دسته‌بندی نشده

3 ویژگی ثبت آگهی موثر

شاید شما هم جزو مدیرانی باشید که قصد ثبت آگهی و معرفی صنعت و خدمات خود را دارید؛ دیده شدن و شناخته شدن شما در حیطه ای که در آن فعالیت می کنید شرط بقا و موفقیت شماست. لذا لازم است که در این وادی قدم نهاده و قسمتی از سود حاصله از فعالیتتان را به تبلیغات و آگهی موثر و پربازده اختصاص دهید. البته گاها این تبلیغات در کنار قیمت فوق العاده زیاد، سودآوری و منافع خاصی برای را در بر ندارد. تبلیغاتی که امروزه از آن به روش سنتی ثبت آگهی و تبلیغ یاد میکند.

تبلیغات پرهزینه تلویزیون با بازده کم
تبلیغات پر هزینه تلویزیون با بازده کم



اما شما برای رسیدن به جامعه هدف و مشتریان بالقوه خود باید چه کاری را انجام دهید؟ چگونه مشتریان شما را ببینند و چگونه به بازار بزرگتری از خریداران و تاجران راه یابید؟ در ابتدا شاید بازاریابی با نیروی انسانی و یا تبلیغات پر هزینه تلویزیون را به خاطر آورید، اما این موارد هزینه بسیار زیادی را در بر دارد.

با یک مثال مطلب را بیان میکنم. شما در خانه نشسته اید و قصد اطلاع در مورد برای کسب اطلاع از قیمت نوعی وسیله چه کاری انجام میدهید؟ آیا تلویزیون را روشن می کنید و منتظر تبلیغ می شوید ویا با بازاریاب آن تماس میگیرید؟ خیر! وارد اینترنت شده و در گوگل کلمه مورد نظر را سرچ میکنید. درست متوجه شدید.

در این مطلب می خوانید:

اینترنت

امروزه موتورهای جستجو مانند گوگل بهترین بازار برای شما و ثبت آگهی فروش و خرید از جانب شماست. اینترنت فضای گسترده ای که برای شما هرچقدر که بخواهید بازدهی دارد و آگهی موثری در آن قابل ثبت است.

شاید بپرسید با این سطح رقابت در فضای مجازی چگونه به صفحات اول گوگل وارد شوم. بسیار ساده است. شما می توانید اقدام به ثبت آگهی در وبسایت هایی کنید که از نظر گوگل و دیگر متورهای جستجو رتبه خوبی دارند.

ثبت آگهی رایگان

با ثبت آگهی رایگان در وبسایتی مانند اوکی صنعت که از لحاظ گوگل رتبه خوبی را داراست و همچنین بیش از هزاران کاربر به این وبسایت اعتماد کرده اند و در آن ثبت آگهی انجام داده اند که نمونه آگهی های صنعت گران یا صاحبین کسب و کار در این سایت وجود دارد، میتوانید با معرفی کسب و کار خود و ثبت آگهی رایگان در کلمه کلیدی مد نظرتان جزو نتایج اول گوگل باشید.

تبلیغات اینترنتی رایگان
تبلیغات رایگان اینترنتی در سایت oksanat.ir



در این بین میتوانید اگر وبسایتی در زمینه معرفی تجارت خود دارید، لینک مربوطه را در قسمت مورد نظر که برای این امر تعبیه شده است قرار دهید (درصورتی که هنوز وبسایت ندارید میتوانید با کمترین هزینه در سایت راکت شو که متشکل از مهندسان با تجربه ی نرم افزاری در زمینه های طراحی و ساخت سایت، ساخت انیمیشن، موشن گرافیک، سئو است آن را راه اندازی کنید). این لینک تا 100 روز پس از ثبت آگهی اعتبار دارد و علاوه برا ایجاد یک لینک موثر در وبسایتتان رتبه سایت از نظر گوگل، شما ورودی های زیادی را به وبسایتتان می کشاند.

آگهی ویژه
بازده بیشتر آگهی با ویژه شدن آن

آگهی ویژه



شما میتوانید با ثبت آگهی ویژه به صورت و یا ویژه کردن آگهی پس از مدتی، از این خدمت شگفت انگیز که آگهی موثر محسوب می شود علاوه بر افزایش بازدیدها، شما را بیشتر به مشتری نزدیک میکند، به صدر نتایج جستجو از جانب کاربران بیایید و یا پس از مدتی از ثبت آگهی و پایین رفتن آگهی، از نردبان آگهی ویژه استفاده کنید که شما را به صدر نتایج می آورد که این خود نوع دیگری از آگهی موثر است.
در ثبت آگهی اضافه کردن ویدئو مرتبط با محصول بسیار موثر است. علاقه گوگل و موتور های جستجو به ویدئو افزایش یافته و به آگهی های دارای ویدئو اهمیت دو چندانی می دهد. پیشنهاد می شود در ثبت آگهی خودتان حتما قرار دادن ویدئو را لحاظ بفرمایید تا آگهی موثر در نظر مخاطب جلوه کنید.

اوکی صنعت با پیشرفتی شگرف در خدمات، راهکاری موثر در خرید و فروش هوشمند را برای شما خواستار است.

مرجع ثبت آگهی رایگان صنعتی سایت oksanat.ir


اوکی صنعت

محسن احسانی نیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا