آموزش صنعتیاخبار

معرفی پلتفرم های ارز دیجیتال معتبر برای خرید اتریوم

امروزه با آشنا شدن افراد با سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال، روزبه‌روز بر تعداد افراد حاضر در بازار کریپتوکارنسی افزوده شده است. اتریوم یک سیستم آزاد و عمومی بر پایه فناوری بلاکچین است که هیچ کنترل‌کننده واحد و مرکزی ندارد و برای خرید آن باید از یک صرافی ارز دیجیتال معتبر کمک گرفت. باتوجه‌به افزایش تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال، باید برای انتخاب آن به‌عنوان دوست و همراه، نهایت دقت را اعمال کرد.

به بیان دیگر این پلتفرم‌های حرفه‌ای تعداد بسیار بالایی در نقاط مختلف جهان دارند و علاوه‌بر امکان انجام معامله، قابلیت‌های متفاوتی مانند کیف پول‌های گرم و سرد ارز دیجیتال یا ربات معامله‌گر جهت انجام رفاه کاربران در هر ساعتی از شبانه‌روز فراهم ساخته‌اند، نقش مهمی در همراهی افراد برای کسب سود بیشتر را دارند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های یک پلتفرم ارز دیجیتال معتبر جهت خرید اتریوم خواهیم پرداخت.

انواع صرافی ارز دیجیتال

برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال، آشنایی با بهترین صرافی ارز دیجیتال که ویژگی‌های مطلوب و مورد تأیید کاربران را داشته باشد، امری مهم و ضروری است؛ زیرا در غیر این صورت امکان شکست و هدر رفتن سرمایه برای افراد وجود خواهد داشت. در ادامه برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه به بررسی برخی صرافی‌های معتبر و ایده‌آل جهت خرید اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال خواهیم پرداخت.

بیت فینکس

بیت فینکس یکی از صرافی‌های محبوب برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که خدمات زیادی را به کاربران ارائه می‌دهد و بستری امن را جهت نگهداری دارایی‌های دیجیتال مختلف مانند اتریوم و تتر را فراهم ساخته است. در صرافی بیت فینکس، امکان معاملات با حجم بالا و خرید‌ و فروش با اطمینان، توسط یک تیم پشتیبانی قوی و قابلیت‌های دیگر وجود دارد. این صرافی، قابلیت نصب به‌صورت اپلیکیشن در گوشی موبایل به همراه پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته را دارد.

مکسی

صرافی دیگری که رمز ارزهای بسیاری را در لیست خود جای داده و قابلیت خرید و فروش اتریوم نیز در آن وجود دارد، مکسی است. این پلتفرم حرفه‌ای کاربران ایرانی را مسدود نکرده و مانند سایر کشورها به آن‌ها خدمات ارائه می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی عبارت‌اند از:

  • تعداد بالای ارزهای قابل معامله

  • امکان نصب بر اندروید و iso

  • پشتیبانی ازر معاملات مارجین

آیدکس

آیدکس یک سامانه مبادلاتی است که تا کنون توانسته با سرعت بالا و امنیت معاملات، موانعی مانند بلوکه شدن سرمایه یا معامله با افراد ناشناس را در امان نگه دارد. برخی از امکانات این صرافی شامل معاملات پرسرعت، امکان معامله جفت‌ارزها، امنیت بسیار بالا و داشتن اپلیکیشن مخصوص بر موبایل است که کار را برای کاربران آسان ساخته است.

صرافی ارز دیجیتال والکس

صرافی والکس

کلیه صرافی‌های ارز دیجیتال، سعی می‌کنند کلیه اقدامات لازم را جهت برقرای امنیت برای کاربران فراهم سازند؛ اما یکی از بهترین آن‌ها که علاوه‌بر اتریوم، امکان معامله رمزارزهای دیگر را مهیا ساخته‌، صرافی ارز دیجیتال والکس است. این پلتفرم جهت مبادله ارزهای دیجیتال به کاربران امکان فروش یا خرید ارز دیجیتال را با شیوه ایده‌آل فراهم ساخته است و رضایت بسیاری از سرمایه‌گذاران را کسب کرده است؛ به‌طوری‌که عملکرد والکس سبب تبدیل آن به بهترین صرافی ارز دیجیتال، به‌خصوص برای ایرانی‌ها شده است. ویژگی‌های این صرافی معتبر عبارت‌اند:

  • برخورداری از اپلیکیشن موبایل

  • پشتیبانی قوی و 24 ساعته

  • کارمزدهای پایین

  • امنیت بسیار بالا

  • سرویس‌های اختصاصی

  • تنوع زیاد ارزهای لیست

در ادامه به بررسی برخی از قابلیت‌های برتر این صرافی خواهیم پرداخت.

امکانات معاملاتی پیشرفته

پلتفرم‌های معاملاتی پیشرفته، امکان معاملات مستقیم را توسط صرافی والکس فراهم ساخته است. معامله در این بازارها به گونه‌ای است که در ابتدا قیمت ارائه شده توسط فروشنده بررسی می‌شود و خریدار توانایی خرید داشته باشد، معامله را آغار می‌کند. چنانچه قیمت ارائه شده مورد قبول خریداران نباشد، سرمایه‌گذار قیمت خود را تغییر داده یا معامله را کنسل می‌کند.

پشتیبانی حرفه‌ای

پشتیبانی از دارایی و معاملات، از وظایف یک سکوی معاملاتی آنلاین است و برای کاربران اهمیت بسیار دارد. خوشبختانه صرافی والکس تمامی این قابلیت را برای سرمایه‌گذاران فراهم ساخته و تمام نگرانی‌های آن‌ها را برطرف ساخته است. این صرافی با داشتن متخصصان و مشاوران مجرب و کاربلد، کلیه تلاش خود را برای خدمت به کاربران در 24 ساعت شبانه‌روز به‌کار گرفته‌اند.

خرید و فروش آنی

خرید و فروش آنی رمزارزهای متنوع از جمله بیت کوین و اتریوم از جمله امکانات بی‌نظیر این صرافی والکس است. خرید و فروش و معامله آنی و لحظه‌ای، به همراه قیمتی تظمینی، به بیان دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های این صرافی ارز دیجیتال، خرید و فروش آنی معاملات در بستری امن و قابل اطمینان است.

کیف پول اختصاصی

کیف‌ پول‌های اختصاصی سرد و گرم متنوع در صرافی‌ ارز دیجیتال، امکان نگهداری سرمایه با امنیت بسیار بالا را ممکن می‌سازد؛ ‌طوری‌که با خرید آن‌ها امکان دسترسی سارقین و کلاهبرداران به سرمایه و دارایی افراد وجود نخواهد داشت. کیف پول اختصاصی صرافی امن والکس، پشتیبانی کامل هم به‌صورت تلفنی و هم به‌صورت آفلاین جهت رفاه حال کاربران را دارد.

بات معامله‌گر

یکی دیگر از مهم‌ترین ابزارهای معاملاتی در دنیای ارز دیجیتال است که در صرافی والکس نیز به‌صورت پیشرفته امکان‌پذیر است و با استفاده از آن‌‌ امکان خطا یا ریسک در معاملات به کمترین حد خود می‌رسد. در این صرافی، امکان خرید ارز دیجیتال و معامله‌های سودمند توسط ربات‌های معامله‌گر وجود دارد.

والکس، بهترین و امن‌ترین صرافی خرید ارز دیجیتال

امروزه افزایش تعداد صرافی‌های‌ ارز دیجیتال در ایران، سبب سردرگمی معامله‌گران و حساسیت و دقت بسیار هنگام انتخاب آن‌ها شده است؛ زیرا برخی از این پلتفرم‌ها، امنیت لازم را جهت انجام خرید ارز دیجیتال یا نگهداری دارایی را ندارند و باید حتما در ارتباط با ویژگی‌های آن‌ها تحقیق کرد. صرافی والکس به‌عنوان امن‌ترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان، امکان فعالیت و معامله را در کلیه ساعات شبانه‌روز برای کاربران مهیا ساخته است.

مطالب ذکرشده در این مقاله هیچ‌گونه تبلیغی جهت خرید کوین مربوطه نیست و تنها جهت افزایش آگاهی علاقمندان بیان شده است. جهت جلوگیری از دست رفتن سرمایه، بهتر است که کلیه معاملات و خرید و فروش‌ ارز دیجیتال، توسط افراد آموزش‌دیده و باتجربه انجام شود تا از هدر رفتن سرمایه جلوگیری به عمل آید. راه‌های ارتباطی با صرافی ارز دیجیتال والکس:

/https://wallex.ir

support@wallex.ir

021-91002275

021-91006555

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا