دسته‌بندی نشده

گیربکس فلندر مهمان تازه نامیک سنتر!

گیربکس های صنعتی یکی از پر کاربردترین قطعات صنعتی هستند که در تمام دستگاه های بزرگ و کوچک اطراف ما نقش مهمی را ایفا میکنند. از تابلو های تبلیغاتی چرخان تا آسانسور و پله برقی همگی از گیربکس استفاده میکنند. فلندر آلمان از قدیمی ترین و معتبرترین تولید کننده های گیربکس است و بیش از 80 سال است که در این حوزه فعالیت می کند. در سال های اخیر گیربکس فلندر محصولات خود را تحت مالکیت شرکت زیمنس تولید و عرضه کرده است.  وابط عمومی نامیک سنتر یک از بهترین فروشگاه تجهیزات صنعتی کشور از موجود شدن جدیدترین و پرطرفدارترین محصول فروشگاه خود یعنی گیربکس فلندر آلمان خبر داد. در این مطلب در رابطه با گیربکس های بی نظیر فلندر آلمان و نحوه خرید آن از معتبرترین فروشگاه صنعتی کشور صحبت می کنیم.

بررسی تاریخچه و آغاز فعالیت شرکت فلندر

در سال 1899 شرکت فلندر در دوسلدورف آلمان توسط فردی به نام آلفردو فریچ تاسیس شد. فعالیت های آغازین این شرکت مربوط به تولید پولی های چوبی بوده و بعد از گذشت چند سال و با همکاری شرکت های دایک مان و تنگ ریدینگ ساخت پولی های فلزی در این مجموعه آغاز شد.

فروش و موفقیت این شرکت با شروع جنگ جهانی دوم با کاهش بسیار چشمگیری روبرو شد و استقبال از محصولات این برند نسبت به سال های گذشته بسیار کمتر بود. اما فلندر در سال 1969 با قدرت بیشتری شروع به فعالیت کرد و با تولید گیربکس های صنعتی جدید توانست از بهترین و برترین تولید کنندگان این محصولات در سطح جهان شناخته شود.

برای خرید گیربکس فلندر آلمان از نامیک سنتر همین الان به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید. اجازه دهید قبل از توضیح در رابطه با مشخصات بهترین گیربکس موجود در بازار، بزرگترین و معتبرترین فروشگاه صنعتی کشور یعنی، نامیک سنتر را معرفی کنیم. جدیدترین محصول این مجموعه بزرگ، گیربکس فلندر آلمانی اورجینال است برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و مشخصات این نوع گیربکس کافی است وارد وب سایت فروشگاه نامیک سنتر شوید و از طریق راه های ارتباطی درج شده با کارشناسان زبده آن تماس حاصل فرمایید.

گیربکس فلندر

معرفی گیربکس های صنعتی فلندر

گیربکس های صنعتی فلندر از کاربردی ترین و قابل اطمینان ترین تجهیزات در صنعت محسوب می شوند. این نوع گیربکس دارای قابلیت های متنوعی بوده و یکی از آنها، قابلیت بک استاپ است. این آپشن به کاربر اجازه می دهد تا گیربکس را به صورت افقی یا عمودی و متناسب با موقعیت دستگاه نصب کند.

گیربکس فلندر صنعتی دارای دو نوع خروجی شافت دار و هالو شافت است. عرضه این تجهیزات با گیربکس های کمکی یا راه انداز انجام می شود. K نماد شناسایی گیربکس های صنعتی فلندر است. در ذیل انواع گیربکس های فلندر را از لحاظ نوع خروجی عنوان می کنیم.

  1. گیربکس 2 مرحله ای شافت مستقیم یا کرانویل فلندر
  2. گیربکس 3 مرحله ای شافت مستقیم یا کرانویل فلندر
  3. گیربکس 4 مرحله ای شافت مستقیم

انواع گیربکس فلندر

گیربکس فلندر صنعتی: گیربکس صنعتی فلندر بهترین انتخاب برای مجموعه های بزرگ صنعتی است زیرا این محصول توانایی تحمل تنش های بالا و ایجاد گشتاور زیاد را دارد. این نوع گیربکس ها در ابعاد و اندازه های بزرگ طراحی و تولید می شوند به همین دلیل حجم روغن زیادی در آنها جای می گیرد و به این ترتیب روانکاری چرخدنده ها و فرایند خنک کاری دستگاه بهتر انجام می شود.

گیربکس فلندر خورشیدی: طراحی خاص این نوع گیربکس ها باعث پرکاربرد بودن آنها در صنایع مختلف شده است. تحمل تنش بالا و گشتاوری مناسب از ویژگی گیربکس های فلندر خورشیدی می باشد و این مشخصات آن را به محصولی کاربردی و پرفروش تبدیل کرده است. این نوع گیربکس ها ابعاد کوچک و توانایی بسیار بالایی دارند. اما به دلیل حجم روغن محدودی که در مخزن آنها جای می گیرد نیاز به نگهداری و مراقبت بیشتری دارند.

معرفی اجزای تشکیل دهنده گیربکس فلندر

بدنه اصلی یا پوسته: بدنه اصلی گیربکس از چدن ریختگی ساخته می شود تا مقاومت و پایداری خوب برای محافظت از اجزای دیگر را فراهم کند. اجزایی مانند، چرخ دنده، بیرینگ، شفت و بسیاری دیگر از قطعات این محصول در قسمت داخلی این بدنه قرار دارند.

چرخ دنده: چرخ دنده های گیربکس در شکل های مختلفی مانند، هلیکال، حلزونی و هلیکال بول وجود دارند و عملکرد اصلی آنها انتقال حرکت در گیربکس می باشد.

محور یا شفت ورودی و خروجی: شفت ها در واقع تجهیزاتی میله ای شکل از جنس فولاد و بخشی از چرخ دنده های گیربکس هستند. این قطعات به دو صورت تو خالی و تو پر طراحی و تولید می شوند و بر روی چرخ دنده سوار می شوند.

کاسه نمد:  این قطعه برای حفاظت از یاتاقان در برابر آلودگی های محیطی و مواد خارجی کاربرد دارد. همچنین وجود کاسه نمد در گیربکس از نشت روغن در فضای داخلی بدنه گیربکس جلوگیری می کند.

یاتاقان: کاربرد این قطعه برای مهار بارهای شعاعی و محوری که به قسمت شفت گیربکس وارد می شوند، می باشد.

درپوش کنترل روغن و بازبینی: برای بررسی و کنترل میزان روغن موجود در داخل پوسته گیربکس از این قطعه استفاده می شود.

مزایای خرید گیربکس صنعتی فلندر

  1. عملکرد فوق العاده مناسب و سریع
  2. کیفیت عالی و ماندگاری و دوام زیاد
  3. کاربرد متنوع و گوناگون برای مصارف مختلف
  4. دامنه گسترده گشتاور تا 14 میلیون نیوتن متر
  5. مجهز به خروجی های متفاوت برای قرارگیری و کاربری آسان
  6. مجهز به محور های خروجی متنوع برای ظرفیت های گشتاوری مختلف
  7. قابلیت نصب و اجرا تجهیزات و امکانات اضافه در صورت نیاز

گیربکس فلندر چه کاربردهایی دارد؟

  • گیربکس موجود در ماشین آلات صنعتی
  • صنایع سیمان سازی
  • گیربکس مورد نیاز در همزن ها
  • گیربکس برای توربین های بادی
  • پرکاربرد در صنایع کشتیرانی
  • مورد استفاده در مصارف صنعتی

گیربکس فلندر

برای خرید گیربکس فلندر آلمان  باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

همان طور که گفتیم گیربکس فلندر کاربرد بسیاری در مصارف صنعتی و غیر صنعتی دارد و از تجهیزات حساس محسوب می شود. هنگام خرید آنها باید به نکات مهم و مختلفی توجه داشته باشید. در ادامه ما این نکات را به صورت کوتاه و خلاصه نام می بریم.

  • ابعاد و اندازه گیربکس و نحوه نصب آن
  • توجه به میزان تبدیل گیربکس به نسبت دوران خروجی
  • دقت به حداقل و حداکثر توان خروجی و ارزیابی آن با نیاز مصرف کننده
  • قیمت گیربکس با توجه به مشخصات و قابلیت های آن
  • انتخاب گیربکس مناسب با توجه به نیاز مصرف کننده

لازم است تا تمامی نکات عنوان شده را به صورت دقیق و با انجام محاسبات بیشتر بررسی کنید تا بهترین گیربکس را با توجه به نیاز و انتظاری که از این محصول دارید، خریداری نمایید. برای اطلاع از مشخصات و قیمت گیربکس فلندر آلمان می توانید با کارشناسان فروشگاه بزرگ نامیک سنتر ارتباط بگیرید.

گیربکس فلندر آلمان اورجینال، جدیدترین محصول نامیک سنتر

نامیک سنتر بهترین و بزرگترین فروشگاه در زمینه فروش انواع تجهیزات صنعتی اورجینال در سطح کشور است. گیربکس فلندر آلمان جدیدترین محصول این مجموعه می باشد و شما برای اطلاع از مشخصات این محصول پرطرفدار جهانی و یا خرید آن می توانید با کارشناسان متخصص و مجرب این فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

بدون شک و با اطمینان کامل برای خرید تجهیزات صنعتی حساس و پرکاربرد مانند گیربکس، فروشگاه نامیک سنتر را انتخاب کنید. این مجموعه با تخصص و اعتباری که دارد بهترین تجهیزات صنعتی را برای شما ارائه می کند. از بابت کیفیت و دوام تجهیزاتی که خریداری می کنید آسوده خاطر باشید زیرا شما یکی از بهترین فروشگاه کشور را انتخاب کرده اید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا