آموزش صنعتی

راهنمای خرید و انتخاب بهترین قفسه فلزی

آشنایی با  طرح های مختلف قفسه قبل از خرید قفسه فلزی

قفسه فلزی یکی از کاربردی ترین ابزار برای  جداسازی و مرتب کردن وسایل در مکان های مختلف می باشد. قفسه فلزی را با توجه به کاربرد هایی که در مکان های متفاوت دارد نامگذاری می کنند. به عنوان مثال قفسه فروشگاهی فلزی  به شکلی طراحی شده است که برای فروشگاه‌‌‌ها و سوپر مارکت ها  کارایی دارد. جنس فلزی این قفسه ها موجب می شود تا توانایی تحمل بار زیاد را داشته باشند و به مرور زمان خراب نشوند. خرید قفسه فلزی از میان جنس های دیگر قفسه‌ها بسیار با صرفه است  زیرا برای مدت زمان طولانی سالم باقی می ماند و به دلیل جنس فلزی و پوشش مناسبی که دارد در شرایط  مختلف محیط خراب نمی شود. قیمت قفسه فلزی با توجه به تمام مزیت ها و دوام بالایی که دارد ارزان است.

راهنمای خرید و انتخاب بهترین قفسه فلزی

برای خرید قفسه فلزی باید به تولید کنندگان این محصولات دقت کنید و با بررسی آنها بهترین برند را انتخاب نمایید. از مشاورین فروش این شرکت ها اطلاعات دقیق را دریافت کرده و  محصولی که متناسب با شرایط کاری شما باشد را خرید کنید. قفسه فلزی توسط شرکت های تولید کننده ای مانند شرکت صنایع فلزی عدل وارد بازار می شود و این شرکتها طرح های مختلفی را با توجه به کسب و کار های متفاوت تولید نموده اند. تمام این طرح ها کاملا مطالعه شده است و ضخامت  قفسه ها و ابعاد آنها با توجه به  لوازمی که بر روی آنها قرار خواهد گرفت متفاوت می باشد. از نمونه های تولید شده قفسه فلزی در این شرکت  می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قفسه بندی انبار صنعتی که به دو شکل پیچ و مهره ای و راک وجود دارد.
  • قفسه فلزی فروشگاهی که شامل هایپری و کلاسیک می شود.

 

برای خرید قفسه راک می توانید به این دسته بندی توجه کنید و با توجه نیاز خود از بین این موارد انتخاب نمایید.

 

راهنمای خرید و انتخاب بهترین قفسه فلزی

برای خرید قفسه فلزی راک به چه مواردی توجه نماییم؟

خرید قفسه فلزی راک برای  محیط های انبار پیشنهاد می گردد. نحوه ساخت این  قفسه ها به شکلی است که می توان ابزار های سنگین و نیمه سنگین را به خوبی روی خود نگه دارد. هر کدام از این قفسه ها نیز دارای  تحمل وزن ها مختلفی هستند و برای انبار های متفاوت با ابزار های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. در زمان خرید قفسه فلزی راک باید از قسمت های مختلف آن اطلاع داشته باشید. مهمترین قسمت این قفسه چهارچوب آن است که ابعاد این وسیله را مشخص می کند. قسمت های دیگر قفسه فلزی انبار با توجه به این قاب مشخص می گردند. بازو ها بخش هایی هستند که قسمت های مختلف قاب را به یکدیگر وصل می کنند.

کفپوش  که در قفسه، وسایل روی آن قرار می گیرند نیز به قاب متصل می شود. رابط و محافظ ها نیز قطعات  کوچکتری هستند که موجب استحکام و نگهداری قفسه ها می شوند. در زمان خرید قفسه فلزی باید این بخش ها را تحویل بگیرید. زمانی که قفسه راک صنعتی را خریداری می کنید، قسمت انبار به خوبی جداسازی می شود و علاوه بر مرتب کردن وسایل عبور و مرور در انبار نیز سخت و دشوار نخواهد بود. نوع ساخت قفسه هایی که برای وسایل بسیار سنگین استفاده می شود، متفاوت می باشد و در آنها فلز هایی با مقاومت بالا بکار می رود. در قفسه های راک می توان فاصله بین طبقات را تغییر داد و وسایلی با ابعاد متفاوت را در آن جای داد.

راهنمای خرید و انتخاب بهترین قفسه فلزی

 قفسه فلزی پیچ و مهره‌ای با ابعاد مورد نظر سفارش بدهید

یکی دیگر از قفسه ها که در انبار استفاده می شود نوع پیچ و مهره ای است. برای وسایل سبک و نیمه سنگین قابل کاربرد است. تولید کنندگان این قفسه ها هر نوع ابعاد با ضخامتی را که نیاز داشته باشید، تولید می کنند. این قفسه ها دارای فروش بالایی است و قیمت قفسه پیچ و مهره ای نیز مناسب می باشد. برای اطلاع از قیمت ها باید نوع قفسه و ابعاد و وسعت سالن خود را در نظر داشته باشید و با گرفتن مشاوره از قیمت دقیق آن مطلع گردید.برای دریافت مشاوره قیمت روی لینک قیمت قفسه پیچ و مهره ای کلیک کنید.

قفسه فروشگاهی فلزی هایپری دارای تنوع در  طبقات و ابعاد است

قفسه فلزی هایپری دارای ابعاد و  شکل های  متنوعی است و با توجه به سفارش مشتری می تواند طبقات مختلفی را داشته باشد. رنگ بندی بسیار زیبا و ثابتی دارد که در طول سال های متمادی از بین نمی رود و قابلیت نصب آنها ساده می باشد. این قفسه ها به شکل یک طرفه یا دوطرفه هستند و با توجه به کالایی که روی آنها قرار می گیرد امکان محکم کردن قفسه ها نیز وجود دارد. خرید قفسه فلزی برای سوپر مارکت یا فروشگاه ها می تواند از نوع هایپری باشد. شکل های بسیار زیبایی از قفسه ها طراحی و تولید شده است. یکی از موارد مهمی که برای خریداران قابل توجه است زمان و سختی نصب  طبقات می باشد. محصولات شرکت صنایع فلزی عدل دارای طراحی زیبا با نصب بسیار سریع هستند.

قفسه فروشگاهی فلزی کلاسیک نیز نوع دیگری از قفسه ها است که در بخش انتهایی قفسه های دو طرفه قرار می گیرد. این نوع از قفسه ها دارای گوشه های محدب است  و دارای زیبایی خاصی می باشد. با وجود فروشگاههای بسیار بزرگی که در شهر ها ایجاد شده است ایجاد فضای مناسب برای خرید مردم لازم و ضروری است. مکانی که همه مواد لازم  در آن وجود داشته باشد. این شرایط زمانی محقق می گردد که فضا برای انتخاب و دیده شدن کالاها بوجود بیاید. قفسه بندی لوازم و مواد موجود در فروشگاه ها بهترین راهکار خواهد بود. شرکت های متعددی در حال تولید قفسه های مختلف مانند قفسه فروشگاهی فلزی هستند که تنوع در آنها بسیار زیاد است. این ابزار می تواند فضای فروشگاه ها را  باز و قابل دسترس نماید و هر  مقدار  ماده مایحتاج مردم  به راحتی در طبقات آن در  دسترس خواهد بود.

صنایع قفسه فلزی عدل بهترین محصولات را تولید کرده و انواع قفسه های فلزی را وارد بازار مصرف نموده است.  در بزرگترین فروشگاه های کشور نمونه هایی از قفسه های تولید شده در این شرکت موجود‌‌‌‌‌است. برای دریافت  اطلاعات و جزئیات بیشتر می توانید با مشاورین شرکت تماس بگیرید.

راهنمای خرید و انتخاب بهترین قفسه فلزی

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. از سایت اکی صنعت تشکر میکنم.میخاستم قفسه فلزی بخرم و نمیدونستم از کی و کجا باید بخرم که هم کیفیت خوبی داشته باشه و هم قیمت مناسبی داشته باشه.بعد از خواندن این مقاله قفسه فلزی صنایع عدل را خرید کردم.ممنون واقعا همه چیز مثل اسم سایتتون اکی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا