دسته‌بندی نشده

امکانات و مزایای یخچال صنعتی برای کسب و کار شما

یخچال‌ صنعتی و ویترینی تجهیزات ضروری برای نگهداری مواد غذایی در مراکز تجاری مانند هتل‌ها، رستوران‌ها یا مشاغل مشابه هستند. این یخچال‌ها دمای مناسبی برای نگهداری از مواد غذایی فراهم ساخته و آن‌ها را تا چندین روز تازه نگه می‌دارند. این تجهیزات علاوه بر آشپزخانه‌های بزرگ، در سوپرمارکت‌ها، فروشگاه محصولات پروتئینی، شیرینی فروشی و … هم کاربرد دارد.

انواع مختلفی از یخچال صنعتی وجود دارد که هر کسب و کار با توجه به نیاز خود، می‌تواند بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کند. به طور مثال هایپرمارکت‌هایی که برای نگهداری نوشیدنی‌ها از یخچال صنعتی استفاده می‌کنند، باید به فکر تهیه یخچال صنعتی عمودی درب شیشه‌ای باشند تا مشتریان بتوانند پیش از برداشتن نوشیدنی، همه آن‌ها را بررسی کرده و انتخاب خود را انجام دهند.

مزایای استفاده از یخچال صنعتی

دلایل زیادی وجود دارد که چرا یخچال صنعتی تجهیزات مناسبی برای نگهداری مواد غذایی در کسب و کار شما خواهد بود. در این بخش به بررسی مهم‌ترین مزایای استفاده از یخچال صنعتی خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از یخچال صنعتی
مزایای استفاده از یخچال صنعتی
  • امکان نگهداری از انواع مواد غذایی را فراهم می‌سازد.

یخچال صنعتی برای نگهداری انواع غذا، میوه، سبزیجات و نوشیدنی، گوشت، پنیر، شیر، نوشابه، آب میوه و … کاملاً مفید است. در واقع اگر این مواد غذایی در داخل یخچال قرار نگیرد، به مرور زمان خراب شده و هزینه‌های زیادی برای شما بر جای خواهند گذاشت. با خرید یک یخچال صنعتی می‌توانید تا چند روز این مواد غذایی را سالم نگه داشته و در صورت نیاز مصرف کنید.

  • یخچال صنعتی امکان دسترسی راحت‌تر به محصولات را ارائه می‌دهد.

این مزیت را می‌توان یکی از مهم‌ترین عوامل خرید یخچال صنعتی دانست، خصوصا در فروشگاه‌هایی که روزانه مشتریان زیادی دارند. یخچال صنعتی دارای درب شیشه‌ای بوده و به مراجعین اجازه می‌دهد به راحتی به محصولات قرار گرفته در داخل آن، دید داشته باشند. با توجه به چندین درب بودن این یخچال‌ها، می‌توان دربی که در نزدیکی یک محصول قرار گرفته را باز کرد و دسترسی راحتی به آن داشت. این موضوع علاوه بر اینکه به آن‌ها در تصمیم گیری بهتر کمک می‌کند، باعث افزایش فروش شما هم خواهد شد. به طور مثال ممکن است شخصی با هدف خرید یک آبمیوه به فروشگاه شما مراجعه کرده اما پس از دیدن محتوای داخل یخچال صنعتی، خرید‌های بیشتری را انجام دهد.

  • نسبت به فضای ذخیره سازی، نیاز به محل نصب بزرگی ندارند

یخچال‌های صنعتی در اندازه‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود تا هر کسب و کار با توجه به نیاز خود بتواند مدلی مناسب را سفارش دهد. با توجه به فضای ذخیره سازی زیادی که یخچال‌های صنعتی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، نیاز به فضای زیادی برای نصب آن‌ها نخواهید داشت. به طور مثال یخچال‌های صنعتی دو درب معمولا اندازه یخچال‌های خانگی فضا را اشغال کرده و در عین حال محفظه داخلی آن، گنجایش بیشتری برای نگهداری مواد غذایی دارد.

 یخچال صنعتی
یخچال صنعتی
  • یخچال‌های صنعتی به راحتی تمیز می‌شوند

با توجه به اینکه اغلب یخچال‌های صنعتی به چندین درب مجهز شده‌اند، تمیز کردن آن‌ها راحت است. با باز کردن هر درب، به بخشی از فضای یخچال دسترسی خواهید داشت که این موضوع راحت تمیز شدن یخچال را امکان پذیر می‌سازد.

  • مصرف انرژی معقولی دارند.

یک یخچال صنعتی به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که انرژی کمتری مصرف کند. بر روی هر یخچال صنعتی یک رده بندی انرژی وجود دارد که پیش از خرید می‌توانید با بررسی آن، از کم مصرف بودن یخچال خود مطمئن شوید.

معایب یخچال صنعتی

اگرچه استفاده از این تجهیزات مزایای زیادی دارد اما برخی از افراد معایب زیر را برای یخچال صنعتی ذکر کرده‌اند. بزرگترین مشکلی که ذکر می‌شود، قیمت بالای یخچال صنعتی است. از آنجایی که یخچال‌های صنعتی عملکرد خیلی خوبی داشته و می‌توانند باعث پیشرفت کسب و کار شوند، اختصاص این هزینه معقول بنظر می‌رسد. با استفاده از یخچال صنعتی مواد غذایی خراب نشده و در معرض دید مشتریان قرار می‌گیرد که نشان دهنده بازدهی بالای این تجهیزات است. علاوه بر آن با توجه به تنوع زیاد یخچال‌های صنعتی، می‌توان به راحتی آن را با یک نمونه بزرگ تعویض کرد. برای آشپزخانه‌های بزرگی که مواد غذایی زیادی برای نگهداری دارند، یخچال‌های با عنوان سردخانه وجود دارد که مشابه یک اتاق بوده و می‌توان هر چیزی را داخل آن نگهداری کرد.

  • یخچال صنعتی گران تر از یخچال‌های دیگر است.

  • برخی مدل‌ها فضای کافی برای نگهداری وسایل بزرگ ندارند.

  • تخمین زده می‌شود که طول عمر این یخچال‌ها تقریباً 10-15 سال باشد.

سخن پایانی

از آنجایی که قیمت زیادی صرف خرید یخچال صنعتی می‌کنید، لازم است قبل از خرید بین تمام مدل‌های مختلف موجود در بازار یک بررسی کلی انجام داده و بسته به بودجه خود، بهترین مدل را خریداری کنید. مشورت با یک متخصص هم روشی عالی برای انتخاب یخچال صنعتی است. این افراد مدل‌های یخچال صنعتی را به خوبی شناخته و با توجه به نیاز کسب و کارتان، بهترین گزینه را پیشنهاد می‌دهند.

در زاگرس کمپانی میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و مشاوره های لازم قبل از خرید محصول را دریافت کنید همچنین در وبسایت زاگرس کمپانی میتوانید گارانتی و گواهینامه ها، نتایج آزمایشگاهی محصولات و… را ببینید و با خیالی آسوده خرید کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا