آموزش صنعتیاخبار

همه چیز درباره خنک سازی هوا برای زائرین اربعین

چکیده : سیستم مه پاش یک سیستم خنک کننده است که با پودر کردن آب و تشکیل مه می تواند رطوبت محیط های خشک را افزایش دهد

راه حل خنک شدن موکب ها و زائرین اربعین

بدون شک کولر صنعتی و سیستم مه پاش از بهترین گزینه ها برای خنک کردن زائرین اربعین هستند. کولرهای صنعتی با قابلیتی که دارند می توانند انواع فضا اعم از فضای بسته و باز، بزرگ و کوچک را خنک کنند. از آنجایی که خنک کردن اینگونه فضاها خصوصا در روزهای گرم سال اهمیت زیادی دارد باید به یکسری نکات توجه کنید.این نکات به شما کمک می کند تا بهترین سیستم مه پاش و کولر صنعتی را برای خنک سازی هوا برای زائرین اربعین خریداری کنید.

کدام کولر صنعتی برای خنک سازی هوا برای زائرین اربعین بهتر است؟

یکی از مهمترین نکاتی که در زمان خرید کولرهای صنعتی باید به آن توجه کنید آشنایی با انواع این کولرها است. هر کدام از این کولرها قابلیت و کاربرد خاص خود را دارد و شما باید بدانید کدام کولر مناسب فضای شما است. همچنین تنوع کولرهای صنعتی و مه پاش از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصولات است. بنابراین آشنایی با انواع کولر صنعتی به شما کمک متناسب با بودجه خود بهترین کولر را خریداری کنید.
کولرهای صنعتی را در ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید می کنند. طبیعتا کولرهای با ظرفیت بالا مناسب محیط های کوچک نیست و انرژی بیش از حد مصرف می کنند. از طرف دیگر کولرهای کوچک نمی توانند تمام فضای محیط های بزرگ را خنک کنند.
در زمان خرید باید دقت کنید کولرها به دو نوع آبی و گازی تقسیم می شوند. کولرهای آبی خود به دو نوع دارای فن سانتریفیوژ و فن آکسیال تقسیم می شوند. کولر گازی مدل های دیگری ندارد و به همین نام در بازار شناخته می شود.
کولرهای آبی سانتریفیوژی از فن سانتریفیوژی و تسمه و پوشال ها عملیات خنکسازی را انجام می دهد. اما کولر آبی آکسیال از طریق نفوذ آب در پدهای سلولزی سبب خنکسازی محیط می شود.

سیستم مه پاش برای اربعین

سیستم مه پاش

این سیستم خنک کننده می تواند آب را به ذرات کوچکی تبدیل کند و رطوبت محیط را افزایش دهد. بنابراین در محیط های خشکی نظیر عراق که آب و هوای خشکی دارد وجود چنین سیستم خنک کننده ای می تواند یک راهکار عالی برای خنک سازی هوا برای زائرین اربعین باشد. مه پاش های صنعتی به دو دسته نیمه صنعتی با محدودیت فشار و صنعتی با استفاده از پمپ ‌های قدرتمند تقسیم می شوند. مه پاش های صنعتی می توانند محیط های بسیار وسیع را خنک کنند.

راهنمای خرید کولرهای صنعتی برای موکب

  • به قیمت کولر و بودجه خود توجه کنید.
  • به اندازه و ظرفیت کولر توجه کنید. میزان خنک کنندگی کولر با سایز آن رابطه مستقیم دارد. اگر محیط شما بزرگ است کولرهای صنعتی کوچک جوابگوی محیط شما نمی باشد. هرچه کولر بزرگتر باشد ظرفیت سرمایشی و قیمت آن نیز بیشتر می شود.
  • به شرایط آب و هوایی دقت کنید. مثلا کولرهای صنعتی آبی بهترین گزینه برای محیط های خشک و گرم هستند که رطوبت کمی دارند. ولی برای محیط های مرطوب کولرهای گازی بهتر هستند.
  • نوع کاربری خود را مشخص کنید. چرا که هر کولری کاربرد خاص خود را دارد. به عنوان مثال کولرهای صنعتی که برای سوله مناسب هستند برای گلخانه مناسب نمی باشند.
  • دقت کنید قطعات کولر باکیفیت باشند. هرچه قطعات کولر باکیفیت تر باشند عملکرد و راندمان محصول نیز بیشتر می شود. از مهمترین قطعات کولرهای صنعتی که باید به آن دقت کنید می توان به جنس بدنه، ضخامت ورقه ها و رنگ بدنه، موتور و … اشاره نمود.

سهند هواساز

یکی از مهمترین مزیت های کولرهای صنعتی و سیستم مه پاش این است که در فضاهای باز نظیر رستوران ها، روف گاردن، مرغداری ها، تراس و … قابل استفاده می باشند. سیستم مه پاش یک سیستم خنک کننده است که با پودر کردن آب و تشکیل مه می تواند رطوبت محیط های خشک را افزایش دهد.  اما به علت هزینه ی بالای این سیستم ها بهتر از واسطه ها را حذف کرده و به صورت مستقیم از تولید کننده سیستم تهویه مطبوع سهند هواساز و یا فروشندگان مثل فامکو ، دیجی کالا و.. در ارتباط باشید ولی برای مقرون به صرفه بودن خرید مستقیم از تولید کننده پیشنهاد می شود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت مشخصات فنی کامل و استعلام قیمت، با کارشناسان سهند هواساز تماس حاصل فرمائید.
واحد فروش و امور مشتریان:
02156543512
02156545923
02156545904
مدیریت : مهندس فاتحی 09122586618

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا