آموزش صنعتیاخبار

معرفی فروشگاه اینترنتی ایمن نام | عرضه‌کننده تجهیزات حفاظت فردی

لباس کار پوششی است که نه‌تنها برای نظم کاری اعضا در یک محیط، بلکه برای حفاظت و مراقب فردی نیز مناسب است. لباس‌های کاری، متناسب با نوع شغل و میزان سختی و زحمت کار ممکن است ویژگی‌های متنوع و مختلفی در خود داشته باشد. در این مطلب به معرفی فروشگاه اینترنتی ایمن نام به آدرس https://imennam.com/ می‌پردازیم که عرضه‌کننده انواع لباس‌های کار و تجهیزات حفاظت فردی است.

لباس‌های کار را بهتر بشناسید

برای خرید لباس کار بهتر است با لباس‌های کار و جنس پارچه‌ی آنها آشنا شوید. لباس‌های مخصوص کار با بهره‌مندی از الیاف و پارچه مخصوص، متناسب با محیط کار طراحی و تولید می‌شوند تا مشکلات و چالش‌های کاری را به کمترین میزان ممکن برسانند. به‌عنوان مثال، لباس‌های کار در ساختمان با داشتن جیب‌های فراوان، می‌توانند مشکل حمل و نگهداری ابزارآلات کوچک را برطرف سازند.

علاوه‌بر این موضوع، استفاده از لباس‌های کار در یک محیط، برای نظم ‌بخشیدن به اعضا بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. به‌طوری‌ که ازطریق نوع لباس می‌توان اعضای ارشد و اعضای معمولی یک مجموعه را از یکدیگر جدا کرد. ایمن نام با عرضه انواع لباس‌های کار در زمینه‌های مختلف و همچنین انواع پوشش‌های ضدسرمایشی، می‌تواند انتخاب اول شما باشد.

انواع لباس‌های مخصوص کار

لباس مخصوص کار، طیف وسیعی از حرفه‌ها و شغل‌ها را شامل می‌شود؛ از آشپزی و نجاری گرفته تا بنایی، برق‌کاری و… اصولا هر لباسی متناسب با نیاز و ویژگی‌های موردنظر در یک محیط طراحی می‌شود. در ادامه به برخی از این موارد نگاهی خواهیم داشت و آن‌ها را بیشتر بررسی می‌کنیم.

لباس مخصوص کار آشپزخانه

این دسته از لباس‌های کار شامل مواردی مانند لباس آشپزی، لباس سرآشپز، روپوش کار، کلاه و لباس شف است. در طراحی و دوخت این لباس‌های ایمن نام، از الیاف مرغوبی استفاده شده تا مشکلی بابت کار در محیط گرم و پر بخار آشپزخانه ایجاد نشود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، لباس آشپزخانه در بحث گردش هوا و خنکی بدن عملکرد بهتری نسبت ‌به لباس‌های شخصی و معمولی دارد.

لباس کار زمستانی

کار در محیط‌های سرد و مرطوب، چالش‌ها و سختی‌های خاص خود را دارد. به‌عنوان مثال کار در سردخانه میوه و سبزیجات یا کار در محیطی مرطوب مثل مناطق بارانی، می‌تواند شخص را درگیر مشکلات مختلفی کند. به همین دلیل نیز لباس‌های زمستانی و شلوار بادگیر مخصوص چنین محیط‌هایی تولید و ارائه شده است.

انواع کفش و چکمه

کار در محیط‌هایی مثل گاوداری یا شالیزار نیازمند استفاده از چکمه‌های مناسب و مرغوب است که ایمن نام در این زمینه نیز طیف متنوعی از لباس‌های کار مردانه و زنانه را ارائه می‌کند. همچنین برای کسانی که درزمینه برق و اتصالات الکتریکی مشغول به‌کار هستند، استفاده از کفش‌های پلاستیکی و عایق توصیه می‌شود و اگر در یک کارگاه مشغول هستید، به یک جفت کفش کارگاهی محکم نیاز خواهید داشت.

پیش‌بند و روبند

کار در محیط‌هایی مثل قصابی یا پیرایشگاه، نیاز به پیش‌بند، روبند یا کاور کوتاه خواهد داشت. معمولا رنگ این لباس‌ها سفید است تا لکه و مو روی آن‌ها به‌خوبی دیده شود و علاوه‌بر جلوگیری از کثیف ‌شدن لباس‌های اصلی، شستشوی راحتی نیز برایشان امکان‌پذیر باشد.

لباس کار زنانه

بانوان ممکن است در شغل‌های مختلفی مانند آرایشگاه، مطب پزشکی و آشپزخانه مشغول به کار باشند. ایمن نام در این زمینه نیز انواع لباس و روپوش مخصوص بانوان را ارائه کرده است تا با یک تنوع کافی، نیازهای مختلف هر قشر کاری به‌خوبی برطرف شود.

کلاه کار

کلاه یک بخش مهم از پوشش مخصوص کار افراد است. کلاه کار در مواردی مثل آشپزخانه کاربرد زیادی دارد تا از ورود ناخواسته موی سر به غذاها جلوگیری به عمل آورد. همچنین استفاده از کلاه برای نانوایی‌ها، قنادی‌ها و رستوران‌ها، اجباری و ضروری است. کلاه شف، کلاه قایقی و کلاه قارچی ازجمله معروف‌ترین کلاه‌های کار در این سه محیط محسوب می‌شوند.

تیشرت کار و شلوار کار

برخی از کارها و مشاغل نیاز به نوع خاصی از لباس‌های محافظت‌شده یا مخصوص ایمن نام ندارند؛ مانند لباس کار در فروشگاه که اولویت اول آن، راحتی و آسایش کارگران و کادر فروشگاه است. این لباس‌ها تا حد زیادی مشابه لباس‌های شخصی افراد هستند و قابلیت شخصی‌سازی و چاپ لوگوی مخصوص مجموعه را نیز دارند. فروشگاه ایمن‌ نام درزمینه لباس‌های کار مانند تیشرت و شلوار راحتی نیز محصولات متنوعی ارائه کرده است.

محصولات یک‌بارمصرف

محصولات یک‌بارمصرف مانند لیوان، نایلون، قاشق و چنگال، ماسک، دستکش و سایر موارد مشابه وسایلی هستند که برای محیط‌هایی مثل بیمارستان یا رستوران فواید و مزایای خود را نشان داده‌اند. این دسته از محصولات همواره استفاده زیادی دارند و به ‌همین دلیل نیز در فروشگاه تخصصی ایمن نام ارائه شده‌اند.

چرا باید لباس و تجهیزات کاری موردنظر خود را از ایمن ‌نام خریداری کنیم؟

فروشگاه تخصصی ایمن‌ نام ضمن ارائه محصولاتی متنوع از تولیدی‌های برتر کشور، همواره به مقوله کیفیت و قیمت محصولات نیز اهمیت زیادی داده است. این سه موضوع اهمیت بسیار زیادی در تجربه و نگاه مشتری دارد؛ بنابراین ایمن ‌نام خود را ملزم به تعهدی بی‌وقفه نسبت ‌به حقوق مشتریان عزیز می‌داند. درصورت نیاز به خرید انواع وسایل و تجهیزات انفرادی برای محیط‌های کاری، چه به‌صورت تکی و چه به‌صورت عمده، می‌توانید ازطریق فروشگاه تخصصی ایمن ‌نام اقدام کنید تا محصولاتی با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی‌مدت برای مجموعه خود تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به imennam.com مراجعه کنید.

جمع‌بندی

استفاده از لباس‌های کاری اهمیت فراوانی در محیط کار دارد. اصلی‌ترین وظیفه و کاربرد این پوشش مراقبت از بهداشت و سلامت افراد و جلوگیری از ورود آلودگی و عوامل مخرب است. ایمن نام با عرضه طیف گسترده‌ای از لباس‌ها و وسایل مربوط به کارهای تخصصی مثل آشپزی، کارگری، پیرایشگاه و آرایشگاه، قصابی و کافه و مطب پزشکی می‌تواند مرجعی مطمئن و قابل اتکا برای تامین نیازهای شخصی و سازمانی شما باشد.

به‌علاوه موارد ذکرشده، شما همچنین می‌توانید به لباس و وسایل شخصی مانند کفش، تیشرت، شلوار و کاپشن نیز دسترسی داشته باشید. در این مطلب نگاهی داشتیم بر طیف گسترده‌ای از حرفه‌ها و مشاغلی که در آن‌ها لباس کار نقش بسزایی دارد. ازجمله این موارد می‌توان به کشاورزی، دامداری، فروشگاه، مطب پزشکی، آرایشگاه و موارد دیگر پرداخت. شما می‌توانید برای سفارش انواع لباس‌های کاری و وسایل و ابزارهای جانبی با شماره تلفن‌های ۰۲۱۵۵۶۶۹۹۳۶ و ۰۹۳۵۴۳۶۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره‌های این مجموعه نیز برخوردار شوید.

برچسب ها : لباس کار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا