دسته‌بندی نشده

چرا هدایای تبلیغاتی؟

اقلام تبلیغاتی یا هدایای شرکتی روشی موثر برای به یاد ماندنی شدن شماست. آنها را می توانید در نمایشگاه ها توزیع کنید و یا به مشتریان شرکتی هدیه بدهید. سفارشی سازی اشیا مربوط به اوقات فراغت یا زندگی روزمره مشتریان راهی موثر برای به یاد ماندن نام تجاری یا پیام شرکتی شماست. شما می توانید از طیف گسترده ای از محصولات تبلیغاتی سفارشی برای استفاده روزانه انتخاب کنید. به عنوان مثال یک روز عادی در دفتر را در نظر بگیرید: از جلسه تا استراحت قهوه ، از یادداشت ها تا مهر زنی. در نتیجه از میان هدایای تبلیغاتی، میتوان ماگ تبلیغاتی و انواع خودکار تبلیغاتی، دفتر یادداشت و یا حتی سررسید و تقویم تبلیغاتی را از موثر ترین ها دانست. به لطف محصولات تبلیغاتی گروه اداری و لوازم التحریر، دائماً زیر چشم مشتریان خواهید بود. یا در حین سفر به خارج از شهر، می توانید وسایل سفارشی مفیدی مانند بطری آب، لیوان تبلیغاتی، چوب پنبه و در صورت بارش باران، حتی چتر درست کنید.

چرا برای تبلیغ برندم، کالاهای تبلیغاتی هدیه دهم؟

اگرچه ما در دوره ای تقریباً کاملاً اختصاص داده شده به دیجیتال زندگی می کنیم، اما اشیایی وجود دارند که دنیای خاطرات ما را پر می کنند و ما تمایل داریم که آنها را با محبت نگه داریم. وقتی در یک مراسم شرکت می کنیم و وسایل تبلیغاتی را که به لطف آن مارک تجاری تبدیل به نمادی از احساسات می شوند، به خانه می آوریم، به سختی آنها را دور می اندازیم، مخصوصاً اگر اشیای مفید و اصلی باشند.

تبلیغات در مجلات یا تبلیغات آنلاین خاطره ای از برند شما به یادگار می گذارد. دادن هدایای شرکتی با آرم خود به این معنی است که برند شما فقط یک خاطره نیست بلکه توسط کسانی دیده می شود که روزهای بیشتری آنها را دریافت می کنند. علاوه بر این، احساسی که مشتری نسبت به شرکت شما خواهد داشت مثبت خواهد بود، زیرا شما به او هدیه داده اید. اگر او فقط تبلیغات شما را دیده بود، هیچ نوع هدیه ای از شما دریافت نمی کرد.

branding

به یاد داشته باشید که با محصولات تبلیغاتی می توانید هر نوع پیام را منتقل کنید: انواع مختلفی از آنها وجود دارد، می توانند بسیار ارزان یا گران تر، زیست محیطی، برای اوقات فراغت یا کار باشند، می توانید آنها را در مقادیر کم یا مقدار زیادی سفارش دهید که به نیاز شما بستگی دارد.

مشتری های بالقوه خود را تحت تأثیر قرار دهید و وفاداران خود را در آغوش بگیرید و مهمتر از همه به این ترتیب، اعتبار تجاری خوبی ایجاد می کنید. کالاهای تبلیغاتی به برند شما این امکان را می دهد تا از رقبای شما متمایز شود زیرا مردم آنها را برای مدت طولانی نگه می دارند.

آیا می توانم هدایای شرکتی ارزان را حتی به مقدار کم به صورت آنلاین خریداری کنم؟

خرید آنلاین امروزه برای هر نوع کالایی تقریباً مشهود شده است. آنچه مسلم است این است که ممکن است خرید کالاهای تبلیغاتی ساده به نظر نرسد: ما ابتدا باید اشیا، را با رنگ مناسب انتخاب کنیم، به این فکر کنیم که لوگوی ما چگونه می تواند در آن محصولات برجسته باشد. سایت های خرید هدیه تبلیغاتی زیادی وجود دارند که طیف گسترده ای از اقلام را، که بر اساس دسته بندی و قیمت تقسیم شده اند، برای سفارش در اختیارتان قرار می دهند.

معمولاً حداقل مقدار برای سفارشی سازی 50 قطعه است، در حالی که برای موارد خنثی حداقل سفارش وجود ندارد. برخی از این شرکت های تبلیغاتی امکان حکاکی لوگو شما را بر روی کالای تبلیغاتی فراهم می کنند.

معیارهای انتخاب بهترین موارد تبلیغاتی کدامند؟

انتخاب هدایای شرکتی مناسب کار کمی نیست. شما می توانید از شرکت های ارائه دهنده هدایای تبلیغاتی مانندمدیرگیفت نیز کمک بگیرید. با این حال، برخی از پارامترها وجود دارد که باید همیشه در خاطر داشته باشید تا انتخاب درستی انجام دهید.

1. مناسبتی که این هدایا را به مشتریانتان می دهید، اهمیت دارد. محصولاتی را تبلیغ کنید که به آن رویداد و مناسبت مرتبط باشد و هویت تجاری شما را نیز نشان دهد.

2. اشیای با ارزش را انتخاب کنید. مفید بودن آنها کافی نیست، بلکه باید از ارزش درک شده خوبی برخوردار باشند. اگر در گروه وسایل سازگار با محیط زیست قرار گیرند بهتر است. این به مشتری کمک می کند تا نظر بهتری درباره برند شما داشته باشد.

3. اصالت داشته باشید اما مراقب باشید خیلی اصیل نباشید. از دادن محصولات تبلیغاتی که مشتری نمی داند چگونه از آنها استفاده کند، به دلیل پیچیدگی بیش از حد آنها و یا اینکه هرگز استفاده نخواهد کرد و باعث بهبود روند روزمره او نمی شوند، خودداری کنید.

4. اشیایی را که عمر طولانی دارند و می توانند در نهایت به دیگران منتقل شوند ترجیح دهید تا دید بیشتر و امکانات طولانی مدت را تضمین کنید.

محبوب ترین هدایای تبلیغاتی کدامند؟

دانستن اینکه کدام یک از هدایای تبلیغاتی از شیک ترین و بهترین اشیا موجود در بازار هستند کاری آسان است. برای یافتن راه خود در انتخاب هدایای شرکتی مناسب، هدف خود و برای دوره ای که در آن زندگی می کنیم را در نظر بگیرید.

مطمئنا، در صدر رتبه بندی ها، قلم های شخصی وجود دارد که تقاضای زیادی هم به عنوان هدیه شرکتی و هم به عنوان کالاهای تبلیغاتی برای رویدادها یا تبلیغات دارند. آنها راحت و کوچک هستند که مشتریان همیشه با خود حمل می کنند. انواع مختلفی از آنها و از هر قیمت وجود دارد. با دادن قلم های شخصی قطعاً به این هدف برخورد خواهید کرد، همه واقعا از آنها استفاده می کنند.

از موارد برتر دیگر تی شرت های شخصی هستند. در حقیقت تیشرت ها، مانند کیف های خرید شخصی، دارای یک منطقه چاپی بسیار بزرگ هستند که به شما امکان می دهد به آرم خود دید خوبی داشته باشید. سفارش تیشرت شخصی به صورت آنلاین سریع و آسان است.

سایر موارد بسیار درخواست شده به ویژه در قسمت اول سال تقویم های شخصی و سررسید تبلیغاتی هستند. اگرچه همه ما خاطرات دیجیتالی، یادآوری، زنگ هشدار داریم که روی همه دستگاه های ما زنگ می خورند اما ما اغلب از همکار خود می پرسیم: امروز چه روزی است؟

داشتن تقویم رومیزی یا تقویم دیواری برای آویز کردن در دفتر کار ما یا در خانه و آشپزخانه واقعا مفید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا