اخباراستارتاپاطلاعات صنعت

دستگاه لیبل زن در مشهد

مجموعه کالاصنعت تولید کننده انواع دستگاه لیبل زن در مشهد می باشد. این مجموعه آماده ارائه انواع خدمات پس از فروش و پشتیبانی به سراسر کشور است. برای خرید و انتخاب دستگاه لیبل زن می توانید از مشاوره حضوری و غیر حضوری با کارشناسان فنی ما بهره ببرید.

احداث کارخانه های تولیدی در شرق و شمال کشور نیاز به دستگاه های لیبل زن را افزایش داده است. از آنجایی که لیبل باعث زیبایی بصری بسته بندی محصول می شود تولیدکنندگان در بازار رقابتی و بسته بندی های خاص محصولات خارجی و داخلی همواره تلاش میکنند تا بهترین بسته بندی را عرضه نمایند در غیر اینصورت شکست خواهند خورد. چسباندن لیبل با دست میسر نیست و علاوه بر سخت و زمانبر بودن آن باعث کاهش کیفیت بسته بندی می شود.

دستگاه های لیبل زن صنعتی معمولا با ظرفیت تولید 1500 الی 10000 در هر ساعت ساخته می شوند و برای هر مدل ظرف دستگاه خاصی به تولیدکننده پیشنهاد می شود. اکثر ماشین سازی ها معمولا دستگاه لیبل چسبان را متناسب با ظرف تولید کننده می سازند.

دستگاه لیبل گرد یک طرفه مناسب ظروف استوانه ای می باشد که می تواند به صورت یک تیکه لیبل را دور ظرف بچسباند . یکی از دستگاه های کاربردی برای این مدل لیبل دستگاه ELF-50 می باشد. این دستگاه توانایی لیبل زنی 6000 عدد ظرف گرد را در هر ساعت دارا می باشد. از مهم ترین مزیت های این دستگاه ابعاد کوچک نسبت به لیبل زن های دیگر و همچنین عدم نیاز به پمپ باد می باشد.

دستگاه لیبل گرد دو طرف مناسب برای ظروف استوانه می باشد و می تواند دو عدد لیبل را به دور ظرف چسباند. این دستگاه ها قابل تنظیم به صورت یک لیبل به دور هر ظرف هم می باشند. این دستگاه امکان لیبل زنی ظروف گرد تا قطر 17 سانت را داره می باشد مانند دبه، سطل و …

دستگاه لیبل زن تخت مناسب برای انواع گالن، کارتن و اجام مکعبی می باشد. این دستگاه می تواند به صورت یک طرفه و یا دو طرفه و یا به صورت تخت از بالا ساخته شود.

دستگاه لیبل زن تمام اتومات کالاصنعت امکان لیبل زدن به روی همه ظروف چه تخت و یا گرد را مهیا ساخته است این دستگاه لیبل زنی را به صورت دو طرفه و یا دو تیکه هم می تواند انجام دهد. و یک دستگاه همه فن حریف است. این دستگاه دارای امکاناتی نظیر نوار بالا، اپلیکیتور مجزا و قلطک می باشد. ماژول های این دستگاه به اپراتور امکان تنظیم برای هر ظرفی را می دهد.

اگر قصد خرید دستگاه لیبل زن صنعتی دارید باید به چند نکته توجه کنید:

ابتدا نوع لیبل خود را مشخص کنید. لیبل ها دارای تنوع زیادی هستند و ماشین های لیبل زنی برای هر نوع از لیبل ها متفاوت است . ماشین موجود در کالا صنعت برای لیبل های پشت چسبدار ساخته می شود.

نوع، مدل و سایز ظرف را مشخص کنید. برای هر یک از ظروف ماشین لیبل زنی خاصی تهیه می شود که به لحاظ کارایی و قیمت دستگاه لیبل زن بسیار با هم متفاوت هستند.

به میزان ظرفیت تولید توجه کنید. ماشین های لیبل زنی با ظرفیت تولید بالا برای کارگاه های تولیدی کوچک صرفه اقتصادی ندارد.

دستگاه لیبل زن در مشهد

کالا صنعت همواره در پی تلاش برای آماده سازی بهترین دستگاه های بسته بندی برای تولید کنندگان بوده است و در زمینه انواع دستگاه های جت پرینتر، لیبل زن، پرکن و بسته بندی مایعات در شهر مشهد فعالت میکند. برای کسب هر گونه اطلاعات و مشاوره به سایت www.kalasanat.ir مراجعه نمایید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا