دسته‌بندی نشده

شیلنگ سیلیکونی چیست و از کجا تهیه کنیم؟

شیلنگ سیلیکونی یک نوع شلنگ پلاستیکی است که از جنس سیلیکون ساخته شده است. سیلیکون یک پلیمر مصنوعی است که خواص مقاومت در برابر دمای بالا، انعطاف پذیری، عایق بودن الکتریکی، ضد آب و ضد باکتری را دارد. شیلنگ سیلیکونی معمولاً شفاف یا شیری رنگ است و بدون بو، مزه و ماده سمی است. این شلنگ ها در صنایع مختلف مانند پزشکی، آزمایشگاهی، غذایی، خودروسازی، هوافضا و غیره کاربرد دارند.

شیلنگ سیلیکونی چه مزیت هایی نسبت به شلنگ های پلاستیکی معمولی دارند؟

شلنگ سیلیکونی نسبت به شلنگ های لاستیکی چندین مزیت دارد. اول اینکه شلنگ سیلیکونی مقاوم در برابر دماهای بسیار بالا و پایین است و تحت تغییرات دمای شدید خراب نمی شود. دوم اینکه شلنگ سیلیکونی از نظر شکل و ابعاد قابل انطباق با فضاهای مختلف است و به راحتی قابل خمیدن و پیچیدن است. سوم اینکه شلنگ سیلیکونی مقاوم در برابر فشار، خوردگی، اشعه ماوراء بنفش، اکسیداسیون و تاثیرات شیمیایی است و عمر طولانی دارد. چهارم اینکه شلنگ سیلیکونی به راحتی قابل تمیز کردن است و باعث جذب گرد و غبار، رسوبات و باکتری ها نمی شود.

شیلنگ  سیلیکونی در انواع مختلف و با ویژگی‌های مختلف تولید می‌شود.

شیلنگ سیلیکونی

برخی از انواع شیلنگ سیلیکونی عبارتند از:

شیلنگ سیلیکونی نسوز: این نوع شیلنگ دارای مقاومت بالایی در برابر دماهای بالا و پایین است و برای انتقال گازها و مایعات داغ یا سرد مناسب است. این شیلنگ ها در صنایع خودروسازی، هوافضا، پزشکی و غیره کاربرد دارند.

شیلنگ سیلیکونی بهداشتی: این نوع شلنگ دارای خلوص بالایی است و هیچ بو، مزه و ماده سمی ندارد. این شلنگ ها برای انتقال مایعات غذایی، دارویی، آزمایشگاهی و پزشکی مناسب است. این شلنگ ها قابل استریل شدن با اشعه گاما هستند.

شیلنگ سیلیکونی تقویت شده پلی استر: این نوع شلنگ دارای تقویت کننده های پارچه پلی استر است که باعث افزایش استحکام و فشار آن می شود. این شلنگ ها برای کاربردهای رادیاتور و خنک کننده مناسب است.

برای خرید شلنگ سیلیکونی با کفایت و کارآمد، بهترین گزینه مراجعه به شرکت الماس صنعت تیام است. این شرکت با بیش از ١٠ سال تجربه در زمینه تولید و فروش اقسام لوله های هیدرولیک و پیچ و مهره هیدرولیک، یکی از پیشروان صادرات کالا به کشور های حوزه خلیج فارس است.

شیلنگ سیلیکونی

شرکت الماس صنعت تیام انواع شلنگ سیلیکونی را با قطرها، ضخامت ها، رنگ ها و طول های مختلف تولید و عرضه می کند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت، نمونه های مختلف شلنگ سیلیکونی را مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود، سفارش دهید. همچنین می توانید با تماس با شماره تلفن  ٠٩١٢۵٢٣٣١٧٧ با کارشناسان این شرکت مشاوره رایگان دریافت کرده و از قیمت ها و شرایط فروش اطلاع پیدا کنید. شرکت الماس صنعت تیام آماده ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات خود نیز می باشد.

با خرید شلنگ سیلیکونی از شرکت الماس صنعت تیام، مطمئن باشید که بهترین کالای ممکن را دریافت خواهید کرد. شلنگ سیلیکونی یک انتخاب هوشمندانه برای صنایع مختلف است که نیاز به انتقال سیالات یا گازهای داغ یا سرد دارند. شلنگ سیلیکونی با دوام، قابل اعتماد، قابل تعویض و قابل تعمیر است. برای خرید شلنگ سیلیکون با کفایت و کارآمد، به وب سایت الماس صنعت تیام مراجعه کنید و از خدمات و همچنین محصولات دیگر مثل شیلنگ هیدرولیک، شیلنگ پنوماتیک و…  این شرکت بهره مند شوید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا