دسته‌بندی نشده

تبدیل پرفکت مانی به ارز دیجیتال

چکیده : خرید اتریوم با پرفکت مانی، خرید تتر با پرفکت مانی  و خرید بیت کوین با پرفکت مانی دقیقا شبیه به خرید هر یک از این ارزهای دیجیتال، با ارز فیات است. چرا که شما در حال تبدیل دلار پرفکت مانی به ارز دیجیتال هستید!

شرکت پرفکت مانی با راه اندازی پلتفرم پرداخت اینترنتی پول، ادعا کرد ساده ترین و سریع ترین روش برای توسعه پول را در اختیار کاربران قرار داده است. از تعداد کاربران و نظرات آن ها می توان متوجه شد که این ادعا دور از ذهن نیست و پرفکت مانی توانسته حتی در تجارت بیت کوین هم موفق عمل کند. به همین علت در این مقاله به طور اختصاصی به تبدیل پرفکت مانی به ارز دیجیتال می پردازیم.

خرید اتریوم با پرفکت مانی، خرید تتر با پرفکت مانی  و خرید بیت کوین با پرفکت مانی دقیقا شبیه به خرید هر یک از این ارزهای دیجیتال، با ارز فیات است. چرا که شما در حال تبدیل دلار پرفکت مانی به ارز دیجیتال هستید!

از بهترین مزایای تبدیل پرفکت مانی از طریق صرافی های آنلاین این است که دیگر نیازی به انتظار برای تایید انسانی نقل و انتقالات ندارید و به صورت اتوماتیک خرید یا فروش در همان لحظه انجام می شود.

نحوه تبدیل پرفکت مانی به ارز دیجیتال تتر

خرید استیبل کوین هایی مانند تتر، به علت اینکه معمولا ارزش ثابتی دارند، بسیار رواج دارد. به همین علت پیدا کردن ساده ترین روش ها برای خرید تتر برای افرادی که با ارزهای فیات و یا ارزهای دیجیتال سر و کار دارند، بسیار حائز اهمیت است. بهترین و آسان ترین روش، تبدیل پرفکت مانی به ارز دیجیتال تتر است.

برای اینکه بتوانید در ازای پرفکت مانی، تتر بگیرید، باید در یک صرافی آنلاین معتبر حساب کاربری ایجاد کنید. سپس موجودی پرفکت مانی خود را در آن سایت به فروش گذاشته و با پول دریافتی تتر خریداری کنید. برای این کار مراحل زیر را گام به گام انجام دهید:

  1. ساخت و ورود به حساب کاربری در صرافی
  2. انتخاب گزینه فروش پرفکت مانی
  3. در این مرحله پول حاصل از فروش پرفکت مانی به کیف پول ریالی شما واریز می شود.
  4. در نهایت به میزان شارژی که در کیف پول ریالی شما وجود دارد، می توانید تتر خریداری کنید.

تبدیل پرفکت مانی به ارز دیجیتال بیت کوین

images_1693638451_64f2df3339944.jpg

افرادی که دلار پرفکت مانی دارند، برای خرید بیت کوین راه کوتاه تری در پیش دارند. برای این کار نیازی به احراز هویت دوباره ای نیست. برای این کار به دو روش می توانید عمل کنید. در روش اول مانند خرید تتر، ابتدا پرفکت مانی را فروخته و از طریق شارژ کیف پول، بیت کوین تهیه کنید.

در روش دوم می توانید شارژ پرفکت مانی را به تتر تبدیل کرده و با تتر در سایت صرافی و یا سایت های دیگر بیت کوین بخرید.

دقت کنید که ممکن است برخی از سایت ها تبدیل اتوماتیک پرفکت مانی به بیت کوین را هم ارائه دهند که روشی آسان تر برای خرید بیت کوین است.

تبدیل پرفکت مانی به ارز دیجیتال اتریوم

سوددهی، اعتبار، سرعت و امنیت بالای اتریوم، آن را تبدیل به یک ارز دیجیتال محبوب در میان تریدرها کرده است. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال تبدیل پرفکت مانی به اتریوم هستند. برای انجام این کار می توانید به صرافی های معتبر آنلاین مراجعه کرده و مراحل زیر را انجام دهید :

  1. ساخت و ورود به حساب کاربری در صرافی
  2. انتخاب پرفکت مانی
  3. انتخاب شبکه و میزان فروش پرفکت مانی
  4. تایید فاکتور
  5. به درگاه پرفکت مانی وارد شوید و عملیات انتقال را انجام دهید.
  6. حال مبلغ حاصل از فروش پرفکت مانی به کیف پول ریالی شما منتقل می شود.
  7. انتخاب ارز اتریوم در پیشخوان صرافی
  8. وارد کردن تعداد اتریومی که قصد خرید آن را دارید، آدرس کیف پول و انتخاب شبکه
  9. گزینه تایید نهایی را زده و سفارش شما ثبت می شود!

مزایای تبدیل پرفکت مانی به ارز دیجیتال چیست؟

ایرانیان به دلیل تحریم های اقتصادی، نمی توانند در بازارهای جهانی فعالیت چندانی داشته باشند. ارزهای دیجیتال زمینه ای را فراهم کرده اند که بدون محدودیت مکانی و صرفه نظر از قوانین تحریم، اجازه فعالیت مالی را به صورت بین المللی به همه افراد می دهند. کاربران نیز این درآمد را از طریق صرافی ها به واحد پولی مورد نظر خود تبدیل می کنند.

استفاده از دلار پرفکت مانی به دلیل اینکه همواره با 1 دلار آمریکا ارزش برابری دارد، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و یا تبدیل به ارزهای دیجیتال دیگر هستند. از طرفی انتقال ارزهای دیجیتال کارمزد بسیار کمتری دارند که گاهی به یک دلار هم نمی رسد. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که هر ارز دیجیتال کارمزد مختص به خود را دارد و همه تراکنش ها کارمزد یکسانی ندارند.

قیمت دلار پرفکت مانی و یوروی پرفکت مانی از دلار و یوروی ارزان تر است. بنابراین صرفه اقتصادی خرید ارز دیجیتال با پرفکت مانی بسیار بیشتر از خرید با ارزهای معمولی است.

جمع بندی

دراین مقاله به بررسی نحوه تبدیل پرفکت مانی به اتریوم، تتر و بیت کوین پرداختیم. این نکته به خاطر بسپارید که برای تبدیل پرفکت مانی به ارزهای دیجیتال دذیگر حتما از طریق صرافی های معتبر اقدام کنید و تحقیقات لازم را در رابطه با قانونی بودن فعالیت آن ها بررسی نمایید. چرا که استفاده از صرافی های معتبر این ریسک را به وجود می آورد که کل دارایی خود را از دست بدهید.

منبع: خرید ووچر پرفکت مانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا