استارتاپاطلاعات صنعت

تامین گرمایش در سالن صنعتی بزرگ

مقدمه:

تامین گرمایش در سالن صنعتی بزرگ یکی از چالش های همیشگی دارندگان کارخانجات و سوله‌های بزرگ صنعتی تامین دمای مناسب محیط کاری افراد شاغل خود می باشد. تامین دمای آسایش می تواند بازده پرسنل کاری …


یکی از چالش های همیشگی دارندگان کارخانجات و سوله‌های بزرگ صنعتی تامین دمای مناسب محیط کاری افراد شاغل خود می باشد. تامین دمای آسایش می تواند بازده پرسنل کاری را بسیار بالا ببرد. اما در عین حال باید از دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی استفاده شود که هزینه نگهداری و هزینه های مصارفی آنها مناسب باشند در ادامه این مقاله قصد داریم به شما گرماتاب و کولرصنعتی آکسیال را معرفی کنیم که این دو محصول در فصل گرما و سرما می تواند خیال کارفرمایان را از تامین دمای مناسب آسوده کند.

گرماتاب در سالن های صنعتی

تامین گرمایش در سالن های صنعتی بزرگ مخصوصا در محیط‌های که در آنها گردش هوا وجود دارد تنها از یک سیستم گرمایشی ایده‌آل که از طریق تابش محیط را گرم می کند برمی‌آید. گرماتاب در طی سالیان گذشته عهده‌دار تامین گرمایش بسیاری از سالن‌های صنعتی کارخانجات بزرگ کشور بوده است.

سیستم گرمایش تابشی

گرماتاب از مکانیزم تابش برای گرمایش محیط استفاده می کند و درواقع بصورت تابش و مستقیما اجسامی که در اطراف خود قرار دارد را گرم می کند. با استقرار گرماتاب در قسمت های که اپراتورها در حال کار هستند می تواند فضاهای مورد نظر را بصورت موضعی و مفید گرم نمود.

در گرماتاب برخلاف اکثر سیستم‌های گرمایشی نیاز به یک موتورخانه مرکزی نیست و این موضوع می تواند صرفه جویی بسیاری را در هزینه‌ها به وجود بیاورد. دستگاه‌های گرماتاب هریک براساس قاعده خاصی در مکان مدنظر نصب می گردند و هرکدام کاملا مستقل از دیگر دستگاه‌ها کار می کند و هیچ گونه وابستگی و ارتباطی بین دستگاه‌های نصب شده در یک مکان بایکدیگر وجود ندارد که خود این موضوع جز مزایایی دستگاه‌های گرماتاب می باشد.

گرمایش سوله صنعتی

مصرف دستگاه گرماتاب چیست؟

گرماتاب برای عملکرد صحیح خود نیاز به گاز و برق به صورت همزمان دارد. البته عمده مصرف گرماتاب گاز می باشد و برق تنها برای شروع به کار اولیه الزامیست. از این رو به این دستگاه گرماتاب گازی نیز می گویند.

لوله کشی گاز سیستم گرمایش تابشی گرماتاب  چگونه باید صورت بگیرد؟

لوله کشی دستگاه های گرمایش تابشی گرماتاب باید با توجه به جدول شرکت ملی گاز ایران و مطابق با استاندارد های شرکت مزبور  قطر و اندازه لوله های گاز رسانی و ظرفیت رگولاتور مشخص می گردد. پیشنهاد میگردد  پس  از استقرار دستگاه گرماتاب در محل مورد نظر،  لوله کشی گاز و برق کشی صورت پذیرد.

کولر صنعتی بزرگ در سالن صنعتی

کولر صنعتی در سالن های بزرگ صنعتی

کولر صنعتی آکسیال 24000 یکی از بهترین مدل‌های کولر برای تامین سرمایش در فصول گرم سال می باشد. اگر این کولر به تعداد مناسب و درجاهای صحیح در نصب گردد می تواند به بهترین شکل ممکن آسایش دمایی مورد نظر را تامین نمایید. تعیین دقیق موارد ذکر شده نیاز به بررسی فرد کارشناس دارد. برای درخواست کارشناسی از محیط فیزیکی خود می توانید از طریق شماره تماس 09124884905 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در محیط‌های بزرگ صنعتی از چه کولرهای استفاده نماییم؟

در محیط‌های بزرگ صنعتی می بایست از کولرهای پرقدرت صنعتی که با پدهای سلولزی مجهز شده‌اند استفاده نمود. پیشنهاد ما به شما کولر صنعتی 24000 آکسیال است که بدون نیاز به کانال کشی برای محیط شما بسیار کارآمد خواهد بود.

مصرف آب کولرهای صنعتی چه میزان است؟

تعیین دقیق میزان مصرف آب در کولر چون این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد امکان پذیر نیست. اما استفاده از یک کولر مناسب که دارای پدهای سلولزی کولر صنعتی  به جای پوشال است، در مصرف آب صرفه جویی بالایی می کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه گرماتاب و کولر صنعتی

یکی از موارد مهم و تاثیرگذاری که برای هر خریداری مهم است داشتن گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب است. تمامی دستگاه‌های تولیدی شرکت ایران مشعل داری گارانتی معتبر و بلند مدت می باشند. همچنین ارائه خدمات پس از فروش مناسب یکی دیگر از مزایای محصولات تولیدی این شرکت می باشد. شرکت ایران مشعل تمامی قطعات اصلی گرماتاب را برای سرویس این دستگاه‌ها آینده تامین می کند.

میزان صدای کولرهای صنعتی چگونه است؟

کولرهای صنعتی اکثرا بخاطر قدرت بالایی که موتورهای آنها دارد صدایی زیادی را تولید می کنند اما کولر آکسیال 2400 پیشنهادی ما دارای کمترین میزان صدا نسبت به محصولات مشابه است و با نصب کولر در محیط مناسب می توان این میزان صدا را نیز کنترل کرد.

درخواست خرید کالا

 

جهت خرید محصولات سرمایشی و گرمایشی و همچنین برای مشاهده تصاویر بیشتر از پروژه‌های انجام شده می توانید به وب سایت ما به آدرس GARMATAABAN.COM  مراجعه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا