اخباراستارتاپ

مزایا و معایب هایفو در سلامت پوست و صنعت زیبایی

دستگاه هایفو یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در دنیای زیبایی است که باعث می‌شود پیری درم به تعویق افتاده و از همان جلسه اول صورت را صاف و جوان‌تر می‌کند. هایفو یکی از بهترین روش‌ها برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک‌های صورت است و نتایج بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

هایفو صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

هایفو مخفف High-intensity focused ultrasound بوده که از اولتراسوند با شدت بالا به صورت متمرکز برای بهبود درم و ظاهر پوست استفاده می‌کند. این روش درمانی باعث تحریک کلاژن در پوست می‌شود، عنصر اصلی که به پوست ما استحکام و صافی می‌بخشد. دلیل محبوبیت هایفو، نتایج واقعا شگفت انگیز آن است؛ از همان جلسه اول یک لیفت صورت بدون جراحی انجام می‌دهید. هایفو یک درمان غیر تهاجمی است که باعث سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک می‌شود.

هایفو را می‌توان هم بر روی صورت و هم برای بدن استفاده کرد و در هر دو مورد، دستگاه افزایش دما را در ناحیه تحت درمان اعمال کرده و در نتیجه آن در تولید کلاژن و الاستین افزایش قابل توجهی مشاهده می‌شود. به طور کلی اگر قصد دارید از یک روش درمانی جوانسازی یا فیشیال پوست استفاده کنید که رضایت شما را کسب کند، باید هایفو را در نظر بگیرید.

مزایا و معایب هایفو در سلامت پوست و صنعت زیبایی

مزایای هایفو

برجسته ترین مزایای هایفو صورت عبارتند از:

  • تکنیک غیر تهاجمی: درمان با استفاده از دستگاه انجام شده و نیاز به هیچ عمل جراحی نیست. از آنجایی که نیازی به جراحی یا تهاجم به پوست نیست، به هیچ عنوان به بافت پوست آسیب نمی‌رساند.
  • کاهش چین و چروک: یکی از مهم‌ترین مزایای هایفو صورت این است که یک روش عالی برای کاهش علائم پیری، چین و چروک و خطوط خنده محسوب می‌شود زیرا باعث تولید بیشتر کلاژن و الاستین خواهد شد.
  • پوست را بهبود می بخشد: هایفو صورت نه تنها به کاهش چین و چروک کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود پوست صاف‌تر، روشن‌تر و به طور کلی جوان‌تر به نظر برسد.
  • بر خلاف سایر درمان‌های زیبایی، هایفو نتایج بسیار سریع و قابل مشاهده‌ای را در مدت زمان کوتاهی دارد.
  • لیفت بدون جراحی: یکی از مزایای هایفو صورت این است که لیفت صورت را بدون هیچ دردی انجام می‌دهد. نتایج آن بسیار شبیه به نتایج جراحی صورت است؛ بدون آنکه نیازی به رفتن به اتاق عمل باشد.
  • چربی‌های صورت را از بین می‌برد: این دستگاه به لطف درمان مبتنی بر دمای بالا، برای از بین بردن چربی‌های انباشته شده روی صورت، چانه یا گونه کاربرد دارد.
  • باعث ایجاد هیچ مشکل پوستی نخواهد شد؛ تنها ممکن است پوست برخی از مراجعین قرمز شود که سریعا رفع می‌شود.

قبل از شروع جلسه هایفو، یک ماساژ ملایم و ژل انجام می‌شود که این ماساژ، نفوذ امواج دستگاه در داخل پوست را تسهیل می‌کند. متخصص زیبایی و سلامت باید مناسب‌ترین زمان و دما را برای هر یک از مشتریان خود انتخاب کند و سپس درمان مبتنی بر اولتراسوند را آغاز نماید.

مزایا و معایب هایفو در سلامت پوست

زمان هر جلسه درمان مشکلات پوستی بسته به منطقه انتخابی می‌تواند بین 45 تا 120 دقیقه باشد. پس از جلسه، بیمار می‌تواند فعالیت‌های روزمره خود را انجام دهد زیرا نیازی به بستری شدن نیست. این درمان معمولا دردی به همراه ندارد اما ممکن است باعث قرمزی پوست شود که پس از چند ساعت برطرف خواهد شد.

چند جلسه هایفو صورت لازم است؟

هایفو برای افراد بین سنین 35 تا 65 سال که دارای پوست شل یا دارای علائم پیری هستند توصیه می‌شود. این روش درمانی، یک جایگزین بسیار موثر برای لیفت صورت است و نتایج بسیار مشابهی با این نوع جراحی زیبایی را نشان می‌دهد. بسته به شرایط هر فرد، دوره درمانی هایفو بین 3 یا 6 جلسه خواهد بود. در جلسات اول می‌توانید اولین تأثیرات هایفو را مشاهده کنید اما برای دیدن نتیجه بهتر، باید 2 ماه صبر کنید تا به مرور زمان کلاژن بیشتری تولید شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا