دسته‌بندی نشده

10 راه گرم نگه داشتن منزل در زمستان

زمستان تاریک، سرد، طولانی و با اینکه بسیار فصل زیبایی است، به نسبت دیگر فصل ها گران است، حداقل در مورد گرمایش خانه. هزینه سوخت برای گرمایش هر ساله بالا می رود و برق ارزان نیست. چگونه می توانیم پس انداز کنیم و هنوز خانه را در دمای مناسب نگه داریم؟

خوشبختانه روشهای مختلفی برای مهار هزینه های گرمایش وجود دارد که اجرای آنها آسان است. این 10 نکته به شما کمک می کند تا از فصل زمستان لذت ببرید و کمی کمتر نگران هزینه گرم شدن خانه خود باشید.

محاسبه انرژی مصرفی

دشوار است بدانید که چه تغییراتی می تواند برای کاهش صورتحساب شما ایجاد کند، اما راه حل فقط یک تماس تلفنی است. شرکت برق محلی شما نیازها، سبک زندگی و الگوی مصرف انرژی شما را ارزیابی می کند. و به عنوان یک نماینده از طریق خانه شما به بررسی ساختار، بررسی وسایل شما و اندازه گیری میزان مصرف شما می پردازد.

پس از اتمام این کار، شرکت پیشنهادهایی (و کمک به اجرای آنها) برای مصرف بهینه انرژی را ارائه می دهد. اغلب پیشنهادات با مشوق های تخفیف همراه است که به شما کمک می کند صورتحساب شما را حتی بیشتر کاهش دهد.

ورود هوای سر به داخل

چه در یک خانه جدید باشید و چه در یک خانه قدیمی، پنجره ها، درها و اتاق زیر شیروانی های تزئینی اجازه ورود هوای سرد را می دهند و هوای گرم را بیرون می کشند. مهر و موم کردن هر گونه نشت برای حفظ گرما در داخل مهم است. با بررسی وجود درز در اطراف پنجره ها و درها شروع کنید و اگر فرسوده به نظر می رسد، آن را تعویض کنید.

در مرحله بعد، نشتی را که در آن هوای گرم می تواند به یک فضای زیر شیروانی ناتمام نفوذ کند، بررسی کنید. برش هایی که برای نصب وسایل روشنایی و پنکه های سقفی در دیوار خشک ایجاد شده است، مسیرهای فرار را نیز آسان می کند. دهانه ها را با استفاده از آب سیلیکون یا لاتکس ببندید. با مهر و موم کردن نشت هوا، می توانید حدود 30 درصد صرفه جویی در انرژی را تجربه کنید.

تنظیم ترموستات

تنظیم ترموستات برای دمای 28 درجه در ماههای زمستان وسوسه انگیز است، اما این یک روش مطمئن برای افزایش هزینه های انرژی است. هرچه تنظیمات پایین تر باشد، صرفه جویی بیشتری خواهید کرد.

کمترین شرایط راحت مورد توافق 23 درجه است. نگه داشتن آن در 28 درجه می تواند 15 درصد بیشتر هزینه کند. اگر 23 درجه هوا خنک به نظر می رسد، برای گرم نگه داشتن همیشه می توانید ژاکت و دمپایی بپوشید.

تنظیم ترموستات روی شیب 20 زمانی که بیرون خانه اید باعث صرفه جویی شما در مصرف انرژی می شود. و اگر چند روزی نیستید، دما را به 18 کاهش دهید. این کمترین تنظیماتی است که می توانید بدون یخ زدن لوله ها استفاده کنید.

عایق کاری

عایق بندی شاید مهمترین مولفه گرم نگه داشتن خانه در زمستان و خنک نگه داشتن در تابستان باشد. برای صرفه جویی در هزینه، اطمینان حاصل کنید که سطح عایق مناسب در اتاق زیر شیروانی و بین دیوارهای داخلی را داشته باشید. اتلاف گرما می تواند نزدیک به 30 درصد به صورتحساب انرژی شما اضافه کند.

عایق دارای مقدار R است که با مقدار گرمای مجاز برای عبور از آن اندازه گیری می شود. هرچه مقدار بالاتر باشد، گرما کمتر فرار می کند و در نتیجه باعث کاهش هزینه های انرژی می شود. اگر فضا به درستی عایق نشده باشد، گرما بالا می رود و از طریق اتاق زیر شیروانی به راحتی فرار می کند.

بخاری

شومینه ها، بخاری ها و پکیج ها منبع گرمای بسیار خوبی هستند و می توانند در عرض چند دقیقه فضای اتاق را گرم کنند. آغوش گرفتن با یک فنجان چای داغ و یک کتاب خوب در مقابل آتش نیز راهی آرامش بخش برای گذراندن یک عصر سرد زمستانی است. اما شومینه ها اشکالاتی هم دارند.

شبیه نشت هوا در دیوارهای خشک و فضاهای اتاق زیر شیروانی، دمپر شومینه که در صورت عدم استفاده باز می ماند، دعوت به خروج هوای گرم و ورود هوای سرد به خانه شما می کند. بعد از هر بار استفاده از دمپر را ببندید و از همه مهمتر قبل از اینکه آتش روشن کنید آن را باز کنید وگرنه خانه شما از دود پر می شود.

منافذ هوا یا رادیاتور

دریچه های هوا و رادیاتورها می توانند چشم یک اتاق باشند. آنها برای عملکردی زیبا طراحی شده اند. در تلاش برای پوشاندن آنها، بسیاری از افراد برای پنهان کردن دریچه های هوا، یا صفحه نمایش روی رادیاتورها از روش های مبلمان یا پنجره استفاده می کنند. (ارور پکیج ایران رادیاتور) این روش ها فقط مانع جریان هوا می شوند و کار کوره را بسیار سخت تر می کنند.

بهتر است آنها را برطرف کنید و جریان هوا را آزادانه در کل فضا حفظ کنید. یک ترفند برای کمک به پنهان کردن اینها در حالی که مانع جریان هوا نمی شود ، رنگ آمیزی آنها با همان رنگ دیوار یا کف است تا در پس زمینه محو شوند.

پنکه های سقفی

سقف های بلند شگفت انگیز هستند، اما با بالا رفتن هوای گرم به بالای اتاق می توانند صورتحساب های گرمایشی شما را افزایش دهند. اگر پنکه سقفی دارید، جهت تیغه ها را تغییر دهید. آن را تنظیم کنید تا هوا را به سمت پایین در امتداد دیواره ها با معکوس کردن جریان فن فشار دهد

گردش هوای گرم به داخل اتاق باعث گرم شدن یکنواخت اتاق می شود و تلاشی که بخاری شما برای نگه داشتن فضای اتاق در دمای راحت نیاز دارد را کاهش می دهد.

پنجره ها را جدی بگیرید

وجود پنجره از ویژگی های زیبا در یک اتاق نشیمن یا اتاق خواب است، اما با اتلاف انرژی زیادی همراه هستند. میتوانید جهت جلوگیری از این مورد، پارچه های کامل، به ویژه آنهایی که از مخلوط پشم و پنبه ساخته شده اند، به عایق بندی اتاق از هوای سرد که از پنجره ها تراوش می کند، کمک می کنند. روی پوشاندن پنجره ها تمرکز کنید تا عایق بیشتری ایجاد شود و لایه دیگری برای جلوگیری از برودت در شب فراهم شود.

بخاری های قابل حمل

روشن شدن بخاری فضایی برای کمی گرمای بیشتر در یک فضای کوچک ممکن است ایده خوبی به نظر برسد، اما تهدیدهای متعددی وجود دارد. اولاً، صرف نظر از نوع، کارکرد آنها گران است. موارد الکتریکی صورتحساب شما را بالا می برد و نفت سفید می تواند هزینه بر باشد. دوم، آنها خطرناک هستند. به طور تصادفی با یک ضربه زدن می تواند آتش سوزی ایجاد کند و باعث صدمه شخصی شود پس انداز قابل درک ارزش خطر را ندارد.

فرش منطقه

فرشها اغلب به عنوان عنصر طراحی در اتاق استفاده می شوند. آنها رنگ و سبک را اضافه می کنند در حالی که یک فضا را متحد می کنند. در ماههای سرد زمستان، آنها عملکرد مهم دیگری را نیز ایفا می کنند: فرشها لایه ای از عایق را به کف می افزایند ، هوای خنک را در زیر به دام می اندازند و باعث می شوند تا فضای اتاق از بین نرود و خنک شود. گرمای فرش نیز پاهای شما را خوش حالت نگه می دارد.

بهترین راه برای پایین آوردن هزینه های گرمایشی این است که در حالی که سرما را از بین می برید، خانه خود را به طور موثر گرم کنید. عایق بندی مناسب در اتاق زیر شیروانی، پوشش های پنجره و فرش اضافی روی زمین به گرم نگه داشتن اتاق کمک می کند. هوا را گرم نگه دارید، دما را متوسط ​​کنید و پس از مدتی متوجه صرفه جویی خواهید شد.

هنوز به دنبال پس انداز اضافی هستید؟ برای اطمینان از عملکرد روان کوره، با فروشنده محلی HVAC خود تماس بگیرید تا تعمیرات فصلی را تعیین کند.

پس انداز کنید و در جایی گرم سرمایه گذاری کنید یا روی چیز خاصی سرمایه گذاری کنید. هر یک از گزینه ها بهتر از پرداخت هزینه های گرمایشی بالا است. با پولی که پس انداز می کنید چه می کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا