اخبارآموزش صنعتی

لیست بهترین تولید کننده ساندویچ پانل ایرانی و خارجی

بهترین تولید کننده ساندویچ پانل آن است که از مواد مرغوب و باکیفیت در ساخت ساندویچ پانل استفاده کرده و هزینه‌ای منصفانه را اعلام کرد. مجموعه پانل ما  با به‌کارگیری بهترین مواد از ورق‌های فولادی تا عایق‌های حرارتی و صوتی، همواره سعی دارد تا بهترین ساندویچ پانل را برای مشتریان خود تولید کند. فعالیت این مجموعه طی چندین سال بر این اصل تاکید دارد. در بهترین تولید کننده ساندویچ پانل، شرکت تولیدکننده پانل ما انواع پانل‌های دیواری، سقفی، سردخانه‌ای و کلین روم طبق سفارش و نیاز مشتری تولید می‌شود. برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان در جهت انتخاب و محاسبه تعداد ساندویچ پانل مورد نیاز خود با کارشناسان ما در تماس باشید.

لیست بهترین تولید کننده ساندویچ پانل ایرانی

  1. آریا بارون
  2. چیلان ساندویچ پانل
  3. آریا پانل
  4. مدرن پانل
  5.  مهدی پانل
  6. فولاد غرب
  7. ماموت
  8. کیان پانل
  9. کبیر

معرفی بهترین تولید کننده ساندویچ پانل

شرکت ما از سال 1398 فعالیت خود را با رویکرد توسعه استفاده از مصالح ساختمانی نوین آغاز کرد. این مجموعه ایجاد شد تا سطح کیفیت ساخت انواع سازه در شهر نیشابور افزایش یابد.

در حال حاضر این مجموعه سالیانه میلیون‌ها مترمربع انواع ساندویچ پانل را تولید و در کشور ایران توزیع می‌کند. علاوه بر فعالیت آنلاین، شما می‌توانید به صورت حضوری از نمایشگاه بین‌المللی و ملی این مجموعه بازدید کرده و کیفیت محصولات تولید شده را از نزدیک مشاهده کنید.

انواع مدل‌های ساندویچ پانل مخصوص ساخت انواع سازه‌های صنعتی و مسکونی توسط کارخانه ما تولید و به محل مورد نیز شما ارسال می‌شوند. سفارش ساخت انواع ساندویچ پانل به ما بسپارید.

تولید انواع ساندویچ پانل

انواع ساندویچ پانل را می‌توانید از بهترین تولید کننده ساندویچ پانل بخواهید. ساندویچ پانل‌ها به دلیل شیوه ساخت و طراحی، مزایای متعددی نسبت به سایر مصالح ساختمانی دارند؛ به همین دلیل است که در سال‌های اخیر به سرعت در صنعت ساختمان رون یافته‌اند.

  • سرعت و سهولت نصب: ساندویچ پانل‌ها به دلیل پیش‌ساخته بودن، به سرعت و سهولت نصب می‌شوند. این امر می‌تواند باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های ساخت‌وساز شود.
  • عایق حرارتی و صوتی عالی: ساندویچ پانل‌ها به دلیل وجود هسته عایق، دارای عایق حرارتی و صوتی عالی هستند. این امر می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های انرژی و بهبود کیفیت زندگی در ساختمان شود.
  • مقاومت در برابر شرایط آب‌وهوایی: ساندویچ پانل‌ها به دلیل پوشش‌های محافظ، در برابر شرایط آب‌وهوایی نامساعد مانند باران، برف و باد مقاوم هستند. این امر می‌تواند باعث افزایش طول عمر ساختمان شود.
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه: ساندویچ پانل‌ها نسبت به سایر مصالح ساختمانی مانند آجر، بتن و چوب، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارند.

ساندویچ پانل یک محصول نوین ساختمانی است که از 2 لایه رویه و زیره و یک لایه عایق میانی به اسم فوم ساندویچ پانل که از پلی یورتان، پشم سنگ، ایکس پی اس و … تشکیل شده است. فوم های ساندویچ پانل ها کاربردهای مختلفی دارند و انواع مختلفی نیز دارند. برای آشنایی بیشتر با فوم های ساندویچ پانل و مشخصات فنی فوم ها با ما تماس بگیرید.

پنل سقف

ساندویچ پانل سقفی یک ساختار لایه‌ای (کامپوزیتی) است که از دو لایه ورق سخت در دو طرف و یک لایه عایق میانی تشکیل شده است. ورق‌های پنل سقفی به صورت کرکره‌ای، طرح سفال و طرح ذوزنقه‌ای قابل تولید هستند. انواع طرح و شیوه‌های ساخت را می‌توانید در مجموعه پانل ما مشاهده و دریافت کنید.

پنل دیوار

ساندویچ پانل‌ دیواری به دلیل استحکام و دوام بالای خود در ساخت سوله، ساختمان‌های صنعتی و خانه‌های پیش‌ساخته مسکونی، ویلایی و تجاری کاربرد دارند. انتخاب ساندویچ پانل دیواری باعث کاهش هزینه‌های ساخت‌وساز و بهبود کیفیت زندگی می‌شود.تولید انواع ساندویچ پانل مرغوب و با کیفیت در کارخانه پانل سازی ما

پنل سردخانه

ساندویچ پانل سردخانه از ضخامت و دانسیته بیشتری برخوردار است. بهترین تولید کننده ساندویچ پانل در نیشابور، انواع پانل سردخانه‌ای را با بهترین عایق‌های PUR و PIR تهیه و تولید می‌کند. پانل‌های سردخانه‌ای در ساخت انبار مواد غذایی، ساخت آزمایشگاه و سردخانه‌های ثابت و سیار استفاده می‌شوند.

پنل کلین روم

ضخامت ساندویچ پانل کلین روم معمولاً بین 6 تا 20 سانتی متر است. ضخامت ساندویچ پانل کلین روم با توجه به نیازهای عایق بندی مورد نیاز انتخاب می‌شود. ورق‌های پانل کلین روم معمولاً از جنس آلومینیوم یا استنلس استیل هستند. ورق‌های آلومینیوم سبک‌تر و ارزان‌تر هستند، اما ورق‌های استنلس استیل مقاوم‌تر در برابر خوردگی هستند. بهترین تولید کننده ساندویچ پانل از بهترین نوع عایق و ورق در ساخت ساندویچ پانل‌های کلین روم استفاده می‌کند.

سخن پایانی

انتخاب تولید کننده ساندویچ پانل می‌تواند روندی دشوار باشد. کارخانه‌های زیادی در کشور فعالیت می‌کنند. با این حال، شما می‌توانید با مراجعه حضوری به نمایشگاه دائمی پانل های ما از کیفیت محصولات تولید شده توسط این کارخانه اطمینان پیدا کنید.

همچنین با تماس با کارشناسان مجموعه، کاتالوگ محصولات برای شما ارسال خواهد شد تا پانل و قیمت ساخت هر مدل را دریافت فرمایید. انتخاب نوع مناسب ساندویچ پانل کلین روم به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نیازهای عایق‌بندی، استحکام مورد نیاز، بودجه موجود و شرایط آب‌وهوایی منطقه؛ برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با کارشناسان ما در تماس باشید.

سوالات متداول

ویژگی‌های بهترین تولید کننده ساندویچ پانل کدام است؟

استفاده از مواد اولیه، تولید با تکنولوژی پیشرفته، کنترل کیفیت دقیق و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب از جمله ویژگی‌های پانل های ما هستند.

در انتخاب بهترین تولید کننده ساندویچ پانل باید به چه نکاتی دقت کرد؟

کیفیت محصولات، سابقه و تجربه و قیمت محصولات را مد نظر داشته باشید.

 

برچسب ها : پانل,ساندویچ پانل,تولیدکننده,فروشنده,تامین کننده,مشهد,تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا