آموزش صنعتیاخبار

آجر سفال اصفهان

افراد زیادی مانند سازندگان و مهندسان جهت اجرا پروژه‌های خود، نیاز به خرید عمده انواع آجر سفال با ابعاد و مقاومت مختلف هستند و می‌خواهند مصالح مورد نیاز خود را با کیفیتی بالا و قیمتی ارزان، خریداری کنند؛ شرکت‌های بزرگ بسیاری مانند شرکت آجر نور شهریار، به تولید انواع آجر سفال مشغول می‌باشد؛ یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده آجر سفال، شرکت آجر سفال اصفهان می‌باشد؛ این شرکت، انواع آجر سفال را با قیمتی مناسب تولید می‌کند.

آجر سفال چیست؟

آجر سفال یکی از مصالح ساختمانی ساخته شده توسط خاک رس و خاک سفال است و به همین دلیل هم به این آجر، آجر سفالی گفته می‌شود. از این ماده از گذشته‌های دور تا به امروز، به عنوان مصالحی برای دیوارچینی ساختمان‌ها، مورد استفاده قرار گرفته است. به صورت کلی، آجرها به دو روش سنتی (قالبی یا دست ساز) و مدرن (صنعتی)، ساخته می‌شوند و در نهایت یک محصول ساختمانی با ساختاری مکعبی شکل و حفره‌های افقی منظم بدست می‌آید.

برند آجر سفال اصفهان

برند اجر سفال اصفهان یکی از نام‌های برجسته در صنعت آجرسازی و مصالح ساختمانی است در واقع به عنوان یکی از 5 مورد بهترین برند آجر سفال می توان از آن نام برد . که محصولات با کیفیت و مقاومی را تولید می‌کند. آجرها برند آجر سفال اصفهان با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و فرآیندهای تولید پیشرفته، به دست می‌آیند که منجر به داشتن ویژگی‌های برجسته و استفاده گسترده از آن‌ها در ساخت و سازهای مختلف می‌شود.

آجر سفال اصفهان به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش مانند ساختار متنوع، ابعاد دقیق و رنگ‌های جذاب، توجه بسیاری از معماران و سازندگان ساختمانی را به خود جلب کرده است. این آجرها از لحاظ استحکام، مقاومت در برابر فشار و طول عمر بالا، به عنوان گزینه‌های مطمئن و مقاومی برای ساختمان‌سازی شناخته می‌شوند.

با توجه به مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی مختلف مانند نور خورشید، باران و تغییرات دمایی، محصولات آجر سفال اصفهان که در برابر تغییرات شرایط محیطی مقاوم هستند، به عنوان یکی از انتخاب‌های اصلی در پروژه‌های مختلف ساختمانی به شمار می‌رود.

قیمت آجر سفال اصفهان

قیمت آجر سفال اصفهان به عوامل متعددی بستگی دارد؛ عواملی مانند کیفیت، ابعاد، نوع و منطقه فروش؛ همچنین عوامل کلی‌تری مانند فصل، شرایط بازار و تولید کننده نیز بر قیمت آجر سفال اصفهان تأثیر خواهند گذاشت.

شما می‌توانید آخرین قیمت آجر سفال اصفهان را از کارخانه آجر نور بدست آورید. به این نکته توجه داشته باشید که پیش از خرید، قیمت آجر سفال شرکت آجر نور را با قیمت آجر سفال دیگر شرکت‌ها مقایسه کنید تا از منصفانه بودن قیمت‌های ما، اطمینان حاصل کنید.

خرید آجر سفال اصفهان

خرید آجر سفال اصفهان

شرکت آجر نور شهریار جزو بهترین برند آجر سفال به شمار می‌رود که انواع مختلف آجر سفال را به بازار عرضه می‌کند. زمانی که می‌خواهید آجر سفال درجه یک را خریداری کنید می‌بایست به مشخصات دقیق آن توجه داشته باشید تا بهترین آجر سفال ایران را خریداری کنید؛ برای این منظور می‌بایست به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. اولین نکته در زمان خرید آجر سفال، استحکام بالای آن می‌باشد و اینکه با ضربات کوچک دچار شکستگی نشود؛ اینگونه سفال‌ها از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.
  2. وقتی اقدام به خرید آجر سفال می‌کنید، می‌بایست تمامی آجرها یک دست و یک اندازه باشد به نحوی که یکنواختی آن‌ها از هر زاویه‌ای مشابه یکدیگر باشد.
  3. آجر سفال‌هایی که از کیفیت بالا برخوردار هستند، لبه اضافی ندارند و همین امر نشان دهنده کیفیت بالای آن‌ها می‌باشد.
  4. صاف بودن و یکنواختی سطح آجر سفال نیز دلیل دیگری بر کیفیت بالای آجر سفال درجه یک و مرغوب است.
  5. نداشتن ترک در آجر سفال می‌تواند معیار خوبی در خرید آجر سفال با کیفیت باشد.

شما می‌توانید با مراجعه به شرکت آجر نور شهریار، نسبت به خرید اجر سفال در ابعاد، شکل‌ها و مدل‌های مختلف، اقدام نمایید. همچنین می‌توانید هرگونه راهنمایی‌های لازم در مورد مسائل فنی و قیمت‌ها را از کارشناسان ما دریافت نمایید. جهت خرید انواع آجر سفال با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب، توسط شماره‌های زیر با مجموعه آجر نور شهریار، تماس حاصل نمایید.

تماس با آجر نور شهریار:

09026503233

02636555555

02165580420

برند آجر سفال نور شهریار

آجر نور شهریار

برند آجر سفال نور شهریار یکی از برندهای معروف در صنعت ساختمانی و رقیب اصلی برند آجر سفال اصفهان به شمار می‌رود که به تولید آجرهای سفالی با کیفیت با ویژگی‌های منحصر به فرد مشغول است. البته آجر نور شهریار رقیبانی دیگر نیز دارد مانند آجر سفال یزد و… .

آجر سفال‌های این برند از طریق فرآیندهای مدرن و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای تولید می‌شوند که باعث بالا رفتن کیفیت و مقاومت آن‌ها می‌گردد.

آجر سفال نور شهریار به عنوان بهترین آجر سفال ایران شناخته می‌شود. آجر سفال این کارخانه به دلیل ویژگی‌های فیزیکی برجسته‌ای که دارد، مانند ابعاد دقیق و شکل‌های متنوع، جزء انتخاب‌های اصلی معماران و سازندگان ساختمانی محسوب می‌شود. علاوه بر این، این آجرها به دلیل مقاومتی که در برابر شرایط جوی مختلف از جمله باران، برف و گرما دارند، برای استفاده در ساختمان‌ها در هر شرایط آب و هوایی‌ای مناسب می‌باشند.

از جمله دیگر مزایای محصولات این برند می‌توان به دوام و ماندگاری بالا، قابلیت حفظ رنگ و زیبایی و همچنین توانایی مقاومت در برابر فشار و وزن اشاره کرد. این ویژگی‌ها باعث شده تا محصولات این برند جزو گزینه‌های محبوب و با اعتبار برای استفاده در ساخت و سازهای مختلف به شمار روند.

خرید آجر سفال ارزان

این بلوک در صورت داشتن یک سطح صاف و ظاهری یکدست و بدون حفره و سطحی بدون ترک و همچنین گوشه‌ بلوک کاملاً قائم، مرغوب می‌باشد. توجه داشته باشید که با کشیدن ناخن بر روی سطح آجر نباید خط بیافتد و همچنین دو بلوک سفالی در برخورد با یکدیگر باید صدای زنگ بدهند که این صدا نشان دهنده تو پر بودن آجر و مقدار جذب رطوبت کم در آن می‌باشد.

در صورتی که به دنبال خرید اجر سفال ارزان با بالاترین کیفیت هستید، با مجموعه آجر نور، تماس حاصل نمایید.

نتیجه گیری

شرکت آجر نور شهریار و آجر سفال اصفهان، دو شرکت برتر در زمینه تولید انواع آجر سفال در ابعاد مختلف، کیفیت بالا و استحکام زیاد می‌باشند و افراد زیادی جهت تهیه آجر سفال مورد نیاز برای پروژه خود به این شرکت‌ها مراجعه می‌کنند.

قیمت آجر سفال به عوامل مختلفی از جمله ابعاد، نوع، منطقه فروش، کیفیت، فصل، شرایط بازار و تولید کننده بستگی دارد؛ در صورتی که به دنبال خرید عمده آجر سفال ارزان با کیفیتی مناسب هستید، می‌توانید محصول مورد نظر خود را در شرکت آجر نور شهریار، پیدا نمایید.

جهت خرید انواع آجر سفال با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب، توسط شماره‌های زیر با مجموعه آجر نور شهریار، تماس حاصل نمایید.

تماس با آجر نور شهریار:

09026503233

02636555555

02165580420

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا