اطلاعات صنعت

کویل آبگرم چیست؟ طرز کار کویل آبگرم

استفاده از کویل آبگرم در قلب بسیاری از کاربردهای تجاری و صنعتی قرار دارد. بیش از سه دهه است که اویل های گرمایشی و سرمایشی در ساخت تجهیزات مختلف استفاده می شود.

ما کویل های گرمایشی و سرمایشی را تقریباً برای هر کاربرد صنعتی یا تجاری تولید می کنیم. سیم پیچ های ما در سه نوع تعریف شده توسط محیط برای انتقال گرما وجود دارند: آب ، بخار و مبرد. علاوه بر این، برای انعطاف پذیری کامل در گرمای زیاد، ما مجموعه ای از باتری های بخاری برقی را نیز ارائه می دهیم.

سایر مقالات اوکی صنعت

خدمات تهویه فاتحی در سیتم های کویل ابگرم

ما خدمات تعویض و تعمیر سیم پیچ را در واحدهای موجود هوا یا سیستم های مجاری و یا انواع فن کویل ها ارائه می دهیم. ارائه یک روش مقرون به صرفه برای افزایش عمر کارخانه موجود هوا و نظرسنجی سایت رایگان برای سیم پیچ های جایگزین یا آسیب دیده که نمی توانند از سیستم خارج شوند

با تخصص فنی در زمینه انتقال حرارت برای کلیه محصولات سیم پیچ ما در اینجا هستیم تا در هر مرحله به شما کمک کنیم.

مواد تشکیل دهنده کول گرمایشی و سرمایشی

سیم پیچ های آب برای گرمایش و سرمایش از یک ماتریس از لوله های مسی تشکیل شده است که آب از آن عبور می کند. لوله ها به ترتیبی که بین دو صفحه انتهایی به جلو و عقب می روند، جریان هوا را عمود به لوله ها می رسانند.

این لوله ها از یک آرایه لایه ای از صفحات فلزی نازک عبور می کنند و به آنها متصل می شوند که به آنها باله می گویند. باله ها نیز عمود بر لوله ها هستند، به این معنی که آنها به موازات جهت جریان هوا قرار دارند. هوا بین آنها جریان دارد و انرژی یا از طریق لوله ها و باله ها به آب منتقل می شود یا از طریق پره ها و لوله ها به آب می رسد. این انتقال حرارت در فن کویل سقفی و فن کویل زمینی نیز به همین شکل است.

تمام سیم پیچ های آب در تاسیسات تولید داخل ساخته می شوند و در آنجا حداقل 22 بار گرم در آب آزمایش می شوند.

جهت اطلاعات بیشتر درمورد انواع فن کویل ها و کویل ابگرم با تهویه فاتحی همراه باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا