دسته‌بندی نشده

مقایسه قیمت کانکس ویلایی با ساخت ویلا | کدام بهتر است؟

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های صاحبان باغ‌ها، ساخت خانه مسکونی و امکانات مورد نیاز در زمینشان است که برای این کار دو راه‌حل وجود دارد؛ راه‌حل اول که هزینه بسیار زیادی را به بار می‌آورد ساخت بنا بوده و راه‌حل دوم که امروزه بسیار رواج پیدا کرده استقرار کانکس است که از پیش ساخته شده و افراد می‌توانند در اندازه و مدل دلخواه خریداری کنند.

به‌ عنوان مثال هزینه ساخت و ساز، امنیت، امکان جابه‌جایی، مقاومت و موارد دیگر از اصلی‌ترین معیارها برای انتخاب به شمار می‌آید و لازم است با در نظر داشتن تمام موارد و بررسی معیارها گزینه مناسبی را انتخاب کنید. ما در ادامه تمام موارد مهم را بررسی کرده‌ایم تا انتخابی ایده‌آل داشته باشید و بتوانید به راحتی و آرامش در سازه مورد نظر خود مستقر شوید.

بررسی هزینه ساخت بنا و کانکس پیش ساخته

یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد خرید کانکس ویلایی را به ساخت بنا در زمین خود ترجیح می‌دهند هزینه تمام شده آن در مقایسه با هزینه‌ای است که برای ساخت بنا باید پرداخت کنند. البته توجه داشته باشید که کانکس‌ها بر اساس موارد مختلفی مانند ابعاد، جنس و موارد دیگر دارای قیمت‌های مختلفی بوده و بایستی تمام معیارها را در نظر داشته باشید.

بررسی و مقایسه سرعت ساخت بنا و کانکس پیش ساخته

کانکس‌های از پیش ساخته شده برای افرادی که نیازمند بنای فوری هستند بسیار مناسب است، البته زمان ساخت یک کانکس با توجه به سلیقه و موارد درخواستی نیز متغیر و در عین حال سریع بوده و شما می‌توانید در یک هفته خانه مسکونی زیبایی را در زمین و باغ خود قرار دهید. این در حالی‌ است که ساخت بنا در زمین نیازمند زمان طولانی، کارگران بسیار و… بوده و بایستی هزینه بسیار زیادی را علاوه بر مصالح به کارگران بپردازید تا کارهای شما را به خوبی انجام دهند.

بررسی و مقایسه امنیت کانکس و ویلا

در تفاوت کانکس ویلایی و ساخت ویلا از نظر امنیت می‌توانیم بگوییم هردو مورد دارای امنیت یکسانی هستند؛ زیرا شما می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر برای کانکس ویلایی خود از محافظ‌های فلزی روی درب، پنجره، درب ضد سرقت، دیوارهای قطور و… استفاده کنید تا در کانکس‌ها نیز همانند ویلاهای ساخته شده ورود برای سارقین دشوارتر شود.

کانکس‌ها از نظر ورود حشرات موذی نیز بسیار مقاوم هستند؛ به‌خصوص کانکس‌های فایبرگلاس انتخاب بسیار مناسبی از این لحاظ به حساب می‌آید، این در حالی‌ است که بناهای سنتی نمی‌توانند از ورود حشرات جلوگیری کرده و در مقابل آن‌ها به طور کامل ایمن باشند.

قابلیت جابجایی

همان‌طور که می‌دانید کانکس‌ها امکان جابه‌جایی دارند و همه افراد می‌توانند در صورتی ‌که قصد فروش زمین را دارند کانکس را نیز جابه‌جا کرده و به باغ جدید خود منتقل کنند. در واقع این کانکس‌ها قابلیت انتقال از محلی به محل دیگر را به راحتی فراهم کرده و شما می‌توانید در محل جدید بدون هیچ هزینه‌ای ویلایی برای سکونت داشته باشید و نیاز به زمان برای ساخت بنای دیگر نخواهید داشت.

مقایسه قیمت کانکس ویلایی با ساخت ویلا | کدام بهتر است؟

مقاومت از نظر رطوبت

کانکس‌هایی که با متریال خوب ساخته می‌شوند و جنس فوق‌العاده‌ای دارند در مقابل رطوبت، آب و موارد مختلف مقاوم هستند و در زمان بارندگی شدید امکان چکه کردن آب، خراب شدن سقف و سایر موارد بسیار کمتر است. در حالی که اگر تصمیم به ساخت ویلاهای سنتی داشته باشید (به‌خصوص اگر در شهرهای شمالی کشور زندگی می‌کنید و بارش باران در اکثر فصل‌ها وجود دارد) احتمال خراب شدن سقف و چکه کردن آب به داخل ویلا وجود دارد که این موضوع بسیار آزاردهنده خواهد بود.

مقایسه کانکس و بنا ساخته شده از نظر مقاومت در برابر زلزله

یکی از مزایای بسیار مهمی که کانکس‌ها نسبت به بناهای ساخته شده دارند ایمنی و مقاومت بسیار بالای آن‌ها در برابر زلزله است؛ زیرا ساختمان‌های سنتی در برابر بلاهای طبیعی ضعیف هستند و از این ‌رو افراد ترجیح می‌دهند کانکس‌های ایمن‌تری را خریداری کنند.

البته در این مورد نکته قابل توجه این است که تمام کانکس‌ها کیفیت کافی برای مقاومت را ندارند و باید به جنس سازه در هنگام خرید دقت کنید تا انتخابی ایده‌آل داشته باشید.

امکان پیاده کردن طرح‌های مورد نظر

در مواقعی که شما اقدام به ساخت یک بنا می‌کنید و برای این‌که بتوانید ویلای ساخته شده را مطابق با سلیقه خود بسازید و شکلی زیبا و ویلایی داشته باشد لازم است هزینه بسیار بالایی را پرداخت کنید. همچنین برای انجام این کار باید با مهندسین خبره در این زمینه کار کنید، ولی در ساخت کانکس‌های ویلایی شما به راحتی می‌توانید طرح دلخواه خود را در ابعاد و مدل‌ مختلف روی سازه پیاده‌سازی کرده و ویلایی با ظاهری فوق‌العاده داشته باشید.

مقایسه قیمت کانکس ویلایی با ساخت ویلا | کدام بهتر است؟

کانکس ویلایی بهتر است یا ساخت بنا؟

با توجه به مزایا و معایب کانکس‌های ویلایی و بناهای ساخته شده شما می‎توانید شرایط و موقعیت باغ خود را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید، همچنین از آنجایی که مزایای کانکس ویلایی به مراتب بیشتر از بناهای ویلایی ساخته شده است، از این ‌رو توصیه می‌شود که به ‌جای هزینه هنگفت برای ساخت بنا طراحی مناسبی را انتخاب کنید و سفارش دهید تا کانکس ویلایی شما مطابق با سلیقه خودتان در مدت زمان کوتاهی ساخته شده و در محل مناسب نصب شود.

از دیگر مزایای ارزشمندی که کانکس نسبت به خانه‌های ساخته شده در اختیارتان قرار می‌دهد امکان جابه‌جایی است. در صورتی ‌که به فکر فروش باغ خود در سال‌های آینده هستید بهتر است به هیچ ‌عنوان بنایی را در داخل زمین نسازید و کانکس مورد نظر را در باغ خود قرار داده و پس از چند سال استفاده به راحتی به باغ جدید خود منتقل کنید.

برای خرید کانکس ویلایی به کجا مراجعه کنیم؟

یکی از بزرگ‌ترین کارگاه‌های ساخت انواع کانکس‌های ویلایی، فروشگاهی، چرخ‌دار، حفاظ‌دار، گردشگری، سقف قوس‌دار، چوبی، مسکونی و… که با سابقه‌ای طولانی همواره رضایت مشتریان را به همراه دارد گروه تولیدی و صنعتی بنیان کانکس بوده که توانسته است سازه‌های قدرتمند با متریال عالی و کیفیت بی‌نظیر بسازد. شما می‌توانید در این کارگاه فوق‌العاده انواع نمونه‌های کانکس‌های از پیش ساخته شده را بررسی کنید. در صورتی ‌که کانکس مورد نظر در بین نمونه‌های از پیش ساخته شده وجود داشت به راحتی کانکس خود را سفارش داده و در زمان بسیار کوتاهی در زمین خود نصب کنید.

از دیگر روش‌های بی‌نظیری که از طریق بنیان کانکس می‌توانید انجام دهید سفارش سازه مورد نظرتان است، بدین صورت که شما جنس سازه، ابعاد و تمام موارد مختلف مانند درب، پنجره و جنس همه وسیله‌های موجود را مطابق با سلیقه خود انتخاب می‌کنید و سپس با راهنمایی‌های متخصصان و معماران مجموعه سفارشتان را ثبت کرده تا سازه شما آماده ساخت شود و آن را در زمان کوتاهی تحویل بگیرید. در این مجموعه تمام خدمات و سازه‌ها با گارانتی ارائه می‌شود تا با اعتمادی کامل بتوانید سفارشتان را ثبت کنید.

بنیان کانکس همواره در تلاش است تا بتواند تمام نیازهای شما را با قیمت‌ مناسب برآورده کند تا با هزینه کم کانکس ویلایی مطابق با سلیقه‌تان را در زمین و باغ خود داشته باشید و از آرامش و آسایش و همچنین خیالی آسوده بابت مقاومت بالای سازه در برابر بلایای طبیعی و… لذت ببرید. جهت ارتباط با مجموعه بنیان کانکس و دریافت راهنمایی برای خرید کانکس ویلایی، بر روی این لینک کلیک کنید.

منبع: مزایای کانکس ویلایی درمقابل ساخت سنتی ویلا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا