تبلیغاتی به وسایل بسیار شخصی تبدیل شده و اغلب برای امضای قراردادها، تکمیل اسناد مهم و سفر در کیف لپ تاپ استفاده می‌شوند. لوگوی شرکت شما بر روی این وسایل پرکاربرد نقش بسته است و یادآوری مداوم از کسب و کار شما ایجاد خواهد کرد. سرمایه گذاری بر روی خودکارهای تبلیغاتی با کیفیت بالا به معنای تأثیر بهتر بر روی مشتریان بالقوه است. مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود خودکار تبلیغاتی بهترین انتخاب باشند شامل مواردی مانند مقرون به صرفه بودن، طول عمر بالا، تبلیغات طولانی مدت، کاربردی بودن در زندگی روزمره و … می‌شود.

معرفی انواع خودکار تبلیغاتی برای کمپین تبلیغاتی

  • خودکار تبلیغاتی پلاستیکی

ارزان‌ترین نوع خودکار تبلیغاتی برای هدیه دادن، خودکار تبلیغاتی پلاستیکی است که دارای تنوع رنگی بالایی بوده و می‌توانید طرح مورد نظر خود را بر سطح آن چاپ کنید. این نوع از خودکارها معمولا در کمیپین‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا با وجود قیمت مناسب آن‌ها، نیاز به بودجه‌های بسیار بالایی نخواهد داشت و می‌توان آن را در کنار یک هدیه دیگر به مشتریان تقدیم کرد. به طور مثال ست خودکار تبلیغاتی پلاستیکی و یک فولدر نگه دارنده مدارک می‌تواند انتخابی عالی برای نمایشگاه‌ها باشد. خودکارهای پلاستیکی هم از لحاظ جنس تنوع بالایی داشته و بهتر است بالاترین کیفیت آن را سفارش دهید تا طول عمر بالایی داشته باشد.

  • خودکار تبلیغاتی فلزی

یکی از محبوب‌ترین انواع هدایای تبلیغاتی، خودکارهای فلزی هستند که قیمت بسیار مناسبی داشته و شکل ظاهری آن‌ها معمولا بهتر از نوع پلاستیکی است. خودکار فلزی تبلیغاتی بدنه مستحکمی داشته و می‌تواند تا ماه‌ها به معرفی برند شما بپردازد. برای ارسال این هدایا می‌توانید جعبه‌های هدیه خاصی تهیه کنید تا جذابیت هدیه تبلیغاتی شما دوچندان شود. رنگ بندی آن‌ هم مانند خودکارهای پلاستیکی بالا بوده و بسته به پیام شرکت یا رنگ بندی لوگو می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای جذابیت بیشتر خودکار تبلیغاتی فلزی، یک طرح خاص و منحصربفرد داشته باشید تا جلوه‌ای خاص به هدیه تبلیغاتی شما ببخشد.

  • خود نویس تبلیغاتی

چنانچه قصد دارید هدایای تبلیغاتی خود را به کارمندان و مدیران ارسال کنید، به جای دو نوع بالا خودنویس‌های نفیس تبلیغاتی انتخاب بهتری خواهند بود. این خودنویس‌ها طبیعتا قیمتی بالاتر داشته اما جنس بدنه و نوک آن‌ها قابل مقایسه با خودکارهای موجود در بازار نیست. خودنویس‌های نفیس معمولا جعبه خاص خود را داشته که به زیبایی آن‌ها می‌افزاید. برای اینکه مخاطب خود را بیشتر تحت تاثیر قرار دهید، می‌توانید نام شخص گیرنده را بر روی خودنویس حک کنید تا در همه شرایط به یاد خدمات شما باشند.

 

خرید انواع خودکار تبلیغاتی

مهم نیست که سازمان شما چه نوع خودکاری را انتخاب می‌کند، مطمئن باشید که بازگشت سرمایه یک خودکار تبلیغاتی فوق العاده است. چه راهی بهتر از امضای قرار داد یا پر کردن فرم‌ها با یکی از از خودکارهای تبلیغاتی برند شما؟ چنانچه برای خرید انواع خودکار تبلیغاتی نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان ما در مجموعه پارسیس گیفت راهنمایی‌های لازم را خدمت شما ارائه خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا