آموزش صنعتیاخبار

خرید دیزل ژنراتور در تهران

دیزل ژنراتور، (Diesel generator)، نوعی مولد برق است که برای تأمین برق در مواقع اضطراری استفاده می‌شود و در محیط‌های صنعتی، موسسات تجاری، بیمارستان‌ها، مخابرات ، مجتمع‌های مسکونی و مکان‌های دورافتاده که دسترسی به شبکه برق ممکن است محدود باشد، کاربرد دارند. دیزل ژنراتور از موتور دیزل، ژنراتور برق، شاسی دیزل ژنراتور، تانک سوخت ژنراتور برق وتابلو فرمان و … تشکیل شده است که باهم کار می‌کنند تا سوخت دیزلی را به انرژی مکانیکی و سپس به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. دیزل ژنراتورها به دلیل قدرت بالا، هزینه کم سوخت و توانایی تامین برق مداوم برای دوره‌های طولانی، به یک جزء ضروری در زیرساخت‌های برق امروزی تبدیل شده‌اند.
گروه فنی مهندسی فرجام ژنراتور تمامی علاقه مندان به خرید دیزل ژنراتور را به صورت کامل راهنمایی فنی مینماید.

خرید دیزل ژنراتور در تهران
در انتخاب و خرید دیزل ژنراتور، عوامل متعددی نظیر: تامین سوخت و ذخیره آن، شرایط کار، تامین بار و عوامل مختلف دیگری مانند قیمت دیزل ژنراتور تاثیرگذار هستند.
• یکی از مهمترین و حساس ترین تصمیمات مسئولان واحد فنی برای تامین برق تاسیسات خود انتخاب مناسب یک ژنراتور گازوئیلی می باشد، زیرا در صورت عدم انتخاب مناسب یک مولد برق همانند ژنراتور دیزلی می تواند خسارت های جبران ناپذیری برای پروژه های در پی داشته باشد. یکی از دغدغه ها در انتخاب یک دیزل ژنراتور نوع کاربرد آنها است. به عنوان مثال:
• تک فاز یا سه فاز بودن
• دیزل ژنراتور برای مصارف روشنایی یا جوشکاری
• میزان توان کیلووات (kW) و کاوا (kVA)
• نوع کاربری تامین برق اضطراری یا دائمی
انواع برند بهترین دیزل ژنراتور ها
• دیزل ژنراتور ولوو سوئد
• دیزل ژنراتور کامینز انگلیس
• دیزل ژنراتور پرکینز انگلیس
• دیزل ژنراتور دوسان کره جنوبی
• دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز (تحت لایسنس انگلیس)
• بادوئن فرانسه (ساخت کشور چین)

خرید دیزل ژنراتور در تهران

برای خرید و انتخاب ژنراتور برق موارد زیر را در نظر بگیرید:
1. نوع نیاز خود را مشخص کنید.
در ابتدا باید مشخص کنید که برای رفع چه نیازی به ژنراتور نیاز دارید.
2. طول عمر و ماندگاری ژنراتور را در نظر بگیرید.
توجه به طول عمر و ماندگاری دستگاه نیز می‌تواند هزینه‌های تعمیر و نگهداری را برایتان کاهش دهد. به طور کلی ژنراتورهای اروپایی ماندگاری بسیار بهتری از ژنراتورهای چینی دارند.
.3بودجه خود را تعیین کنید.
برنامه ریزی بودجه برای هر نوع تجارتی دارای اهمیت بسیار بوده و برنامه درست در این زمینه سبب کارآمد شدن هزینه‌ها می‌گردد. به همین منظور شما باید به صورتی بودجه خود را برنامه ریزی نمایید که با خرید ژنراتور و هزینه‌های پشتیبانی آن، بتوانید به راحتی و بدون دردسر مانع از بروز مشکلات قطع برق شوید.
در واقع تعیین بودجه یکی از مهم‌ترین موارد تاثیرگذار در انتخاب و خرید ژنراتور است.
.4توجه به ویژگی‌های دستگاه
همواره برای خرید یک محصول باید به ویژگی‌های آن توجه شود. این ویژگی‌ها در زمان خرید ژنراتور، مواردی از جمله خنک کننده اتوماتیک، تنظیم ولتاژ اتوماتیک، خاموش شدن خودکار، سوئیچ انتقال و … می‌باشند. همچنین قبل از خرید باید اطمینان لازم را از ویژگی‌های ایمنی دستگاه مورد نظر خود به دست آورید. در این باره کارشناسان ما به خوبی شما را راهنمایی خواهند نمود.
.5 توجه به خدمات جانبی
بعد از موارد قبلی که برایتان بیان کردیم، شما باید نکته مهم دیگری را در نظر داشته باشید و آن این است که در کنار خرید ژنراتور، شما چه گارانتی، ضمانت، لوازم جانبی و خدمات دیگری را به دست می‌آورید. به عنوان مثال سیم برق، کوپلینگ، سوئیچ انتقال و .. از جمله مواردی هستند که به عنوان خدمات جانبی در کنار خرید دستگاه شما قرار می‌گیرند. همچنین هزینه نصب و نگهداری را باید در نظر داشته باشید، زیرا این کار هزینه ای جدا از خرید ژنراتور به همراه دارد.
برای اطلاعات دقیق‌تر از خدمات گارانتی دشت نور، می‌توانید صفحه محصولات سایت را نیز مشاهده کنید.
.6 سوخت مورد استفاده
ژنراتور برای تولید برق می‌تواند از سوخت‌های متفاوتی مانند بنزین، دیزل و … استفاده داشته باشد. شما قبل از خرید باید بدانید که با توجه به سوخت استفاده شده، چه نوع دستگاهی را انتخاب نمایید. در عناوین بعدی به شما خواهیم گفت که برای این انتخاب چه مواردی را باید در نظر بگیرید.
.7 بررسی میزان قدرت و توان مورد نیاز
قبل از خرید باید بدانید که نیاز تولید برق با توجه به نوع ماشین و یا محل کسب و کار خود، چقدر می‌باشد و در واقع باید این نیاز را محاسبه نمایید. نباید به این مرحله از خرید بی توجه باشید، زیرا این محاسبه به شما در انتخاب یک ژنراتور ایده ال برای تولید برق مورد نیاز کمک می‌کند.

خرید دیزل ژنراتور 400 کاوا
ژنراتور ۴۰۰ کاوا از ابزار آلات مهم صنعتی با کاربرد فراوان است که تقاضای زیادی در بازار دارد و کیفیت ساخت آن برای مصرف کنندگان بسیار مهم است، به همین دلیل خرید دیزل ژنراتور 400 کاوا و قیمت دیزل ژنراتور 400 کاوا مناسب برای مصرف صنعتی و غیر صنعتی جهت تولید انرژی در بخش های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است که مصرف رو به افزایشی در بین صنایع
از مزایای ژنراتور ۴۰۰ کاوا می توان قابلیت تعویض سریع قطعات،دارای سرعت روشن شن بالا، دارای مصرف سوخت بسیار پایین نسبت به دیگر دیزل ژنراتورها و موجود بودن تمامی لوازم این موتورها به صورت فراوان اشاره کرد.

خرید دیزل ژنراتور در تهران

از دیزل ژنراتور 400 KVA برای استفاده برق اضطراری منازل چند صد واحدی ، مجتمع های اداری و تجاری بسیار مناسب می باشند علاوه بر این برای پمپاژ آب مزارع و عملیات عمرانی نیز استفاده می شوند. همچنین برای تولید برق مورد نیاز آتشنشانی و پایان کار ساختمانهای بزرگ و چند واحدی استفاده می شوند .

خرید دیزل ژنراتور 1000 کاوا
دیزل ژنراتور 1000 کاوا می تواند به عنوان تامین کننده اصلی الکتریسیته مصارف دائم کار در صنایع، نیروگاه ها و کارخانجات استفاده شود. صاحبان کسب و کار برای تامین برق پشتیبان در صنایع حساس و کارخانجاتی که شیفت های کاری 24 ساعته دارند می توانند به سراغ خرید دیزل ژنراتور دائم کار بروند. کارکرد بلند مدت یک دیزل ژنراتور ، به کیفیت ساخت موتور و آلترناتور آن بستگی دارد.
از مزایای خرید دیزل ژنراتور ۱۰۰۰ کاوا می توان به:موجود بودن لوازم یدکی در بازار،ظرفیت کوبله شدن با تمامی ژنراتورها،مقاومت در مقابل درجه حرارت های بالا،ظرفیت کارکردن در ساعت های بالای کارکرد،دارای کیفیت بسیار بالا و مقاوم در مقابل تغییرات جوی اشاره کرد.
موارد کاربرد دیزل ژنراتور ۱۰۰۰ کاوا عبارتند از: کارخانه های بزرگ ،پاساژهای بزرگ و مراکز تجاری، اماکن تفریحی و شهر بازی ها،معادن بزرگ و یا کارگاه های سد سازی و بیمارستان ها و…

سخن پایانی
امروزه به دلیل گسترش صنایع و گسترش بافت شهریدر نتیجه نیاز به برق بیشتر مصرف کننده ها خصوصا در فصل تابستان ، خرید دیزل ژنراتور با توان های مورد نیاز از نیاز های ضروری محسوب می شود . در مصارفی چون واحد های مسکونی ، گلخانه ها ، پرورش ماهی ، ویلا های به دور از شبکه برق ، غیره می توان از این ژنراتور استفاده کرد.شرکت مهندسی فرجام ژنراتور به عنوان تامین کننده ژنراتور های صنعتی با چندین سال سابقه فعالیت و نشان دادن کیفیت تحسین برانگیز خود توانسته نامی آشنا در این صنعت باشد ، همچنین این شرکت با اجاره، فروش و تعمیرات و خدمات حرفه ژنراتو در خدمت شما عزیزان می باشد، تمامی لوازم اصلی و لوازم مشابه اصل و تحت لایسنس در این شرکت مطابق میزان هزینه شما عزیزان تامین شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا