آموزش صنعتیاخبار

معرفی بهترین براق کننده خودرو

مراقبت و نگهداری از خودرو نقش مهمی در حفظ زیبایی ظاهری و حتی ارزش مالی آن ایفا می‌کند؛ از این رو استفاده از بهترین براق کننده خودرو جایگاه ویژه‌ای را میان صاحبان خودرو پیدا کرده است. استفاده از براق کننده‌ها سبب جلا بخشیدن به سطح خارجی خودروی شما می‌شود و آن را برای پولیش و سرامیک آماده می‌سازد.

وجود براق کننده‌های مختلف در بازار، سبب شده تا مردم به دلیل نداشتن اطلاعات زیاد در رابطه با تولید این محصولات، دچار سردرگمی گردند. ما در این بخش قصد داریم تا با بهترین مدل از این براق کننده‌ها را خدمت شما معرفی کنیم؛ پس اگر شما هم به دنبال تهیه براق کننده خودرو هستید، تا انتهای این بخش ما را همراهی نمایید.

بهترین نوع از براق کننده خودرو

حتما شما هم با این موضوع موافقید که خودروهای براق و تمیز، همیشه توجه دیگران را به خود جلب می‌کنند؛ بنابراین برای انتخاب بهترین براق کننده خودرو باید به ترکیبات، نوع براق کننده و میزان قدرت آن توجه کرد تا بتوان نتیجه دلخواه را از آن دریافت نمود. بهترین نوع از براق کننده، مدل اسپری آن است که سبب می‌شود واکس به طور یکنواخت روی سطح پخش شده و به تمام نقاط آن برسد.

اسپری براق کننده بدنه خودرو هافنر، لایه‌ای را میان سطح خودرو و محیط بیرونی ایجاد می‌کند و درصد تماس مستقیم آلودگی‌های موجود در هوا، گرد و خاک، اشعه مضر خورشید و حتی رطوبت را به حداقل می‌رساند. همچنین این اسپری با ایجاد لایه محافظتی، از بدنه خودرو در برابر آسیب و خش‌های جزئی نیز محافظت می‌کند و شما را از شستشوی مداوم و اساسی خودرو نیز بی‌نیاز می‌سازد.

بهترین روش استفاده از براق کننده خودرو هافنر

بهترین براق کننده خودرو هافنر در واقع یک محصول چند منظوره است که علاوه بر براق نمودن سطح خودرو، عملیات جرم گیری بدنه را نیز انجام می‌دهد و از رنگ بدنه نیز محافظت می‌کند. توجه داشته باشید که برای خودروهایی با رنگ مشکی و تیره می‌توانید از دارک واش هافنر استفاده کنید تا رنگ خودرویتان دچار آسیب نشود

برای استفاده از این محصول باید ابتدا سطح خودرو را با شامپو بدنه خودرو هافنر به طور کامل شستشو داده و خشک نمایید. سپس براق کننده را از فاصله 20 سانتیمتری روی سطح بدنه اسپری نموده و اجازه دهید حدود 3 دقیقه بر روی آن باقی بماند. در نهایت می‌توانید با فشار آب این ماده را از روی سطح بشویید. همچنین می‌توانید توسط یک دستمال تمیز و خشک روی بدنه خودرو بکشید تا آن را به طور کامل از روی سطح خودرو پاک نمایید.

براق کننده خودرو

بهترین زمان برای استفاده از براق کننده خودرو

دوره زمانی استفاده از محلول‌های براق کننده خودرو باید متناسب با میزان تردد خودرو و نوع آب و هوای منطقه مشخص گردد. با این حال توصیه می‌شود که هر سه ماه یکبار تا نهایتا ماهی یکبار از این محلول استفاده نمایید. لازم به ذکر است که استفاده بیش از حد از مواد براق کننده می‌تواند به رنگ بدنه خودرو آسیب وارد نماید؛ از این رو به هیچ عنوان از این مواد بیشتر از یک بار در ماه استفاده نکنید.

مزایای خرید و استفاده از براق کننده خودرو

تهیه براق کننده خودرو هافنر از این سایت به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه، در کنار توجه ویژه به حقوق مصرف کننده سبب شده تا شما بتوانید این محصول را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تهیه کنید. همچنین این اسپری در حجم 500 میلی لیتر تولید و عرضه می‌شود و شما می‌توانید از آن به دفعات استفاده نمایید. از دیگر مزایای این محلول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده بسیار آسان و بدون نیاز به آموزش
  • تنوع در انتخاب این محصول برای خودروهایی با رنگ‌های مختلف
  • قابل استفاده در هر نوع آب و هوایی اعم از آب و هوای گرم و خشک یا سرد و بارانی
  • امکان تهیه این محصول به صورت عمده

چرا باید از براق کننده خودرو استفاده کنیم؟

بهترین براق کننده خودرو می‌تواند خودروی شما را از آسیب‌هایی مانند باران‌های اسیدی، ماندگاری لکه‌های آب، آلاینده‌های صنعتی، آب داغ و آب یخ، فضولات پرندگان، حشرات و همینطور تابش اشعه فرابنفش نور آفتاب در امان نگهدارد. بهترین زمان برای استفاده از این براق کننده پس از کارواش یا شستشو با شامپو بدنه خودرو است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا