آموزش صنعتی

بروزترین روش تبلیغ در صنعت

در این مقاله بروزترین روش تبلیغ در صنعت را بررسی خواهیم کرد اگر شما مشتاق به آگاهی در این زمینه ی پرکاربرد و موثر در فروش و سود آوری هستید با ما همراه باشید.

تبلیغات در گذشته

نمونه تبلیغات قدیمی در مقاله ی بروز ترین روش تبلیغ

یکی از پر هزینه ترین شیوه های تبلیغات برای شرکت های بزرگ، نمایش لوگو و برند در مکان ها، مراسمات و همایش های مشهور می باشد. برای مثال شرکت شورولت سالانه میلیون ها دلار به باشگاه منچستریونایتد پرداخت میکند فقط برای اینکه لوگوی این شرکت روی لباس این تیم مشهور وجود داشته باشد، البته بدون هیچ نوشته ای از نام شرکت که این روش ها نسبت به بروزترین روش تبلیغ کهنه هستند.

میتوان به لوگوهایی که در مراسمات موسیقی، فیلم ها و کمپین ها نیز اشاره کرد. وجود نام ال جی، سامسونگ، پپسی و غیره شما را شگفت زده نکند و فقط با دیدن یک لوگو بدون اینکه نامی از محصول و شرکت مورد نظر برده شود، در ذهن شما آن شرکت و خدماتش مرور و تکرار شود. این تبلیغات موثری است که صاحبان برندهای برتر تا کنون انجام داده اند.


واقعیت این است که امروزه بازاریابی بین مشتریان جوان و افراد بزرگسال تفاوت هایی وجود دارد. همانطور که یک محصول با مشخص کردن جامعه هدف خود نحوه تبلیغات و استراتژی فروش متفاوتی را باید اتخاذ کند. این امر چالش های زیادی را برای برند های به وجود آورده است. چرا دسترسی به جوانان کاملا متفاوت از بزرگسالان است.

نسل جوان و تبلیغ

نسل جوان علاقه ای به دیدن تبلیغ ندارد و دائما به دنبال دور زدن تبلیغات است وهرگونه تبلیغات را از مقابل دید خود دور میکند مگر بروزترین روش تبلیغ، به همین خاطر جلب نظر آنها یکی از دشوارترین کارها در تبلیغات به شمار می رود. بسیاری از کارشناسان و صنعتگران و صاحبین مشاغل راه های زیادی را برای رساندن یک مفهوم به دست مشتری نسل جوان امتحان کردند. بسیاری با شکست مواجه شدند.

نکته مهم این است که برای مخاطب تاخیر در رسیدن به هدف به خاطر دیدن تبلیغ یک شرکت تاثیر منفی دارد. برای مثال وقتی شخص میخواهد یک اپلیکیشن خدماتی را باز کند و از آن استفاده کند، انتظار برای تمام شدن تبلیغ شرکت مسافربری برایش بیشتر خسته کنندست تا جذاب. استراتژی تبلیغ تا کنون اینگونه بوده است که برای معرفی یک محصول، مدام نام برند و یا آن کالا را جار میزدند و برای مثال در تبلیغ رب شاید در 1 دقیقه تبلیغ بالای 10 بار نام رب و شرکت تولید کننده گفته میشود که در بروزترین روش تبلیغ دیگر اینگونه عمل نمی شود.

بگذارید مثالی بزنم، شما در حال رفتن به منزل با اتومبیل شخصیتان هستید، ناگهان شخصی یک تراکت با داخل اتومبیل شما می اندازد. روی آن نوشته است: “بشتابید، غذاهای خوشمزه مارا امتحان کنید …”  بیایید رو راست باشیم اگر شما برگه را به بیرون نیاندازید، لطف بزرگی در حق رفته گران شهرداری و آن رستوران انجام داده اید.

اما در مسیر به تصویر یک لوگوی زیبا که روی دیوار نقاشی شده است برمیخورید. هیچ توضیحی ندارد، درون ذهن شما این سوال شکل میگیید: “این دیگه چیه؟” همین قدر کافیست. شما کنجکاو شدید. شاید یادتان برود اما همین کافیست که یک بار آن لوگو را دیدید و کنجکاو شدید. ادامه کار استراتژی دیگری دارد.

بروزترین روش تبلیغ در صنعت


ادامه منظورم را از کنجکاو سازی مشتری باز هم با مثال ادامه میدهم. در تبلیغ جدیدی که از چیپس های دوریتو فردی با چند بسته چیپس با رنگ های آبی و قرمز در تصویر ظاهر می شود. هیچ علائم و نامی روی بسته نیست. سپس گوینه شروع میکند: “چیپس خوشمزه نیازی به نام، لوگو یا هیچ مشخصات دیگری ندارد.

فقط به این دوبسته زیبا که محتویاتش رو همه دوست داریم نگاه کنید.شاید تنها نشانی که از برند در این تبلیغ باشد استفاده از رنگ های آبی و قرمز است که در لوگوی محصول نیز از آن استفاده شده است. این باعث شده کار بسیار هوشمندانه جلوه کند و بسیاری از مخاطبان نسبت این چیپس مشتاق و کنجکاو شوند.

شاید بتوان گفت موفقیت دوریتو پایان کار تبلیغات به روش های کنونی در ایران باشد اما این روش در ابتدای راه است و هنوز در کشور ما استفاده چندانی از  آن نشده است. برای اینکه در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید میتوانید با تیم قدرت مند راکت شو در ارتباط باشید تا به مشورت و شروع قدرتمند تبلیغات در تمام زمینه ها نتایج مطلوبی در تبلیغات موثر در صنعت و تجارت خود کسب کنید.

و همچنین از دیگر خدمات این تیم قدرتمند نرم افزاری در زمینه های مختلف همچون: طراحی سایت، انیمیشن سازی، موشن گرافیک، محتوای با کیفیت و سئو شده، سئو سایت(افزایش رتبه ی سایت شما در گوگل که در نمایش نتایج در صفحه ی نخست یا چند مورد اول ظاهر شود) بهره مند شوید. همچنین می توانید اگهی محصول یا خدمات خود را در سایت oksanat.ir به طور رایگان ثبت کنید.


اوکی صنعت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا