گوناگون

چاپ برند بر روی هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی یکی از روش‌های تبلیغاتی محبوب هستند که استفاده صحیح از آن‌ها در کمپین‌های تبلیغاتی منجر به جذب بیشتر مخاطبان خواهد شد. به وسیله یک هدیه تبلیغاتی می‌توانید کسب و کار خود را به مشتریان معرفی کرده و افراد بیشتری را با برند خود آشنا سازید. این هدیه تبلیغاتی را می‌توانید در همایش‌ها و نمایشگاه‌ها به بازدید کنندگان ارائه داده و یا در مناسبت‌های خاص مانند روز پزشک و روز معلم از آن‌ها استفاده کنید، تمامی این موارد به هدف کمپین تبلیغاتی شما بستگی خواهد داشت. پس از انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب با اهداف بازاریابی شرکت، نوبت به چاپ لوگو و نام برند بر روی آن می‌رسد. این مرحله از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا یک طراحی زیبا، به منحصربفردتر شدن هدیه تبلیغاتی کمک می‌کند. طراح انتخابی شما با روش‌های مختلفی بر روی هدایا چاپ می‌شوند. برای چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی اینجا کلیک کنید.

سایر مقالات اوکی صنعت:

روش های مختلف چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی

  • چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی با کمک روش سیلک اسکرین: در این روش ابتدا از طرح اولیه یک قالب تهیه شده و بیشتر یک روش چاپ تصویری محسوب می‌گردد. با کمک روش سیلک اسکرین می‌توان نام شرکت و لوگو را بر روی محصولاتی مانند حوله، بادکنک، تی‌شرت، پارچه، شیشه، ظروف یکبار مصرف و … چاپ کرد.
  • چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی با کمک روش تامپو: از جمله روش‌های که کاربرد زیادی در چاپ طرح بر روی هدایای تبلیغاتی دارد، روش تامپو است که با کمک آن می‌توان طرح‌ها را بر روی هدایای کوچک چاپ کرد. در روش تامپو این امکان وجود دارد که اشکال هندسی خاص مانند منحنی یا مثلت، بدون هیچ مشکلی چاپ شوند و بر روی هر جنسی می‌توان آن را استفاده کرد. در روش تامپو رنگ با کمک پد از کلیشه فلزی دستگاه به روی محصول منتقل می‌شود. کیفیت خروجی چاپ تامپو بسیار بالاست و از آن می‌توان در چاپ طرح بر روی خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی و … بهره برد.
  • چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی با کمک روش حکاکی لیزر: اگر به دنبال یک روش منحصربفرد برای چاپ هستید، بی شک روش حکاکی لیزر می‌تواند برای شما مناسب باشد. در حکاکی لیزر طرح با ظرافت خاصی بر روی هدیه حک خواهد شد و کیفیت خروجی آن هم بسیار بالا خواهد بود. از روش حکاکی لیزر می‌توان در هدایای تبلیغاتی از جنس شیشه، چوب، چرم و فلز استفاده کرد. خودکارهای تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی، تندیس، کیف چرم و … از جمله وسایلی هستند که پذیرای این نوع چاپ خواهند بود.
  • چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی با کمک روش حرارتی یا سابلیمیشن: چاپ حرارتی یا سابلیمیشن به دلیل خروجی با کیفیت خود معروف است و از آن می‌توان برای چاپ بر روی تی‌شرت تبلیغاتی یا کلاه استفاده کرد. رنگ‌ها با بهترین کیفیت ممکن بر روی پارچه منتقل شده و حتی با گذشت زمان هم رنگ طرح تغییر نخواهد رفت. در این روش از یک پرینتر با جوهر مخصوص استفاده می‌کنند؛ طرح کارفرما در داخل پرینتر چاپ شده و سپس کاغذ خروجی را بر روی تی شرت قرار می‌دهند. با حرارت دادن، جوهر کاغذ بر روی هدیه تبلیغاتی چاپ شده و خروجی آن رضایت بخش خواهد بود. از روش چاپ حرارتی بر روی هدایای مانند لیوان، تی‌شرت، کلاه، کیف پول، کیف اداری، لوازم التحریر و … کمک می‌گیرند.
  • چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی با کمک روش فلت بد: این روش جز روش‌های نوین چاپ است و تنها برای سطوح صاف مانند کاغذ یا پارچه کاربرد دارد.
  • چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی با کمک روش داغ کوب: به دنبال روشی هستید که ظاهری خاص به هدیه تبلیغاتی شما اضافه کند؟ روش داغکوب همان چیزی است که به آن نیاز دارید. از این روش برای چاپ طرح بر روی کیف چرم، کیف اداری، محافظ عابر بانک، سر رسید، کیف مدارک، تقویم رومیزی و …. استفاده شده و جلوه‌ای خاص به آن محصول هدیه خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا