دسته‌بندی نشده

یخچال ایستاده لاشه گوشت

یخچال ایستاده لاشه گوشت یکی از انواع یخچال فروشگاهی ایران برودت پرکاربرد و مهم در قصابی ها و سردخانه های بزرگ برای نگه داری فراورده های گوشتی می باشد. این یخچال جهت نگه داری لاشه گوشت گوساله و گوسفند مورد استفاده قرار می گیرد و شما این مدل از یخچال ها را در قصابی های بزرگ می توانید ببینید، به طوری که بدون وجود این یخچال ها قطعاً نگه داری لاشه های گوشت گوسفندی و گوساله دشوار خواهد بود. ما در این مقاله یخچال ایستاده لاشه گوشت، ویژگی ها و قابلیت های آن را بررسی می کنیم پس لطفاً با ما همراه بمانید.

اگر قصد دارید یخچال را جهت نگه داری کردن فراورده های گوشتی مانند کالباس و سوسیس دارید، یخچال های بدون درب یا پرده هوا را انتخاب کنید که در هر صورت محصولات تولیدی شرکت ایران برودت یکی از بهترین گزینه ها برای خرید این محصولات است. این شرکت با ارائه خدمات مختلف در زمینه ساخت سردخانه، چیلر، یخچال صنعتی و … فعالیت می کند.

استعلام موارد زیر در ایران برودت:

هزینه ساخت سردخانه 50 تنی میوه

درب کشویی سردخانه

قیمت یخچال ایستاده ۷۰ سانتی

یخچال فروشگاهی اقساطی

آشنایی با یخچال ایستاده لاشه گوشت

همان طور که در مقدمه نیز گفتیم یخچال ایستاده لاشه گوشت یا یخچال های درب دار از نوع یخچال صنعتی هستند که برای نگه داری لاشه گوشت و هم چنین مرغ گزینه مناسبی می باشند. یکی از اصلی‌ ترین منظومات در قصابی ها، سوپر گوشت ها و فروشگاه ها همین یخچال ایستاده لاشه گوشت است. بدنه داخلی و خارجی این نوع از یخچال ها از ورق گالوانیزه رنگ شده می باشد که با رنگ پودری الکترواستاتیک کوره ای تولید شده است.

عایق بندی آن نیز با فوم پلی یورتان است. عمق یخچال ایستاده لاشه گوشت حدود ۸۰ سانتی متر و ارتفاع آن نیز ۲۵۰ سانتی متر است، بنابراین فضای کافی برای آویزان کردن شیشه گوساله گوسفند و غیره را دارد. یخچال ایستاده لاشه گوشت چون به علت نگه داری لاشه گوشت گوساله و گوسفندی بار سنگینی را تحمل می کند، بنابراین دارای مقاومت بالایی می باشد. به همین دلیل است که بیش تر این نوع از یخچال ها از اسکلت آهنی و مقاوم ساخته می شوند یکی از خصوصیات مهم این نوع یخچال ها دمای آن است که در دمای بسیار بالا انجماد و سرمای مورد نیاز برای نگه داری گوشت و مرغ را تا حدود ۱۰ روز دارد.

یخچال ایستاده لاشه گوشت
یخچال ایستاده لاشه گوشت

انواع یخچال ایستاده لاشه گوشت

یخچال ایستاده لاشه گوشت با دو نوع درب کشویی و لولایی تولید می شود که هر کدام از این درها ویژگی های خاصی را دارد، مثلاً یخچال هایی که دارای درب لولایی هستند، باز کردن آن ها آسان تر است، در عوض یخچال های با درب های کشویی هنگام باز شدن فضای بسیار کمی را اشغال می‌ کنند. موتور یخچال ایستاده لاشه گوشت قادر است دمای داخل اتاقک را از ۲۶ تا ۴۰ درجه فارنهایت یا ۲ تا ۴ درجه سانتی گراد حفظ کند که این دما دمای مناسبی برای نگه داری لاشه گوشت است. قفسه هایی که داخل این نوع یخچال ها تعبیه شده اند توانایی نگه داشتن وزنی حدود ۲۸۰ کیلوگرم را دارند، بنابراین برای نگه داری مرغ نیز مناسب هستند.

یخچال ایستاده لاشه گوشت در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید می شود و مدل های آن ها نیز متنوع است. این یخچال ها به صورت تک درب، دو درب و سه درب و به صورت ایستاده هستند. مدل چهار درب یا شش درب آن ها نیز وجود دارد که از آن ها با نام یخچال قصابی لاشخور، یخچال ایستاده انباردار، یخچال قصابی طبقاتی یا یخچال لاشه شناخته می شوند. از آن جایی‌ که این یخچال ها اندازه ها و ابعاد مختلفی دارد، بنابراین شما باید متناسب با کاری که قرار است انجام دهید و مکانی که می خواهید یخچال را جایگزین کنید، می توانید نوع مورد نظرتان را تهیه کنید.

یخچال ایستاده
یخچال ایستاده

راهنمای خرید و انتخاب یخچال ایستاده لاشه گوشت

برای خرید یخچال ایستاده لاشه گوشت چند نکته را در این قسمت عنوان می‌ کنیم که بهتر است هنگام خرید به آن ها توجه داشته باشید. اگر به دنبال یخچالی هستید که بتوانید انواع لاشه گوشت را نگه داری کنید و قرار است این یخچال در رستوران ها، کشتارگاه ها و قصابی های بزرگ استفاده شود، به شما پیشنهاد می کنیم یخچال های صنعتی تولید شرکت ایران برودت را مدنظر قرار دهید. این شرکت تولید کننده انواع و اقسام یخچال های صنعتی در ابعاد مختلف و هم چنین مدل های متنوع می باشد. امروزه محصولات شرکت ایران برودت را به وفور می توانید در بازار پیدا کنید، بنابراین با مراجعه به نمایندگی های مجاز این شرکت به راحتی قادر خواهید بود یخچال مورد نظرتان را خریداری کنید.

اگر قصد شما خرید یخچال مرغ است بهتر است از یخچال های دارای سیستم انجماد سریع انتخاب کنید که مخصوص نگه داری کردن مرغ هستند. این یخچال ها را نیز می توانید از شرکت ایران برودت خریداری کنید.

اگر قصد شما خرید یخچال برای نگه داری کردن ماهی و غذاهای دریایی است یخچال فریزر های خوابیده شرکت ایران برودت را انتخاب کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا