آموزش صنعتیاخباراستارتاپاطلاعات صنعت

معرفی بهترین نمایندگی زیمنس در ایران

زیمنس یک برند با اصالت آلمانی در زمینه ساخت انواع تجهیزات صنعتی و خانگی در جهان است. این برند طیف گسترده‌ای از محصولات را تولید و به فروش می‌رساند که در ادامه با دسته‌های اصلی این شرکت آشنا می‌شویم:

  • انواع تجهیزات پزشکی (بنابر آمارها ۱۲ درصد کل فروش زیمنس به این حوزه اختصاص دارد.)
  • اتوماسیون صنعتی (خودکارسازی): یکی از بخش‌های پرفروش برند زیمنس به حساب می‌آید و تمام فعالان حوزه اتوماسیون صنعتی در ایران و جهان زیمنس را می‌شناسند.
  • تجهیزات مخابراتی
  • انواع ژنراتورها
  • ترنسفورماتر
  • سیستم‌های نورپردازی
  • انواع موتورها و پمپ‌های الکتریکی
  • سامانه‌های ریلی
  • انواع لوازم خانگی (زیمنس یکی از مطرح‌ترین برندهای تولید لوازم خانگی نیز به حساب می‌آید که در ایران هم بخش کوچکی از بازار را تصاحب کرده است.)

در ادامه با ویژگی‌های بهترین نمایندگی زیمنس آشنا خواهیم شد.

بهترین نمایندگی زیمنس چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین نمایندگی زیمنس در ایران

۱. ضمانت اصالت کالاها

محصولات زیمنس جزو گران‌ترین محصولات بازار اتوماسیون به حساب می‌آیند و در کلاس قیمتی گران قرار می‌گیرند. به همین خاطر خرید محصول اورجینال و با اصالت یکی از دغدغه‌های اصلی فعالان صنعت به حساب می‌آید. نیک صنعت به عنوان برترین نمایندگی زیمنس همواره اصالت کالاهای تحویلی به مشتریان را تضمین می‌کند و از این بابت خیال تمام مشتریان فعلی راحت است.

۲. پشتیبانی حرفه‌ای

بهترین نماینده زیمنس شرکتی است که بهترین پشتیبانی را ارائه دهد. در شرکت نیک صنعت پشتیانی شامل بخش‌های مختلفی می‌شود که یکی از بخش‌های آن پشتیبانی محصولات فروخته شده به مشتریان است. تمام مشتریان پس از خرید کالای موردنظر خود از خدمات پس از فروش برخوردار می‌شوند. یکی دیگر از بخش‌های مهم پشتیبانی نیک صنعت شامل پشتیبانی کلاس‌های حضوری می‌شود. هنرجویان بعد از پایان کلاس می‌توانند سوالات خود را از مدرس دوره بپرسند.

۳. قیمت مناسب و رقابتی

قیمت مناسب یکی از مهم‌ترین پارامترهای انتخاب نمایندگی زیمنس بین فعالان صنعت است. محصولات زیمنس نسبت به برندهای چینی مثل دلتا گران‌تر هستند و برای خرید این تجهیزات باید بودجه بیشتری در نظر گرفت. به خاطر اینکه کاربران هنگام خرید محصولات زیمنس هزینه بیشتری متحمل می‌شوند، باید مناسب‌ترین قیمت ممکن را به آن‌ها ارائه داد. گروه فنی مهندسی نیک صنعت بین رقبا مناسب‌ترین قیمت ممکن را ارائه می‌دهد.

۴. گارانتی محصولات و خدمات

کاربران هنگام انتخاب نماینده زیمنس و خرید محصولات زیمنس مثلا خرید درایو زیمنس به خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات و خدمات ارائه شده توجه ویژه‌ای دارند. تمام محصولات زیمنس ارائه شده در شرکت نیک صنعت شامل گارانتی پس از فروش می‌شوند و می‌توانید با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید. همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته شبانه‌روزی از افتخارات گروه نیک صنعت به حساب می‌آید. کارشناسان فروش و واحد فنی مجموعه برای ارائه بهترین گارانتی خدمات در هر ساعتی از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

نیک صنعت نماینده رسمی زیمنس در ایران

نیک صنعت از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در لاله زار تهران آغاز کرد. خدمات نیک صنعت شامل فروش انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی، تعمیرات تخصصی، آموزش و انجام پروژه‌های مختلف صنعتی است. کارشناسان گروه فنی مهندسی نیک صنعت در تمام مراحل ثبت سفارش و تحویل کار همراه شما هستند و یک تجربه خرید و پشتیبانی حرفه‌ای را برایتان به وجود می‌آورند.

جهت یادآوری: فعالیت گروه فنی مهندسی نیک صنعت فقط در حوزه اتوماسیون صنعتی است و پشتیبانی و نمایندگی محصولات خانگی را به عهده ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا