اخبارگوناگون

بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

بازارهای جهانی همواره شاهد جابجایی مهاجرتی بوده‌ اند که در بیشتر موارد از طریق سرمایه گذاری انجام می ‌شوند. اما چگونه می ‌توان بهترین کشور را برای این منظور انتخاب کرد؟

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، یکی از راه ‌های جذاب برای افرادی است که به دنبال بهبود شرایط زندگی، توسعه کسب و کار یا حتی حفاظت از دارایی ‌های خود هستند. انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری برای رسیدن به موفقیت بسیار مهم است.

در ادامه، به چند معیار اساسی برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری اشاره خواهیم کرد:

  • اقتصاد پویا: بهتر است کشور مقصد دارای یک اقتصاد پویا و پایدار باشد. بازارهای با رشد سالانه قابل توجه، فرصت ‌های تجاری گسترده و زیرساخت ‌های توسعه یافته، علائق سرمایه‌ گذاران و مهاجران را جلب می ‌کنند.
  • سیستم حقوقی و مالی: سیستم حقوقی قوی و قابل اعتماد به معنای تضمین حقوق و حمایت از سرمایه گذاران و مهاجران است. همچنین، وجود یک سیستم مالی پایدار و قوی، اطمینان بهتری را برای انجام معاملات مالی فراهم می‌کند.
  • سیاست ‌های مهاجرتی ملی: سیاست ‌های مهاجرتی ملی از اهمیت زیادی برخوردارند. آیا کشور مقصد به سرعت و با کمبود مشکلات ویزایی اقدام به انتقال مهاجران می‌کند؟ آیا سیاست ‌های مهاجرتی آن از انعطاف و سازگاری برخوردار است؟ این موارد می‌توانند نشان‌دهنده استقبال کشور از مهاجران باشند.
  • فرهنگ و زندگی اجتماعی: فرهنگ و زندگی اجتماعی در کشور مقصد نقش مهمی در انتخاب آن دارد. امکانات فرهنگی، آموزشی، و بهداشتی، همگانی مهاجران را تحت تأثیر قرار می ‌دهند. بهتر است که کشوری انتخاب شود که امکانات اجتماعی مناسبی برای مهاجران فراهم کرده باشد.
  • زمینه‌ های سرمایه‌گذاری: بررسی زمینه ‌های سرمایه‌ گذاری در کشور مقصد ضروری است. آیا این کشور فرصت ‌های سرمایه‌گذاری متنوع و با بازدهی مناسب ارائه می ‌دهد؟ آیا قوانین مالیاتی و تجاری ملی و بین ‌المللی این امکانات را به مهاجران ارائه می ‌دهد؟
بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

5 کشور محبوب سرمایه گذاری اول

  • کشور سنگاپور: این کشور که قدمت آن به قرن 19 میلادی می رسد، اکنون به عنوان یکی از مقاصد تجاری محبوب در جهان شناخته می شود. شاید بتوان بنادر شلوغ آن را شاهدی بر این ادعا دانست. سنگاپور دارای تولید ناخالص داخلی (GDP) بالا بوده (نسبت به جمعیت و وسعت کشورش که اندازه جزیره قشم است) که مقدار آن 467 میلیارد دلار می باشد. از دیگر دلایلی که منجر می شوند تا این کشور را در رتبه نخست معرفی کنیم، عبارتند از: سطوح بسیار پایین فساد در اقتصاد و دولت، نیروی کاری ماهر، چارچوب های قانونی قوی و زیر ساخت های کامل آن با نوآوری های پیشرفته. نسبت GDP به جمعیت، 127 هزار دلار می باشد.
  • ایالات متحده آمریکا: بدون شک آمریکا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است.
  • این سرزمین با بزرگترین اقتصاد مسلط بر جهان و آزادی های بالا، باید در صدر لیست باشد. همچنین دستیابی به مزایای دیگر اعم از اقامت، تابعیت و اعتبار بالا برای بیزینسی که قصد تاسیس آن را دارید، بسیار ارزشمند هستند. تولید ناخالص داخلی این کشور 25.5 تریلیون دلار و نسبت GDP به جمعیت آن 5 هزار دلار می باشد.
  • ژاپن: این کشور از جمله سرزمین هایی است که هم از نظر فرهنگی و نیز دقت بالای مهندسی و تولیدات تکنولوژی محور، جهان را به خود مجذوب کرده است. از جمله دلایل سرمایه گذاری در این کشور می توان به بازار نقدینگی بالا و نیز کیفیت خوب شرکت ها و نیروی کاری آن اشاره کرد که می توانند سرمایه گذاران در بیزینس ها را به خود جلب نمایند. GDP و PPP ژاپن عبارتند از: 4.23 تریلیون و 45.5 هزار دلار.
  • ترکیه: هرچند که ترکیه در سال های اخیر دچار ابر تورم شد، با این حال همچنان گزینه خوبی برای سرمایه گذاری اقتصادی است. شاهد این ادعا را می توان هجوم سرمایه گذاران اوکراینی و روسی پس از جنگ دو کشور دانست. همچنین ارائه پاسپورت ترکی و قیمت مناسب مسکن در این کشور می توانند مزید بر علت باشند. در قدم اول ترکیه می تواند بهترین کشور برای سرمایه گذاری ایرانیان تلقی شود. GDP و PPP ترکیه عبارتند از: 906 میلیارد و 37.2 هزار دلار. اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری  یکی از راه های مناسب برای ورود به اروپا می باشد.

بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

  • انگلستان: کشور انگلیس که پایتخت آن لندن به عنوان یک مرکز مالی پیشرو در جهان شناخته می شود، در لیست بهترین کشورها برای سرمایه گذاری قرار می گیرد. این سرزمین به دلیل نزدیکی به اروپا و پاسپورت قدرتمند آن، ارزش انجام این کار را دارد. GDP و PPP انگلیس عبارتند از: 07 تریلیون و 54.6 هزار دلار.
  • کانادا: هرچند که این کشور در سال های اخیر با تورم در بخش مسکن همراه بوده، به دلیل آزادی های نسبی و موقعیت ویژه آن در کنار آمریکا برای سرمایه گذاری پیشنهاد می شود. GDP و PPPکانادا عبارتند از: 2.14 تریلیون و 58.4 هزار دلار.
  • استرالیا: این کشور همواره در لیست بهترین کشورها برای سرمایه گذاری قرار داشته است. مهم ترین دلایل برای انتخاب این کشور عبارتند از: بازار آزاد با حداقل محدودیت مارکت و تجارت که در آنجا وجود دارد. GDP و PPP استرالیا عبارتند از: 1.68 تریلیون و 62.6 هزار دلار.
  • آلمان: هرچند که آلمان به دلیل مالیات بالا ممکن است جزو بهترین کشورها برای سرمایه گذاری نباشد، با این حال ثبات اقتصادی، زیرساخت های قابل اعتماد، نیروی کار ماهر، توسعه جهانی و امنیت بالا جبران کننده این موضوع هستند. GDP و PPP آلمان عبارتند از: 4.07 تریلیون و 63.1 هزار دلار.
  • چرا اخذ فرانچایز در آلمان بهترین سرمایه گذاری در اروپا است؟

    دلیل اینکه اخذ فرانچایز آلمان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در اروپا تلقی می‌شود دلایل زیادی دارد. اولین دلیلی که باعث می‌شود تا این مورد بهترین روش سرمایه گذاری در اروپا باشد عدم محدودیت سنی است. در اغلب روش‌های مهاجرتی شرایط سختی در مورد سن متقاضی وجود دارد. این سختگیری‌ها بسیاری را در مورد مهاجرت به اروپا پشیمان می‌کنند. مورد بعدی عدم بررسی سوابق تحصیلی و غیره است. چون اخذ فرنچایز در آلمان زیر شاخه روش‌های سرمایه‌گذاری می‌باشد نیازی نیست که حتما تحصیل کرده باشید. اخذ فرانچایز آلمان سخت‌گیری‌های مربوط به اخذ ویزای شینگن را محو می‌کند.

     

    فرانچایز در آلمان

    رابطه دیگری بین اخذ فرانچایز آلمان و لفظ بهترین سرمایه گذاری در اروپا وجود دارد. در این روش نیازی نیست که نگران موفقیت خود باشید چرا که هلدینگ ایرانگوشت به صورت همه جانبه از متقاضیان حمایت می‌کند. هیچ روش مهاجرتی دیگری مانند اخذ فرانچایز در آلمان انعطاف کافی و شرایط آسان ندارد. پیش از تصمیم‌گیری در مورد این روش مهاجرتی حتما اطلاعات خود را در این باب تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا