گوناگون

چهار دلیل برای استفاده از سیستم نوار نقاله

آیا می خواهید حجم زیادی از وسایل را به سرعت و به راحتی منتقل کنید؟ در اینجا چهار دلیل برای استفاده از سیستم نوار نقاله آورده شده است.

سیستم نوار نقاله قسمت بزرگی از تجهیزات حمل و نقل است که برای انتقال مواد از یک مکان به مکان دیگر استفاده می شود. اگر از فرودگاه، صنایع راهسازی، واحدهای اسقاط یا کارخانه بزرگی بازدید کنید ، با سیستم نوار نقاله مورد استفاده روبرو خواهید شد.

سیستم های نوار نقاله از اهمیت بیشتری برخوردار شده است زیرا مردم می خواهند کالاها را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنند. آنها محبوب هستند زیرا زمان حمل وسایل سنگین را کاهش می دهند.

سایر مقالات اوکی صنعت

سه گانه های نقاله

نوار نقاله های صنعتی شبیه سیستم های نقاله عمومی هستند ، اما به دلایل زیادی از آنها استفاده می شود. به عنوان مثال ، وقتی نوبت به الک کردن بارهای بزرگ ، جابجایی در جهات مختلف و کار در شرایط شدید می رسد ، یک سیستم نوار نقاله صنعتی کمک زیادی خواهد کرد.

سیستم های نوار نقاله باعث صرفه جویی در وقت ، دردسر و هزینه شرکت ها می شود. در این مقاله چهار دلیل را بررسی می کنیم که چرا ممکن است بخواهید یکی از آنها را در تجارت خود استفاده کنید.

انواع نوار نقاله

نوار نقاله ها به طیف وسیعی از اشکال و مواد ارائه می شوند. بنابراین اگر به دنبال سیستم نوار نقاله خاصی هستید ، مهم است که نیازها و نیازهای خود را شناسایی کنید و لاستیک نوار نقاله مناسب را برای کار انتخاب کنید. اینجاست برخی از آنها عبارتند از:

1) نوار نقاله های تسمه ای زنجیره ای

نوار نقاله های تسمه ای زنجیره ای طوری طراحی شده اند که می توانند حجم زیادی از محصولات را توسط رولیک حمل کنند. شما مرتباً در کف کار و مکانهای حمل زباله با آنها روبرو خواهید شد

2) نوار نقاله های کشویی

از نوار نقاله های کشویی تختخواب هنگامی که کمربند فولادی بیش از حد سنگین است و کمربند زنجیری بسیار ضعیف استفاده می شود. ظرفیت آنها از یک تن شروع می شود و تا 15 تن نیز می رسد. اگر در کار حمل و نقل هستید ، سیستم نوار نقاله تختخوابی کشویی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

3) نوار نقاله های تسمه ای استیل

نوار نقاله های تسمه ای استیل در دو طرح متفاوت ارائه می شوند. اولین لولای پیانوی نمادین و دوم پیش بند استیل است. با استفاده از این نوار نقاله ها می توانید وزن خود را به راحتی بین 20 تا 50 تن در ساعت حمل کنید. آنها اغلب در کنار فشرده کننده ها برای بهترین نتیجه استفاده می شوند.

این سیستم های نوار نقاله تعجب آور نیست، فناوری باعث ایجاد تغییرات در صنایع مختلف شده است.

چهار مزیت اصلی نوار نقاله برای مشاغل

یک سیستم نوار نقاله می تواند وزن های سنگین و حجم زیادی از وسایل را از یک مکان به مکان دیگر به راحتی منتقل کند. در اینجا چهار مزیت اصلی نوار نقاله برای مشاغل آورده شده است.

1) فرصت های حمل و نقل نامحدود

نوار نقاله فرصت های نامحدودی را برای یک تجارت فراهم می کند تا چمدان خود را از منطقه ای به منطقه دیگر حمل کند. اگر مشاغل شما برای تهیه اقلام در یک دوره خاص با آژانس خاصی قرارداد بسته است ، سیستم نوار نقاله اغلب مقرون به صرفه ترین راه حل است.

2) کنترل سرعت حمل و نقل را در دست بگیرید

نوار نقاله به شما این امکان را می دهد که کنترل سرعت حمل و نقل وسایل خود را بر عهده بگیرید. این تضمین می کند از اشیا ظریفتر محافظت می شود و در نتیجه آسیب کمتری وارد می شود.

3) در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد

شما می توانید هر ماده ای را ، بدون در نظر گرفتن اندازه ، در مدت زمان کوتاه با نوار نقاله جابجا کنید. این بدون دردسر است و شما را با داشتن الکترومتور نوار نقاله قدرتمند قادر می سازد منابع ارزشمندی را برای کار در مکان های دیگر کسب و کار خود آزاد کنید ، و باعث بهره وری و سودآوری بیشتر شما شود.

4) می توانید به جلو و عقب بروید

یک نوار نقاله در هر دو جهت حرکت می کند ، این بدان معناست که کارخانه ای که در آن مواد باید به عقب و جلو منتقل شوند از آن بسیار بهره مند می شود. این دلیل اصلی است که بخش تولید به طور مکرر از نوار نقاله استفاده می کند.

جهت آشنایی بیشتر با این صنعت و دریافت مشاوره تخصصی در این باره به کارشناسان و متخصصان وبسایت راه صنعت مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا