آموزش صنعتیاخبار

تولید کننده کرکره رول

در گذشته برای فروشگاه ها از کرکره دستی استفاده می شد، اما این کرکره ها امنیت لازم را نداشتند. چرا که مقاومت بالا و ایمنی لازم را نداشتند. همچنین باز و بسته کردن این کرکره ها نیازمند انرژی و زمان بود و موجب هدر رفتن وقت می شد. علاوه بر این صدای بدی را نیز ایجاد می کرد. اما با امروزه کرکره های برقی جای کرکره های دستی را گرفتند. شرکت جی لیان جی تولید کننده کرکره هوشمند، کرکره رول، کرکره نشکن و… در بازار انواع کرکره ها را عرضه می کنند.

کرکره رول و کرکره هوشمند

کرکره رول و کرکره هوشمند از بهترین کرکره های تولیدی جی لیان جی می باشند. این کرکره ها که به کرکره ضدسرقتی نیز معروف می باشند. چرا که امروزه برای افزایش امنیت منازل و فروشگاه ها و.. از این نوع کرکره ها استفاده می شود. این کرکره ها علاوه بر استحکام بالا، امنیت فوق العاده ای دارند، که خیال افراد را راحت کرده است و استفاده از ان با یک دکمه و اسان است.

علاوه بر این کرکره های رول زیبایی بی نظیری را به خانه ها و شهرها هدیه داده است. کرکره های رول یک گزینه ایده ال برای فراهم کردن آسایش و آرامش به همراه زیبایی برای مکان ها است. در ادامه به تولید کننده کرکره رول و ویژگی های بهترین کرکره رول می پردازیم.

ویژگی های بهترین کرکره رول

شما قبل از خرید کرکره برقی، باید با ویژگی های یک کرکره برقی با کیفیت اشنا شوید، تا انتخابی درستی را تجربه کنید. مهم ترین موارد در خرید کرکره رول از تولید کننده کرکره های رول ، قیمت و جنس ان می باشد.در ادامه به خصوصیات و مشخصات بهترین کرکره برقی می پردازیم.

  • وزن تیغه: وزن تیغه کرکره رول باید به گونه ای باشد که توانایی تحمل کرکره برقی را داشته باشد.
  • نوع تیغه: یکی از بهترین تیغه های به کار رفته در کرکره رول تیغه آلومینیومی می‌باشد. چرا که مقاومت بالایی دارد. تیغه های شفاف نیز از تیغه های محبوب در بازار می باشد، این تیغه ها با مواد پلی کربنات تولید می شوند، که کیفیت بالایی دارند و ضد آتش می باشند. بنابراین در هنگام خرید کرکره برقی جنس تیغه را درنظر داشته باشید.
  • رنگ کرکره برقی: شاید برایتان جالب باشد، اما رنگ کرکره اهمیت بالایی دارد. چرا که به هر میزان که درجه رنگ و نوع رنگ آمیزی طبق استانداردها باشد، کرکره مقاومت بیشتری خواهد داشت. بنابراین در خرید این کرکره از تولید کننده کرکره های رول به رنگ دقت کنید.
  • جنس ریل کرکره: توصیه می شود که جنس ریل کرکره از آلومینیوم باشد، زیرا آلومینیوم با گذشت زمان زنگ نمیزند.
  • نوع موتور: معمولا تولید کننده کرکره های رول در تولید کرکره های رول از موتورهای توبلار و ساید استفاده می شود. موتورهای ساید قدرت بالایی دارند و مناسب کرکره برقی هایی با ابعاد و اندازه بزرگ است. موتورهای توبلار برخلاف موتورهای ساید ابعاد کوچکتری دارند و مناسب کرکره مغازه یا پارکینگ هستند.
  • مقاومت کرکره رول: یک کرکره مستحکم باید مقاومت بالایی در برابر باد، طوفان، رطوبت و آتش داشته باشد.
  • قیمت کرکره رول: شما باید طبق نیاز و بودجه خود کرکره رول مناسب نیاز خود را تهیه کنید. قیمت های کرکره برقی با توجه به ویژگی ها و مشخصات آن متغیر است.

مزایای استفاده از کرکره برقی

مزایای استفاده از کرکره برقی

  • برخلاف کرکره های دستی استفاده آسان تری دارد و تنها با یک دکمه باز و بسته می شود. همچنین انرژی و زمان را هدر نمی دهد.
  • امنیت و استحکام بالایی دارد که موجب محبوبیت آن شده است. زیرا این کرکره ها درمقابل ضربه مقاوم اند و خیال مصرف کنندگان را راحت کرده اند.
  • تولید کننده کرکره های رول این نوع کرکره را در تنوع طرح و رنگ های بالایی تولید می کنند که جلوه زیبایی به مکان می دهد.

 

نمایندگی تولید کرکره برقی رول

نمایندگی های تولید کرکره برقی

همانطور که گفتیم امروزه استفاده از کرکره ی رول افزایش یافته است و افراد زیادی از این کرکره ها برای افزایش ایمنی استفاده می کنند. به همین علت تولید کننده کرکره های رول زیادی نیز وجود دارند که به تولید کرکره های رول می پردازند. شما برای خرید کرکره های رول باید به نمایندگی معتبر مراجعه کنید تا کرکره ای با بهترین متریال و قیمت مناسب داشته باشید. همچنین تولید کننده باید تضمین کالا و خدمات پس از فروش را به شما ارائه دهد. یک تولید کننده حرفه ای باید دارای موارد زیر باشد:

  • تخصص و مهارت بالا در طراحی و تولید کرکره های رول
  • کیفیت بالا و مرغوبیت قطعات مورد استفاده در کرکره برقی
  • کیفیت پوشش و نوع رنگ به کار رفته در کرکره برقی

جیلیان جی تولیدکننده انواع کرکره هوشمند، کرکره نشکن، کرکره بانکی، کرکره شفاف و کرکره رول است که محصولات خود را با کیفیت و قیمتی مناسب عرضه می کند.

سخن پایانی

امروزه کرکره‌های رولی به دلیل مزایای فراوانی که دارند، جایگزین مناسبی برای کرکره‌های دستی قدیمی شده‌اند. این نوع کرکره‌ها علاوه بر امنیت و زیبایی، استفاده‌ی آسانی نیز دارند و می‌توان با توجه به نیاز و سلیقه، از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف آن‌ها استفاده کرد. در هنگام انتخاب کرکره‌ی رولی، باید به نکات مختلفی از جمله جنس تیغه، نوع ریل، موتور، و … توجه کرد. همچنین، بهتر است برای خرید کرکره به تولید کننده کرکره های رول معتبر مراجعه کنید تا از کیفیت محصول و خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل کنید.

سوالات متداول درباره تولیدکننده کرکره های رول

  1. مزایای استفاده از کرکره رول چیست؟
    برخی از مزایای کرکره رول شامل امنیت، زیبایی، استفاده آسان، عایق صدا و حرارت و کنترل نور می باشد.
  2. انواع کرکره رول کدامند؟
    کرکره های رول در انواع مختلفی از جمله آلومینیومی، گالوانیزه، پلی کربنات، و فوم دار موجود هستند. . کدام از این نوع کرکره ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و شما باید با توجه به نیاز و سلیقه خود، نوع مناسب را انتخاب کنید.
  3. قیمت کرکره رول چقدر است؟
    قیمت کرکره رول به عوامل مختلفی از جمله نوع تیغه، ریل، موتور، و ابعاد کرکره بستگی دارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا