دسته‌بندی نشده

تقویم تبلیغاتی، راهی برای بهبود کسب و کار

سالیان درازی است که مردم برای آگاهی از تاریخ و برنامه ریزی از تقویم ها استفاده می کنند. تقویم ها نشان دهنده ماه ها، روزها و رویدادهای اتفاق افتاده در یک سال هستند. با اطلاع از تاریخ دقیق، می توانید به کارها و برنامه های خود نظم دهید.

شاید تصور کنید با روی کار آمدن اپلیکیشن های مختلف برای تقویم، علاقه مردم برای استفاده از تقویم های رومیزی و کاغذی کم شده باشد اما بیشتر افراد علاقه دارند از تقویم های کاغذی جهت برنامه ریزی و مدیریت کارهایشان استفاده کنند. وقتی وارد منزلی و یا دفتر کار میشویم، حتما یک تقویم را مشاهده می کنیم.

هدایای تبلیغاتی تاثیر بسزایی در رشد کسب و کار و جلب توجه مشتری دارند که اگر هوشمندانه انتخاب شوند می توانند به راحتی مشتریان را جذب و نام برندتان را در ذهن آن ها ماندگار کنند. یکی از موارد مهم در انتخاب هدیه تبلیغاتی این است که زیاد در معرض دید افراد باشد. وسایلی که استفاده روزانه دارد مانند ماگ تبلیغاتی، یا وسایلی که روی میز و دیوار قرار میگیرند مانند تقویم تبلیغاتی و ست رومیزی تبلیغاتی و یا وسایلی که همیشه همراه افراد باشد مانند خودکار تبلیغاتی و ابزار تبلیغاتی، می توانند این ویژگی را داشته باشند.

تقویم و سررسید تبلیغاتی هم جز مواردی است که با توجه به مدل و کاربردشان می توانند هم روی میز و هم همراه افراد باشند. در نتیجه می توانند گزینه مناسبی جهت هدیه تبلیغاتی باشند. از دیگر مزایای این هدیه تبلیغاتی، قیمت مناسب و کاربردی بودن آن برای همه نوع افراد است. تقویم ها انواع گوناگونی دارند که با توجه به نوع مشتری می توانید آن را انتخاب کنید. این مدل ها شامل تقویم جیبی، تقویم رومیزی و تقویم دیواری است که از نظر سایز و جنس با هم تفاوت هایی دارند.

انواع تقویم تبلیغاتی

تقویم جیبی نسبت به بقیه تقویم های تبلیغاتی سایز به نسبت کوچکتری دارد. این تقویم ها به راحتی در جیب قرار می گیرند و مناسب برنامه ریزی های روزانه هستند. با توجه به سایزشان در هر کیفی قرار می گیرند و قابل حمل هستند. به این ترتیب بیشتر مواقع همراه افراد می باشند.

وقتی وارد یک محل کار می شویم اولین چیزی که جلب توجه می کند، وسایلی است که روی میز قرار دارد. این وسایل شامل ست های رومیزی، تقویم و … می باشند. تقویم های رومیزی دارای نقش مهمی برای تعیین تاریخ ها در ادارات هستند. فضای نسبتا مناسبی برای درج تبلیغات دارند و علاوه بر کارمندان، در معرض دید مراجعه کنندگان نیز می باشند.

یکی دیگر از انواع تقویم ها، تقویم دیواری می باشد. این نوع تقویم بیشتر از جنس حصیر می باشد و مناسب منزل و محل کار است. این تقویم ها فضای مناسبی جهت چاپ متون تبلیغاتی و درج عکس دارند. سعی کنید عکسای با کیفیت و مرتبط با نوع شغلتان را انتخاب کنید که افراد از دیدن آن هم لذت ببرند و هم نام برندتان را به خاطر بسپارند.

بهترین زمان سفارش تقویم تبلیغاتی

سررسید و تقویم تبلیغاتی از آن دسته از هدایای تبلیغاتی خاص می باشند که زمان معینی برای ارائه دارند. این هدایا معمولا در ابتدای سال داده می شوند. در نتیجه برای سفارش چاپ آن ها در پاییز و زمستان باید اقدام کنید. بهتر است این کار را به ماه های پایانی سال موکول نکنید تا هم وقت کافی برای انتخاب و ارائه داشته باشید و هم بتوانید مرکزی مناسب و قابل اعتماد جهت چاپ و سفارش پیدا کنید.

مراکز حضوری و اینترنتی زیادی جهت قبول سفارش شما وجود دارند. از مزایایی که فروشگاه های اینترنتی خرید هدیه دارند، مشاهده همه نمونه ها و امکان مقایسه آن ها می باشد که حتی اگر نیاز به مشاوره داشتید، کارشناسانشان بصورت آنلاین به شما کمک می کنند.

تقویم 1400

این ماه های سال، زمانی مناسب برای سفارش تقویم تبلیغاتی 1400 می باشد. اگر این روزها سفارش دهید می توانید تا قبل از سال جدید آن را تحویل گرفته و به موقع ارائه دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا