سوالات برتر

ثبت آگهی صنعتی رایگان چه تفاوتی با ویژه دارد؟

امروزه با توجه به استقبالی که از ثبت آگهی در وب سایت های آگهی به عمل آمده، نیاز به رفع سوال ها و بر طرف کردن ابهامات مردم و صنعت گران روز به روز بیشتر می شود. سوالات زیادی در این باره به وجود آمده مثلا: ثبت آگهی چه مراحلی دارد؟ اصول ثبت آگهی صنعتی چیست؟ چطور آگهی خود را هدفمند ثبت کنیم؟ ثبت آگهی صنعتی چه تفاوتی با ثبت آگهی معمولی دارد؟ و بسیاری سوال های دیگر.
با توجه به مقالات قبلی در این مقاله ما هم برآن شدیم تا یکی از خدمات سایت خود را به مخاطبین معرفی کرده و بیشتر درباره آن توضیح دهیم و آن هم ویژه کردن آگهی است.
تمام آگهی هایی که در سایت اوکی صنعت ثبت می شوند، از مزایای بسیاری برخوردار خواهند شد. طراحی اصولی و منطبق بر اصول سئو، به تمامی آگهی های ثبت شده در این سایت رنک و رتبه بالای گوگل را اهدا میکند. به محض این که یک ثبت آگهی در سایت اوکی صنعت اتفاق می افتد، حتی اگر اصول ثبت آگهی در آن رعایت نشده باشد. موتور های سایت به صورت اتوماتیک به بررسی محتوای آگهی می پردازند. به صورت هوشمندانه کلمه کلیدی آن آگهی را یافته و تمام آگهی را بر اساس آن کلمه کلیدی بهینه سازی میکنند. جمله بندی ها را اصلاح میکنند. پاراگراف بندی های متن آگهی را مرتب میکنند و کلمات مهم را به محتواهای راهنمایی کننده بیشتر لینک می دهند. و به طور کلی یک ثبت آگهی اصولی برای صنعتگر و آگهی گذار را به ارمغان می آورند.
در این صورت، مخاطب به راحتی میتواند با یک جست جوی ساده به محتوای آگهی صنعتی شما دسترسی داشته باشد. جمله های اصلاح شده را در پاراگراف های منظم به راحتی مطالعه کند و با استفاده از لینک های جاسازی شده در متن آگهی شما، بر اطلاعات خود بیافزاید. که تمام این ها یک تجربه کاربری عالی را برای مخاطب رقم میزند که این یعنی یک پیروزی تجاری برای شما و ما.
پس ثبت آگهی حتی به صورت معمولی در وب سایت اوکی صنعت، مزایای بیشماری را برای شما به همراه خواهد داشت. و اما ثبت آگهی ویژه چه مزایای بیشتری را به شما اهدا می کند؟

ویژه کردن آگهی

اگر توجه کرده باشید قسمتی از وب سایت اوکی صنعت به آگهی های ویژه اختصاص داده شده است. شما در هنگام ثبت آگهی صنعتی خود یا هرگونه آگهی دیگر میتوانید آگهی خود را ویژه کنید. در این صورت اتفاقات خاصی برای شما می افتد. از جمله برخی اتفاقات ظاهری مثل: درج آیکن مدال طلایی که روی آگهی شما قرار می گیرد. قرار گرفتن آگهی شما در قسمت آگهی های ویژه نشانه لاکچری تر بودن آگهی می شود. همانطور که مشخص است هر دوی این موارد به بهتر دیده شدن آگهی شما بسیار کمک می کند. و طبق آمار ما میزان دیده شدن این آگهی ها تا 40 درصد افزایش میابد. و این یعنی ثبت آگهی شما تا 40 درصد موفق تر عمل کرده است.
مزایای دیگری هم شامل ثبت آگهی صنعتی و یا معمولی، به صورت ویژه می شود. مثلا ما برای بهبود سایت بعضا احتیاج به تبادل لینک داریم. برای این کار باید یک بخشی از محتوای سایت را انتخاب کنیم تا در سایت دیگر به نمایش بگذاریم. این درحالی هست که تمام محتوای سایت ما فقط تبلیغات و آگهی های مخاطبان ما است. پس باید یک آگهی را انتخاب کنیم تا در وب سایت همکار خود به نمایش بگذاریم. دراین مواقع انتخاب ما از میان آگهی های ویژه خواهد بود. این یعنی شما با یک بار ثبت آگهی صنعتی یا معمولی خود در سایت اوکی صنعت دوبار و حتی شاید بیشتر آگهی خود را در وب سایت های ثبت آگهی دیگر هم به نمایش گذاشته اید.
پس با توجه به هزینه بسیار پایینی که برای ثبت آگهی ویژه در سایت اوکی صنعت در نظر گرفته شده است و با توجه به این همه خدماتی که در قبال این هزینه کم به شما ارائه می گردد. شدیدا توصیه می کنیم که آگهی خود را ویژه کنید.

4 مزیت نردبان کردن، پس از ثبت آگهی صنعتی

موضوع بعدی که ذکر آن لازم به نظر میرسد، توضیح و بررسی عملکرد نردبان کردن یک ثبت آگهی در وب سایت اوکی صنعت میباشد. احتمالا با مفهوم این عملکرد آشناییت دارید. باز هم به اختصار توضیحاتی دراین باره تقدیم حضورتان می کنیم.
در سایت اوکی صنعت که مرجع ثبت آگهی صنعتی به شمار می آید؛ و یا هر وب سایت دیگری که در زمینه ثبت آگهی فعالیت دارد، مشاهده می شود که پس از ثبت آگهی، به مرور، وقتی که دیگران هم آگهی خود را ثبت میکنند. آگهی ما کم کم با اصطلاح در صفح پایین می رود و با افزایش ثبت آگهی توسط دیگران کم کم دیگر آگهی ما از نگاه اول مخاطب پنهان میگردد.
در این زمان است که میتوان با پرداخت هزینه ای ناچیز آگهی خود را به اصطلاح نربان کرد تا دوباره به صدر آگهی های ثبت شده برسد. حال به بررسی چند مزیت نردبان کردن آگهی می پرذازیم.

1- نردبان کردن، یک سرمایه گذاری با سود قطعی

تبلیغات در یک وبسایت که بهترین رتبه جست جو در آگهی های صنعتی را دارد، مثل اوکی صنعت، خو یک برد محسوب میشود. همانطور که میدانید ثبت آگهی در این سایت رایگان است. ولی همانطور که بحث شد، آگهی ما پس از مدتی از نگاه اول مخاطبان سایت خارج می شود. حال با پرداخت هزینه ای ناچیز دوباره می توانیم آمار بازدید آگهی خود را بالا ببریم. و این یک سرمایه گذاری بدون ریسک، و با بازده بالا محسوب میشود. چرا که افزایش بازدید از آگهی، تعداد مشتریان بلقوه و بالطبع، تعداد مشتریان واقعی و بلفعل را افزایش می دهد.

نردبان کردن آگهی0

2- برند سازی با نردبان کردن، پس از ثبت آگهی

پس از این که ما اقدام به ثبت آگهی صنعتی خود نمودیم، بهتر است با یک برنامه مدون به نردبان نمودن آگهی بپردازیم. این عمل در برند سازی به شما بسیار کمک خواهد نمود. زیرا با ثبت آگهی، برند و نام شما به مخاطبان بسیاری نمایش داده خواهد شد. بعد از مدتی با نردبان کردن آگهی دوباره برند شما به سیل عظیم مخاطبان نمایش داده میشود که نصف آن ها قبلا برند شما را دیده اند. و تکرار این عمل در بازه های یک تا دوماهه یک برند سازی عالی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

3- صرفه جویی اقتصادی با نردبان کردن آگهی

به دلیل برخی محدودیت های فنی، و همچنین موضوعات امنیتی بسیاری از سایت های ثبت آگهی، محدودیت هایی را در تعداد آگهی های رایگان ثبت شده هر مخاطب قرار میدهند. و بعد از تعداد مشخصی که فرد اقدادم به ثبت رایگان آگهی نمود، برای ثبت بیشتر آگهی باید هزینه ای پرداخت کند.
ثبت آگهی جدید مزایایی دارد ازجمله اینکه برای مدتی در بالای آگهی های دیگر و محدوده طلایی دید مخاطبان قرار خواهد داشت. اما به راحتی می توان با هزینه ای بسیار کمتر از ثبت آگهی جدید، با نردبان کردن آگهی خود به مزایای ثبت جدید آگهی دست پیدا کنیم. این موضوع برای آگهی صنعتی هم مصداق دارد.

4- گوگل به آگهی های نردبان شده اعتبار می بخشد

وقتی یک آگهی پس از مدتی دوباره به بالای لیست آگهی ها بیاید. ناخواسته مورد توجه مردم و مخاطبان بیشتری قرار میگیرد. این در حالی است که متن آگهی تغییر نکرده. گوگل به خاطر توجه مخاطبان بیشتر به این آگهی به متن آگهی اعتبار خاصی می دهد. و در جست و جو های مشابهی که در گوگل صورت میگیرد آگهی شما را به مخاطبان خود ارائه میدهد. و این بسته به کار شما افزایش 4 تا 5 برابری بازدید از آگهی شما را به دنبال خواهد داشت.


اوکی صنعت

ناشناس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا