آموزش صنعتیاطلاعات صنعت

بهترین سایت ثبت آگهی صنعتی

بهترین سایت ثبت آگهی صنعتی
ثبت آگهی رایگان در سایت oksanat.ir

اوکی صنعت با بهره گیری از دانش متخصصان فناوری اطلاعات و طراحان حرفه ای، محیطی کارامد است برای کسانی که به دنبال سایت ثبت آگهی صنعتی، فروش و تجارت به طور رایگان می باشد که این خدمتی بسیار بزرگ و افتخار آفرین برای سایت اوکی صنعت oksanat.ir می باشد.

این وبسایت با پیشبرد شعار حمایت از تولید ملی، در سالی که مزین است به نام رونق تولید امیدوار است با معرفی صنعتگران داخلی به یکدیگر برای تهیه محصولات و مواد اولیه ایرانی و خرید و فروش محصولات تولید شده در کارخانه جات ایران، گام بزرگی در راستای رونق کسب و کار های نوپا و همچنین اشتغال زایی برای جوانان این مرز و بوم برداشته باشد که خود افتخاری دیگر برای این سایت به ارمغان آورده.

تولید کنندگان و تاجران ایران می توانند با مراجعه به پایگاه رسمی اوکی صنعت به آدرس oksanat.ir علاوه بر مشاهده آگهی هایی که تا کنون توسط بیش از دو هزار صنعتگر ثبت شده است، اقدام به ثبت آگهی به صورت کاملا رایگان نمایند. همچنین دسترسی به آخرین اخبار حوزه صنعت از بهترین و فعال ترین منابع صنعتی و اقتصادی در کنار خواندن مقالات و آموزش ها، دانش فنی شما را افزایش داده و دانستن بروزترین روش های فروش و بازاریابی را در کنار ثبت آگهی و بیشتر دیده شدن برای شما به ارمغان می آورد.

ویدیو در آگهی

علاوه بر این ها استفاده از ویدئو تبلیغاتی در ثبت آگهی که جدیدا بسیار مورد توجه گوگل قرار گرفته است نیز در حین درج آگهی رایگان موجود می باشد. شما می توانید ویدئو خود را با قرار دادن در آپارات و سپس قرار دادن لینک در ثبت آگهی از این موضوع نهایت بهره ببرید. چرا که بازدید ها در آپارات نیز به دیده شدن شما و محصولتان بسیار کمک خواهد کرد که در نهایت موجب افزایش بازدید کنندگانتان و در نتیجه مشتریانتان خواهد شد.

البته ذکر این مسئله که در کنار رایگان بودن بسیاری از خدمات این مرجع خرید و فروش و در کنار ثبت آگهی، خدماتی دیگر مانند ثبت لینک وبسایت که یک بک لینک موثر برای وبسایت شما به شمار می رود و با افزایش ورودی به وبسایت اعتماد گوگل را به شما خیلی بیشتر می کند، ویژه کردن آگهی که علاوه بر بیشتر دیده شدن آگهی تان شما را به قسمت آگهی های ویژه می برد و همچنین بالا آوردن آگهی ثبت شده شما در نتایج جستجو ها و نمایش وبسایت، جزو خدمات غیر رایگان این وبسایت می باشد که با هزینه اندک می توانید از آن استفاده و در کنار آن میتوانید از توسعه دهندگان این پایگاه حمایت کنید تا بتوانند در خدمات رسانی به شما عزیزان توانمند تر از قبل عمل کنند و در طی زمان به مراتب خدماتی بیشتر و با بازدهی بالاتر را به شما عزیزان ارایه دهند.

توسعه دهندگان اوکی صنعت در نظر دارند در ادامه با قابلیت های شگفت انگیزی مثل ثبت کلی شرکت و کارخانه به همراه راههای ارتباطی تبدیل به یک مرجع کامل از خدمات صنعتی گردد. از شما همراهان عزیز بابت حمایت ها و شکیباییتان نهایت سپاس و قدردانی را داریم. تیم راکت شو همواره در صدد بهبود خدمات برای شما عزیزان خواهد بود.

ضمنا در صورتی ک نیاز به انجام هرگونه خدمات آی تی از قبیل ایجاد وبسایت، فروشگاه خدمات اینترنتی، ایجاد اپلیکیشن موبایل و یا توسعه و بهینه سازی، سئو وبسایت برای موتور های جستجو مانند گوگل به تیم راکت شو مراجه فرمایید که متشکل از مهندسان کارکشته و با سابقه ی نرم افزاری در حوزه ی اینترنت با تجربه و رزومه کاری درخشان و رضایت مند مشتریان در کمترین زمان با طراحی رایگان و دلخواه شما عزیزان آماده ی همکاری است.

با تشکر.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا